Als je optreedt in een SS-uniform zonder dat sprake is van satire of een of andere film over WO2 ben je sowieso wel af.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 21:47 schreef TLC het volgende:
Misselijk mannetje die Roger Waters
'Waters: Oekrane lokte oorlog uit
Ook vanwege Waters' opvattingen over de oorlog in Oekrane ligt hij al langer onder vuur. Zo zei hij in een speech bij de Verenigde Naties dat de Russische invasie was uitgelokt en schreef hij aan president Zelensky's echtgenote Olena Zelenska een open brief waarin hij waarschuwde voor Oekraense "extreme nationalisten" die "het land op een pad naar een rampzalige oorlog" hadden gezet.'
(https://nos.nl/artikel/24(...)-uniform-van-de-hand)
Seniele vent in zijn nazi pakje![]()
Kloptquote:
Klopt daar gaat dat stukje met die nazi uniform ook over. Zijn mening over Oekrane kan me gestolen worden maar dat dit zo opgeblazen wordt is een beetje sneu.quote:
Loekashenko heeft nooit actief aan de strijd mee willen doen. Dat is voor Poetin al snel een reden om hem een koffie verkeerd aan te bieden.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:34 schreef Barbusse het volgende:
Als Putin Loekasjenko om laat leggen loopt hij een groot risico Belarus te verliezen als bondgenoot. Dus ik zie niet in waarom hij dat zou doen.
Hij zal ook wel moeilijk hebben gedaan over de kernbommen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Loekashenko heeft nooit actief aan de strijd mee willen doen. Dat is voor Poetin al snel een reden om hem een koffie verkeerd aan te bieden.
Wie weet hoeveel druk Poetin achter de schermen op hem heeft uitgeoefend.
Dan nog, Loekasjenko is in ieder geval iets. Als hij exit is, welke pro-Rus gaat hem opvolgen? Ik denk dat als Loekasjenko omvalt, Tsikhanouskaya als een heldin binnen wordt gehaald. En dan schuift Belarus in 1 keer richting west-Europa.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Loekashenko heeft nooit actief aan de strijd mee willen doen. Dat is voor Poetin al snel een reden om hem een koffie verkeerd aan te bieden.
Wie weet hoeveel druk Poetin achter de schermen op hem heeft uitgeoefend.
Ik denk dat het waarschijnlijker is dat de Russen een puppetregime installeren.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan nog, Loekasjenko is in ieder geval iets. Als hij exit is, welke pro-Rus gaat hem opvolgen? Ik denk dat als Loekasjenko omvalt, Tsikhanouskaya als een heldin binnen wordt gehaald. En dan schuift Belarus in 1 keer richting west-Europa.
Ik zeg niet dat het verstandig is dat Poetin zoiets zou doen. Ik zeg dat het een actie is die past bij Poetin zijn gebruikelijke modus operandi. Dat zijn 2 heel verschillende zaken.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan nog, Loekasjenko is in ieder geval iets. Als hij exit is, welke pro-Rus gaat hem opvolgen? Ik denk dat als Loekasjenko omvalt, Tsikhanouskaya als een heldin binnen wordt gehaald. En dan schuift Belarus in 1 keer richting west-Europa.
Ja, dat kunnen ze proberen natuurlijk. Maar met alle prutserij in Oekrane, hebben ze daar de invloed nog wel voor denk je? En nogmaals; welke pro-Rus is geschikt om president te zijn van dat puppet regime? Ik kan me niet direct iemand voorstellen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:02 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ik denk dat het waarschijnlijker is dat de Russen een puppetregime installeren.
De Wit-Russen hebben helaas de fout gemaakt om in 2020 niet de wapens op te pakken en Lukashenko het land uit te jagen.
Kan. Dan is Putin een nog grotere idioot dan ik dacht.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het verstandig is dat Poetin zoiets zou doen. Ik zeg dat het een actie is die past bij Poetin zijn gebruikelijke modus operandi. Dat zijn 2 heel verschillende zaken.
+ ls Putin Loekasjenko al om zou laten leggen dan zijn er gelegenheden die minder verdacht zijn dan tijdens een ontmoeting met hem in Moskou.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:34 schreef Barbusse het volgende:
Als Putin Loekasjenko om laat leggen loopt hij een groot risico Belarus te verliezen als bondgenoot. Dus ik zie niet in waarom hij dat zou doen.
Zoals gezegd verderop in die thread: je kunt de helft van je salaris geven aan je commandant. Dit is zeer, zeer wijdverbreid. Volgens mij kon je je oproep ook afkopen, maar dat was best wel prijzig, bijvoorbeeld 100.000 rubles ofzo.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 20:22 schreef slashdotter3 het volgende:
Ja whatever, beter gevangenis dan dood in Ukraine
[ twitter ]
Ja, precies. Zorg dan dat hij een 'hartaanval' krijgt thuis in bed.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 23:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
+ ls Putin Loekasjenko al om zou laten leggen dan zijn er gelegenheden die minder verdacht zijn dan tijdens een ontmoeting met hem in Moskou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |