https://showbird.com/nl/acts/17447-chris-woerts-als-sprekerquote:Op woensdag 31 mei 2023 23:03 schreef nils_22 het volgende:
Hoe kan iemand als Chris Woerts te boeken zijn, hij zegt nooit iets leuks, waarom zou je daar geld voor betalen ??
Aan mij hebben ze een goeie. Ik schakel altijd in, en luister/kijk een beetje half. Het begint een beetje op de automatische piloot te gaan tegenwoordig. Sommige uitzendingen zijn erg leuk, en dat heb ik dan snel door en dan kijk ik geïnteresseerder, maar de standaard uitzendingen zijn niet zo interessant. Tja, ik heb al 15 jaar lang geen enkele uitzending van de heren gemist, dus dan blijf ik maar kijken tot ze ermee stoppen ook.quote:Op woensdag 31 mei 2023 15:48 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Kijk er steeds met minder plezier naar. Puur vanwege de storende tafel en bargasten.
Toen was VI nog leuk en onvoorspelbaar. Vreemde dialogen, rare analyses en de voetbaltafelgasten. Ik mis dat in het huidige format. Ben ook wel klaar met dat continue gezeur over het klimaat, de regering, de boeren en de oorlog. Dat kun je ook merken aan van der Gijp.quote:Op woensdag 31 mei 2023 23:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Tja, ik heb al 15 jaar lang geen enkele uitzending van de heren gemist, dus dan blijf ik maar kijken tot ze ermee stoppen ook.
Het is nog rechtser dan ON.quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Toen was VI nog leuk en onvoorspelbaar. Vreemde dialogen, rare analyses en de voetbaltafelgasten. Ik mis dat in het huidige format. Ben ook wel klaar met dat continue gezeur over het klimaat, de regering, de boeren en de oorlog. Dat kun je ook merken aan van der Gijp.
Het knappe van Johan Derksen is dat hij volkomen nuchter rechtse kroegverhalen ophangt waar de gemiddelde mens eerst 20 bier voor moet drinken.quote:Het is nog rechtser dan ON.
quote:Op donderdag 1 juni 2023 11:15 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Het knappe van Johan Derksen is dat hij volkomen nuchter rechtse kroegverhalen ophangt waar de gemiddelde mens eerst 20 bier voor moet drinken.
"Ik liet vanmorgen de hond uit en het bos stond er prima bij. Hoezo klimaatcrisis?"
Toen het nieuwe showtje werd aangekondigd dacht ik dat ze het ook anders aan gingen pakken met een geheel nieuw format. De drie heren die gewoon wat chillen op een bankje en leuteren over muziek of grappige dingen in de actualiteit of zo. Nu is het gewoon de oude studio maar dan zonder de leuke gasten en vooral veel gepreek en gezeur over de politiek.quote:Op donderdag 1 juni 2023 09:22 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Toen was VI nog leuk en onvoorspelbaar. Vreemde dialogen, rare analyses en de voetbaltafelgasten. Ik mis dat in het huidige format. Ben ook wel klaar met dat continue gezeur over het klimaat, de regering, de boeren en de oorlog. Dat kun je ook merken aan van der Gijp.
Het is veel te politiek beladen allemaal. Vanavond vast ook weer; babbeltje over Heitinga en dan weer Rutte, Oekraine, Kaag en nog meer onzin.quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Toen het nieuwe showtje werd aangekondigd dacht ik dat ze het ook anders aan gingen pakken met een geheel nieuw format. De drie heren die gewoon wat chillen op een bankje en leuteren over muziek of grappige dingen in de actualiteit of zo. Nu is het gewoon de oude studio maar dan zonder de leuke gasten en vooral veel gepreek en gezeur over de politiek.
In het oude programma deden ze dat ook wel eens, maar dan was het nog enigszins zeldzaam en voelde het af en toe ook cathartisch als Johan een rant hield, juist omdat de rest van het programma nergens over ging.
Ja, wel eens. Maak eens wat thema uitzendingen desnoods. Als Angela er zit laat dan leuke tv-fragmenten zien of recenseer wat nieuwe shows met gijpie enzo. Of doe 1x op een vrijdag per maand een show die voor 80% over voetbal gaat en nodig dan een leuk/boeiend iemand uit de voetbalwereld uit. Het is allemaal zoooo beperkt qua gasten die ze uitnodigen. Knoepert bijv. voegt zoooooo weinig toe. Snap die hype rondom hem totaal niet. Ik snap dat niet elk persoon geschikt is voor VI maar je beperken tot 5/6 mensen en elke dag weer over Kaag en Rutte wordt het niet beter op.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Het is veel te politiek beladen allemaal. Vanavond vast ook weer; babbeltje over Heitinga en dan weer Rutte, Oekraine, Kaag en nog meer onzin.
Hoe zou het met hem gaan. Woont toch in een rusthuis ?quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:20 schreef Abrikozentaart het volgende:
Tijd om het oude format van stal te halen met Ruud ter Weijden
Nodig eens een Hans Teeuwen, Björn van der Doelen, Theo Maassen, Meindert Talma of Herman van Tongerlo uit.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja, wel eens. Maak eens wat thema uitzendingen desnoods. Als Angela er zit laat dan leuke tv-fragmenten zien of recenseer wat nieuwe shows met gijpie enzo. Of doe 1x op een vrijdag per maand een show die voor 80% over voetbal gaat en nodig dan een leuk/boeiend iemand uit de voetbalwereld uit. Het is allemaal zoooo beperkt qua gasten die ze uitnodigen. Knoepert bijv. voegt zoooooo weinig toe. Snap die hype rondom hem totaal niet. Ik snap dat niet elk persoon geschikt is voor VI maar je beperken tot 5/6 mensen en elke dag weer over Kaag en Rutte wordt het niet beter op.
Ja, dit klinkt tenminste leuk. Ze mogen ook wel de maandag en vrijdag weer meer met voetbal doen. Hanssie en Jan er weer bij. Wim ook natuurlijk. Desnoods Andy en Wesley als noodoplossing.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja, wel eens. Maak eens wat thema uitzendingen desnoods. Als Angela er zit laat dan leuke tv-fragmenten zien of recenseer wat nieuwe shows met gijpie enzo. Of doe 1x op een vrijdag per maand een show die voor 80% over voetbal gaat en nodig dan een leuk/boeiend iemand uit de voetbalwereld uit. Het is allemaal zoooo beperkt qua gasten die ze uitnodigen. Knoepert bijv. voegt zoooooo weinig toe. Snap die hype rondom hem totaal niet. Ik snap dat niet elk persoon geschikt is voor VI maar je beperken tot 5/6 mensen en elke dag weer over Kaag en Rutte wordt het niet beter op.
Ja, vooral op vrijdag zouden ze dit kunnen doen. Op maandag hebben we vlak daarvoor al Offside natuurlijk.quote:Op donderdag 1 juni 2023 19:12 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, dit klinkt tenminste leuk. Ze mogen ook wel de maandag en vrijdag weer meer met voetbal doen. Hanssie en Jan er weer bij. Wim ook natuurlijk. Desnoods Andy en Wesley als noodoplossing.
Want nu gaat het wel lekker of zo? Het gaat niet om oorlogsvluchtelingen maar om dat tuig.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:48 schreef tong80 het volgende:
Het is echt te genant nu. Janmaat is er niks bij. Geert heeft z'n platvorm. Geen woorden voor. Ben zelfs verdrietig.
Noem mij maar te links. Dat ik normaal rechts tegenwoordig extreem noem.
De buit is inmiddels binnenquote:Op donderdag 1 juni 2023 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Dezit niet meer in de reet van ome John
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |