Ik kan mij nog herinneren, dat ze alleen muziek kregen met feestjes.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:13 schreef KinKiJan het volgende:
muziek luisteren/verzoekjes doen mag weer dus?
Precies, en laatst deed Zoe nog een mededeling over die DJ booth, alleen om te mixen, niet om te luistern/dansen. Nu doen ze verzoekjes bij Jeffquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik kan mij nog herinneren, dat ze alleen muziek kregen met feestjes.
voor de loods kookte hij nietquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:13 schreef Thorelf het volgende:
Ik denk dat het voor Erik een soort walhalla is met eten ...hij gaat straks weer terug naar huis waar hij niet kookt en het weer met snickers en kant en klaar maaltijden gaat doen. dus nu voor hem pakken wat je pakken kan!
vind ik nietquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:16 schreef Verida het volgende:
[..]
voor de loods kookte hij niet
wie zegt dat hij na de loods niet gaat koken?
Dat denk ik ookquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:13 schreef Thorelf het volgende:
Ik denk dat het voor Erik een soort walhalla is met eten ...hij gaat straks weer terug naar huis waar hij niet kookt en het weer met snickers en kant en klaar maaltijden gaat doen. dus nu voor hem pakken wat je pakken kan!
Hij doet t erom hoor.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies, en laatst deed Zoe nog een mededeling over die DJ booth, alleen om te mixen, niet om te luistern/dansen. Nu doen ze verzoekjes bij Jeff
Al zou t gekookt zijn drinkt ie t nog.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:25 schreef mangalie het volgende:
Jeffrey Pitt heeft nog steeds bevroren bier...Zet het ff in de magnetron dan![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:26 schreef woxxel het volgende:
[..]
Al zou t gekookt zijn drinkt ie t nog.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:26 schreef woxxel het volgende:
[..]
Al zou t gekookt zijn drinkt ie t nog.
En Zoe de manager die er laatst een mededeling over gedaan heeft juicht het toe door nummers aan te vragenquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:20 schreef woxxel het volgende:
[..]
Hij doet t erom hoor.
Nu muziek aan zonder er achter te staan.
Die staat nog op kantoor...quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:28 schreef Puzzie het volgende:
Mirthe wil weten hoe het met de wodka zit... Jeff? Hey jeff? ehmm Jeff? psssttt
Hij staat te draaienquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:20 schreef woxxel het volgende:
[..]
Hij doet t erom hoor.
Nu muziek aan zonder er achter te staan.
Gelukkig heeft hij Mirthie : gedeelde smart is halve smartquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:32 schreef mangalie het volgende:
Jeff: waar denk je dat mijn frustratie door komt..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |