niks maar deze man kijkt het eten van iedereens bord af en eet tegenwoordig de hele dag door. Als ik daar zou zitten en hij zat tegenover mij ging mijn eetlust al weg als hij het zo van het bord afkijktquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat is er mis mee om restjes op te eten, die een ander niet meer op eet
nee mirthe/eunice doen het ook vaak en Erik snaait ook nog bij zijn eigen kast. Niet dat dat niet mag maar een beetje overdreven is het op dit moment wel met hemquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Snaait alleen Erik? Erik doet het nog opzichtig, velen in die loods doen het sneaky
Geeft hij zelfs toe.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:52 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
nee mirthe/eunice doen het ook vaak en Erik snaait ook nog bij zijn eigen kast. Niet dat dat niet mag maar een beetje overdreven is het op dit moment wel met hem
Dat is weer een compleet ander verhaal dat snaaien. Je springt van de hak op de tak. Ze krijgen allemaal genoeg te eten daar in die loods. De één eet wat meer dan de ander. Zie het probleem niet zo.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:51 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
niks maar deze man kijkt het eten van iedereens bord af en eet tegenwoordig de hele dag door. Als ik daar zou zitten en hij zat tegenover mij ging mijn eetlust al weg als hij het zo van het bord afkijkt
Ruppie en Imi wel eens bezig gezien in de nacht?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:52 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
nee mirthe/eunice doen het ook vaak en Erik snaait ook nog bij zijn eigen kast. Niet dat dat niet mag maar een beetje overdreven is het op dit moment wel met hem
Dat is geen snaaien van algemeen gebruik, maar opmaken van overgebleven etenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:50 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dat is nu voor algemeen gebruik want er is eten genoeg. En Erik snaait heel vaak hij kijkt wel 3/4x per dag in de koelkast of er nog wat over is van iemand en gaat dan vragen of die het mag eten
Dus is hij daar eerlijk in. Zegt ook iets over de persoon Erik. Die doet het niet achter de rug. Wat heb jij lieverquote:
het is ook geen probleem maar de enige reden dat hij in de keuken ging kijken was om te kijken of er nog iets te halen viel terwijl hij vanavond meer dan genoeg gegeten heeft en later tijdens het klaverjassen ook nog restjes kip zat te eten van iemandquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is weer een compleet ander verhaal dat snaaien. Je springt van de hak op de tak. Ze krijgen allemaal genoeg te eten daar in die loods. De één eet wat meer dan de ander. Zie het probleem niet zo.
Erik heeft wel iets met eten , een tic noem ik het maarquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:51 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
niks maar deze man kijkt het eten van iedereens bord af en eet tegenwoordig de hele dag door. Als ik daar zou zitten en hij zat tegenover mij ging mijn eetlust al weg als hij het zo van het bord afkijkt
Wat is daar dan mis mee?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:55 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
het is ook geen probleem maar de enige reden dat hij in de keuken ging kijken was om te kijken of er nog iets te halen viel terwijl hij vanavond meer dan genoeg gegeten heeft en later tijdens het klaverjassen ook nog restjes kip zat te eten van iemand
OMG ze schuiven hem allemaal zelf eten toe als ze genoeg hebben..Je kan ook overdrijven...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:51 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
Zoe een tik met make up, Mirthe met ruiken enzv. Denk uiteindelijk dat we allemaal wel een tik hebben.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Erik heeft wel iets met eten , een tic noem ik het maar
ja zou ik ook doen als je het al van mijn bord zou afkijken hoef ik al niet meer dan zou ik het hem geven zodat hij het kan pakken in plaats van eraf te kijkenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:56 schreef mangalie het volgende:
[..]
OMG ze schuiven hem allemaal zelf eten toe als ze genoeg hebben..Je kan ook overdrijven...
of een actieve lintwormquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zijn ergere dingen in de wereld dan dat iemand het eten van het bord van een ander afkijkt. Ik zou daar geen moeite mee hebbenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:57 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
nou dat vind ik niet normaal en erg overdreven
Niet je uit de tent laten lokkenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:58 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ja zou ik ook doen als je het al van mijn bord zou afkijken hoef ik al niet meer dan zou ik het hem geven zodat hij het kan pakken in plaats van eraf te kijken
Of een lintwormquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
dat mag iedereen is verschillendquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zijn ergere dingen in de wereld dan dat iemand het eten van het bord van een ander afkijkt. Ik zou daar geen moeite mee hebben
bij zijn eigen kast is van eigen eten. Niet van algemeen eten.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:52 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
De één zuipt de ander rookt en weer een ander eet. Vul de namen maar inquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
Lastig deze,Erik wil graag meer dan een ander lijkt het.Zo komt het op mij over.
staat er toch ook dat het zeker mag maar dat ik het overdreven vindquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:00 schreef Verida het volgende:
[..]
bij zijn eigen kast is van eigen eten. Niet van algemeen eten.
Prima.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De één zuipt de ander rookt en weer een ander eet. Vul de namen maar in
Hoezo uit de tent lokken. We hebben het over een bewoner. straks weer aangeven dat een ander fout zat?quote:
Misschien moet Erik een blinddoek op doen als hij gaat etenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zijn ergere dingen in de wereld dan dat iemand het eten van het bord van een ander afkijkt. Ik zou daar geen moeite mee hebben
Mwa dat denk ik niet, Eten is een ding voor Erik , vooral te weinig eten . er is vast een diepere oorzaak voor te vindenquote:
Ow absoluut. Elke bewoner daar heeft zijn voor en nadelen, dat maakt het ook zo leuk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:59 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dat mag iedereen is verschillend
het eeuwige gezeik elke dag weer.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Misschien moet Erik een blinddoek op doen als hij gaat eten
beter gaat die man lekker naar huisquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij reageerde ik op iemand andersquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoezo uit de tent lokken. We hebben het over een bewoner. straks weer aangeven dat een ander fout zat?
BTW heb je van de week die voorraadkast van Isaac gezien? Hele mand vol en in zijn kast ook nog..Snoep,koek macaroni etc.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:00 schreef Verida het volgende:
[..]
bij zijn eigen kast is van eigen eten. Niet van algemeen eten.
Zonnebril zou ook een optie kunnen zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
vast, ik zou er nog even een diagnose op loslaten, de goede man zou in een dwangbuis afgevoerd moeten worden, hij eet namelijk, en hij eet meer dan een ander. boehoehoequote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mwa dat denk ik niet, Eten is een ding voor Erik , vooral te weinig eten . er is vast een diepere oorzaak voor te vinden
Jij reageerde indirect op mij. Niet altijd de vermoorde onschuld spelen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij reageerde ik op iemand anders
Ja en?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij reageerde ik op iemand anders
klopt die overleefd ook wel een maand van zijn eigen stashquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
BTW heb je van de week die voorraadkast van Isaac gezien? Hele mand vol en in zijn kast ook nog..Snoep,koek macaroni etc.
Wow .. jeetje het zit echt diep, maar grappig dat dat dus juist niet mijn insteek was . thnxx iigquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:04 schreef Verida het volgende:
[..]
vast, ik zou er nog even een diagnose op loslaten, de goede man zou in een dwangbuis afgevoerd moeten worden, hij eet namelijk, en hij eet meer dan een ander. boehoehoe
Wat ik net al zei. Erik eet veel, de ander rookt veel en weer een ander zuipt veel.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:04 schreef Verida het volgende:
[..]
vast, ik zou er nog even een diagnose op loslaten, de goede man zou in een dwangbuis afgevoerd moeten worden, hij eet namelijk, en hij eet meer dan een ander. boehoehoe
Doe ik toch?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:06 schreef Deisyy het volgende:
Reageer eens op de bewoners ipv op elkaar.
Preciesquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
Zolang er maar eten is verhongeren ze niet.
Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |