Ik kan mij nog herinneren, dat ze alleen muziek kregen met feestjes.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:13 schreef KinKiJan het volgende:
muziek luisteren/verzoekjes doen mag weer dus?
Precies, en laatst deed Zoe nog een mededeling over die DJ booth, alleen om te mixen, niet om te luistern/dansen. Nu doen ze verzoekjes bij Jeffquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan mij nog herinneren, dat ze alleen muziek kregen met feestjes.
voor de loods kookte hij nietquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:13 schreef Thorelf het volgende:
Ik denk dat het voor Erik een soort walhalla is met eten ...hij gaat straks weer terug naar huis waar hij niet kookt en het weer met snickers en kant en klaar maaltijden gaat doen. dus nu voor hem pakken wat je pakken kan!
vind ik nietquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:16 schreef Verida het volgende:
[..]
voor de loods kookte hij niet
wie zegt dat hij na de loods niet gaat koken?
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:13 schreef Thorelf het volgende:
Ik denk dat het voor Erik een soort walhalla is met eten ...hij gaat straks weer terug naar huis waar hij niet kookt en het weer met snickers en kant en klaar maaltijden gaat doen. dus nu voor hem pakken wat je pakken kan!
Hij doet t erom hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, en laatst deed Zoe nog een mededeling over die DJ booth, alleen om te mixen, niet om te luistern/dansen. Nu doen ze verzoekjes bij Jeff
Al zou t gekookt zijn drinkt ie t nog.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:25 schreef mangalie het volgende:
Jeffrey Pitt heeft nog steeds bevroren bier...Zet het ff in de magnetron dan![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:26 schreef woxxel het volgende:
[..]
Al zou t gekookt zijn drinkt ie t nog.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:26 schreef woxxel het volgende:
[..]
Al zou t gekookt zijn drinkt ie t nog.
En Zoe de manager die er laatst een mededeling over gedaan heeft juicht het toe door nummers aan te vragenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:20 schreef woxxel het volgende:
[..]
Hij doet t erom hoor.
Nu muziek aan zonder er achter te staan.
Die staat nog op kantoor...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:28 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe wil weten hoe het met de wodka zit... Jeff? Hey jeff? ehmm Jeff? psssttt
Hij staat te draaienquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:20 schreef woxxel het volgende:
[..]
Hij doet t erom hoor.
Nu muziek aan zonder er achter te staan.
Gelukkig heeft hij Mirthie : gedeelde smart is halve smartquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:32 schreef mangalie het volgende:
Jeff: waar denk je dat mijn frustratie door komt..![]()
Hij heeft blijkbaar meer nodig.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
Lastig deze,Erik wil graag meer dan een ander lijkt het.Zo komt het op mij over.
En wat is in dit verhaal de link met eten?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij vraagt weinig maar wil wel een maagd van minimaal 25 en max. 33 of zo
Omdat ie zo weinig vraagt mag ie meer eten in zijn gedachtenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 01:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En wat is in dit verhaal de link met eten?
lolquote:Op zaterdag 27 mei 2023 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Omdat ie zo weinig vraagt mag ie meer eten in zijn gedachten
Dat is nou juist hoe het brein van iemand met autisme kan zijn. Voor menigeen niet logisch maar voor die persoon met autisme wel logisch.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij vraagt weinig maar wil wel een maagd van minimaal 25 en max. 33 of zo
Dat is het pakkie aan van de Febo die moet iets verzinnen. En dat komt denk ik ook wel als ze met 15 deelnemers zijn, het gebruikelijke aantal in een RLS.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 01:06 schreef chufi het volgende:
Komt Jeff er op neer dat er actie moet komen ipv van dat uitzittend klaverjassen en andere spellen dag in dag uit ..
alleen hoe dan ?
Eens , en dat eten is daar één onderdeeltje in/vanquote:Op zaterdag 27 mei 2023 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Erik begrijpen is een studie op zich ... Ik zou zeggen Mirthe pin je er eens op vast
15 of 18 maakt niet zoveel uit ... andere RLS in andere landen hadden soms meer en dan weer minder en weer meer ... veel Endemol-media shitquote:Op zaterdag 27 mei 2023 01:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is het pakkie aan van de Febo die moet iets verzinnen. En dat komt denk ik ook wel als ze met 15 deelnemers zijn, het gebruikelijke aantal in een RLS.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 01:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eens , en dat eten is daar één onderdeeltje in/van
Grappig dat jij ff moet reageren , ik negeer je liever gewoon verderquote:
Dat doet zij ook wel , daarom ook wel grappig , ik ben ook wel benieuwd naar de aankomende eliminaties mbt Jeffquote:
Iedereen heeft een vorm van autisme. Erik iets meer dan de gemiddelde mensquote:Op zaterdag 27 mei 2023 01:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat is nou juist hoe het brein van iemand met autisme kan zijn. Voor menigeen niet logisch maar voor die persoon met autisme wel logisch.
Ik vind het iets fassinerends hebben, mensen met autisme.
Eens.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 01:21 schreef NieuweShag het volgende:
[..]
Iedereen heeft een vorm van autisme. Erik iets meer dan de gemiddelde mens
ja zoiets iddquote:Op zaterdag 27 mei 2023 01:04 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat is nou juist hoe het brein van iemand met autisme kan zijn. Voor menigeen niet logisch maar voor die persoon met autisme wel logisch.
Ik vind het iets fassinerends hebben, mensen met autisme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |