Mss wel hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Alsof er dan niet gekookt en opgeruimd wordt als zij er niet is de loods gast gewoon door hoor met of zonder Jannet ( of wie dan ook)
Ze kookt nu toch 1 maar dag per week? Genoeg die dat over kunnen nemen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:18 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ze moet toch eten lijkt me? Of is zij niet de eerstvolgende exitellendeling?
Ze doen het niet omdat Janet het altijd doet lekker makkelijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss wel hoor.
Maar denk dat zij heel veel tussendoor wegruimd/schoonmaakt wat anderen niet zien.
Eik wil ik haar wel meemaken als manager.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:24 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze doen het niet omdat Janet het altijd doet lekker makkelijk.
Als manager zie ik haar ook niet dan maar exit
Dat zou lachen zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:23 schreef Ebinas het volgende:
Het lijkt dat er mss geen hulzen meer zijn (voor de peuken)
Oef een dikke kegel eraf en kan zo maar lijkt mij.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:24 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie net dat Wendy haar as aftipt op de grond, daar ligt allemaal stro
Dat de boel daar niet een keer in de hens vliegt
Ja kan altijd met een peukquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oef een dikke kegel eraf en kan zo maar lijkt mij.
Ships, dat is dan weer jammerquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jeff is nog rustig eronder dus ik denk dat er ergens nog iets te roken zal zijn
Ja da's wel jammer.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ships, dat is dan weer jammer
Hij is nog steeds aan het zoeken en iemand heeft aan zijn spullen gezeten zegt hij net
Is er niet echt meer de laatste tijd alleen als ze gezopen hebben en dan nog valt het meequote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:28 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja da's wel jammer.
Nog geen actie in de loods
Nou ben benieuwd wanneer ze op op zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:28 schreef Dotteke het volgende:
Jeff is te laat in de keuken om te helpen met de afwas maar was met een goede bedoeling om hulzen te zoeken
ALs Rupert vraagt of hij ze gevonden heeft zegt hij nee.
Vast niet voor ze helemaal zonder zitten er zal wel eens een nieuwe doos zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ben benieuwd wanneer ze op op zijn
Wat je zegt klopt want zij wil zich een soort van verheven voelen zodat ze de 'patrones' kan blijven uithangen. Zoe kun je zien als een accessoire of af te richten kuttenlikkertje terwijl Wendy een simpele vriendin met dezelfde hobby's namelijk zuipen/peuken en waartegen ze kan roddelen over haar loodsgenoten. Noem maar eens een vrouw waar zij tegenop keek?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:19 schreef pingu66 het volgende:
Babbel heeft liever vriendinnetjes die naar haar luisteren en die ze kan bemoederen 20 jaar jonger en een beetje een einzelganger
( Alicia,Zoë,Mirthe)
Ja jammer wel. Heel saai zo.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er niet echt meer de laatste tijd alleen als ze gezopen hebben en dan nog valt het mee
Ik zie Erik er voor aanquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:27 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Heeft vast iemand die gejat of verstopt.
Wat heb ik nou aan zo'n antwoordquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast niet voor ze helemaal zonder zitten er zal wel eens een nieuwe doos zijn
Niets aantrekkelijks aan dat lijf van Jeffquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:32 schreef Clasientje het volgende:
Jeffrey mag wel wat meer eten voor een man zo mager. Isaac is precies perfect mooie body en mooi koppie😁
Jeff is veel te mager inderdaad en ik vind Isaac zo rot kop hebben vooral als die zo geniepig lacht.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:32 schreef Clasientje het volgende:
Jeffrey mag wel wat meer eten voor een man zo mager. Isaac is precies perfect mooie body en mooi koppie😁
Zowel Jeff als Kim zijn beiden mager maar tegelijk wel specifieke sportlichamenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeff is veel te mager inderdaad en ik vind Isaac zo rot kop hebben vooral als die zo geniepig lacht.
Vind het een achterbaks ventje en dat straalt hij uit ook
Ik vind Jeff echt geen sport lichaam hebben. Maar meer een gratenpakhuisquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zowel Jeff als Kim zijn beiden mager maar tegelijk wel specifieke sportlichamen
Zeker als ie dan zn petje op doetquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jeff is veel te mager inderdaad en ik vind Isaac zo rot kop hebben vooral als die zo geniepig lacht.
Vind het een achterbaks ventje en dat straalt hij uit ook
Jawel hoor en dat zie je ook terug tijdens de opdrachtenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind Jeff echt geen sport lichaam hebben. Maar meer een gratenpakhuis
quote:
Babet zal straks raar staan te kijken als ze ziet hoe hoog Wendy in de polls staat en waar zij en Zoe staan. Ergens onderaanquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:19 schreef pingu66 het volgende:
Babbel heeft liever vriendinnetjes die naar haar luisteren en die ze kan bemoederen 20 jaar jonger en een beetje een einzelganger
( Alicia,Zoë,Mirthe)
Precies al die badmintonners zijn slank dun ( vooral die aziaten,)quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:42 schreef Kakadylo het volgende:
Als je naar z'n lichaamsbouw kijkt dan snap ik wel dat ie op hoog niveau gebadmintond heeft (zonder die laag van Gall & Gall)
Hoe is die relatie eigenlijk ontstaan? Wat weet je nou van mekaar binnen een week?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:17 schreef danaqui het volgende:
Sas was Bern weer aan het afkatten, geen idee waarom schakelde te laat in
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet zal straks raar staan te kijken als ze ziet hoe hoog Wendy in de polls staat en waar zij en Zoe staan. Ergens onderaan
Is dat zo dat Wendy hoger staat dan die andere twee?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Babet zal straks raar staan te kijken als ze ziet hoe hoog Wendy in de polls staat en waar zij en Zoe staan. Ergens onderaan
Gaat ze eerst douchen dan haar vervenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:47 schreef Chanel5 het volgende:
Jeff had het net in de keuken over de psych (heeftie volgens mij niks mee) en werd weggedraait.
Wen staat weer voor iedereen klaar, ze wil het allemaal nu doen want het mooie weer komt eraan, moet ze weer wachten op Mirthe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |