Een drugshond die telkens verdwaald isquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:52 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe moet ècht overal aan ruiken......
Lijkt wel zo'n drugshond
Mirthe heeft gewoon een paar tics/ gewoontes waar ze niet vanaf komt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gaat ze eerst douchen dan haar verven
Maar goed dat smaken verschillen ..ik vind Isaac een lelijkerdquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:32 schreef Clasientje het volgende:
Jeffrey mag wel wat meer eten voor een man zo mager. Isaac is precies perfect mooie body en mooi koppie😁
Als de kijker niet mag stemmen zijn die polls totaal onbelangrijk,het gaat om wegspelen van je medebewoners, ga je met de pot naar huis en zie je daarna de andere bewoners nooit meer, who cares ? Lekker ergens in de zon op een eiland genieten van je 8 tonquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet zal straks raar staan te kijken als ze ziet hoe hoog Wendy in de polls staat en waar zij en Zoe staan. Ergens onderaan
Een drugshond met een mankementquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een drugshond die telkens verdwaald is
Marciano heeft idd zijn eigen manier van trainen met de dames , rustig , positief en met en compliment , mensen op hun gemak stellen, stimuleren met boksen .....en dat doet hij best okayquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:58 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tis geen spel van Tiano....zo is hij echt
In de uitzending lag Babs onder de dekens bij Tiano terwijl Wendy en Jappie niet eens in beeld werden gebrachtquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Marciano heeft idd zijn eigen manier van trainen met de dames , rustig , positief en met en compliment , mensen op hun gemak stellen, stimuleren met boksen .....en dat doet hij best okay: Maar dat bedoelde ik niet.
Ze (Bep, Marciano, Zoe ,Rupie, Ice en nog wat mensen, zijn al vanaf dinsdag bezig met Wen,
Roddelen , stoken, wegzetten als een dommie onder het mom van oprecht en betrokken praten over een vriendin.
Wendy is een Tokkie, huiselijk, heeft kinderen, een ander leven , een totaal ander niveau, simpel denken, niet echt sociaal in de omgang met mensen... alles wordt ineens aangehaald om haar nog meer naar beneden te halen.
Dat Wendy zich nooit veilig heeft gevoeld bij Marciano lijkt me duidelijk, en dan die vriendschap van Bep Marciano , Bep beweert dat Wendy jaloers is op hun vriendschap en zo is het zaadje geplant en gaat het de hele loods door, behalve tegen Wendy.
Een behoorlijk valse vrucht die Babbel is het niet. wat valt die me tegen zo gaande weg.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Marciano heeft idd zijn eigen manier van trainen met de dames , rustig , positief en met en compliment , mensen op hun gemak stellen, stimuleren met boksen .....en dat doet hij best okay: Maar dat bedoelde ik niet.
Ze (Bep, Marciano, Zoe ,Rupie, Ice en nog wat mensen, zijn al vanaf dinsdag bezig met Wen,
Roddelen , stoken, wegzetten als een dommie onder het mom van oprecht en betrokken praten over een vriendin.
Wendy is een Tokkie, huiselijk, heeft kinderen, een ander leven , een totaal ander niveau, simpel denken, niet echt sociaal in de omgang met mensen... alles wordt ineens aangehaald om haar nog meer naar beneden te halen.
Dat Wendy zich nooit veilig heeft gevoeld bij Marciano lijkt me duidelijk, en dan die vriendschap van Bep Marciano , Bep beweert dat Wendy jaloers is op hun vriendschap en zo is het zaadje geplant en gaat het de hele loods door, behalve tegen Wendy.
Babs heeft als gave dat ze heel erg goed met mensen kan omgaan maar speltechnisch daarom juist een hele gevaarlijke tantequote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een behoorlijk valse vrucht die Babbel is het niet. wat valt die me tegen zo gaande weg.
Dat heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In een uitzending laatst lag Babs onder de dekens bij Tiano terwijl Wendy en Jappie niet eens in beeld werden gebracht
Wat smerig zegquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan er mijn vinger (nog) niet op leggen maar ik krijg er een vies gevoel vanquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:04 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Een behoorlijk valse vrucht die Babbel is het niet. wat valt die me tegen zo gaande weg.
Maar misschien ben ik wel de enige die er een raar gevoel over heeftquote:
Is dat nog steeds het plan ja? 800k uitkeren voor een bejaardensoos?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Als de kijker niet mag stemmen zijn die polls totaal onbelangrijk,het gaat om wegspelen van je medebewoners, ga je met de pot naar huis en zie je daarna de andere bewoners nooit meer, who cares ? Lekker ergens in de zon op een eiland genieten van je 8 ton
willen hun wendy lozen danquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik kan er mijn vinger (nog) niet op leggen maar ik krijg er een vies gevoel van
Kijk naar de coureurs van Formule 1, die zijn ook allemaal graatmager, maar wel echte sportmannen. Niet met je eens dus. Of het mooi is, dat is wat andersquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind Jeff echt geen sport lichaam hebben. Maar meer een gratenpakhuis
Ik hoor haar wel vaker over Wendy, het zijn vriendinnen zijn zelf getrouwdquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar misschien ben ik wel de enige die er een raar gevoel over heeftMaar er klopt iets niet
Nah begon voor mij met dat gesmoes met Zoe vorig week en dat ze ineens klaagde over het 'commanderen' van Wendy en het alcohol gebruik..quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar misschien ben ik wel de enige die er een raar gevoel over heeftMaar er klopt iets niet
Ze hebben het slim gespeeld met hun groepje (helaas)quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:18 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens opmerkelijk dat Wendy (kapster) Isaac (BHV'er) Babs (huispsycholoog) én Jeff (gangmaker) er nog steeds in zitten
Ben het met je eens en ik begrijp dat het een spel is dat om veel geld draait, maar de manier waarop ze nu over Wendy praat is echt vals, net als Zoe over Jeff. Wees dan eerlijk en trek met andere mensen op.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of ze worden af en toe een tikkeltje geholpenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben het slim gespeeld met hun groepje (helaas)
Was zeker met korting... nu al 100¤ er afquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:19 schreef Dotteke het volgende:
Is dat een nieuwe pruik van Moraima die Wendy nu aan het knippen is?
'Het lult, en het lult, en het lult maar...'quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor haar wel vaker over Wendy, het zijn vriendinnen zijn zelf getrouwd
Het is dan wel vreemd dat er zo gedaan wordt
Maar dat zie ik van Babette al vanaf het begin. Ik vind haar achterbaks. In het gezicht leuk en begripvol zijn maar achter de rug om.........
Je kan echt zien dat het een pruik was, misschien dat het zo iets anders is als hij goed geknipt isquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Was zeker met korting... nu al 100¤ er af
Ja, vreselijk he.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:25 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Het lult, en het lult, en het lult maar...'
Bij zo iemand moet je op je hoede zijn
Jappie heeft (ook) een topsportlichaamquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kijk naar de coureurs van Formule 1, die zijn ook allemaal graatmager, maar wel echte sportmannen. Niet met je eens dus. Of het mooi is, dat is wat anders
Maar dat vind ik ook leuk om te zien, het is immers een spel. dat GJ haar op een bepaalde manier tegenhield om haar te spel te spelen vond ik eerst wel heel logisch klinken . Nu zie ik het toch andersquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:12 schreef Kakadylo het volgende:
Sommigen mensen hebben nu eenmaal bijzondere eigenschappen en het is aan die domme groep (in overtal) dat ze erin meegaan en het allemaal maar laten gebeuren. Na het vertrek van GJ is ze juist sterker geworden omdat ze in haar element kwam te staan. Iemand als Berend lozen is de hele gemakkelijke weg maar natuurlijk totaal geen leidend (invloedrijk) figuur.
Volg het allemaal niet eens meer want uitgekeken op allemaal eigenlijkquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, vreselijk he.
IK probeer het vaak te vermijden maar door die streamwissels niet makkelijk aan te ontkomen
Lichaampje bedoel jequote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie heeft (ook) een topsportlichaam
Ik lees juist niet alles terugquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:31 schreef Kakadylo het volgende:
Zelfs filmpjes kijk ik niet eens meer terug als je ziet dat het hier al uitvoerig is besproken
Kim W?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:36 schreef Puzzie het volgende:
Jaloezie oproepen ... gaat vast met een omweg over ....................
Hoe zou dat nou toch komen?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kim W?
Die naam laat ze de laatste tijd wel best vaak vallen.
Hahaha dat kan😁quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:54 schreef humpty het volgende:
[..]
Maar goed dat smaken verschillen ..ik vind Isaac een lelijkerd
Wendy? Zoe misschien op een andere manier ook welquote:Op zaterdag 27 mei 2023 14:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kim W?
Die naam laat ze de laatste tijd wel best vaak vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |