Hoezo uit de tent lokken. We hebben het over een bewoner. straks weer aangeven dat een ander fout zat?quote:
Misschien moet Erik een blinddoek op doen als hij gaat etenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zijn ergere dingen in de wereld dan dat iemand het eten van het bord van een ander afkijkt. Ik zou daar geen moeite mee hebben
Mwa dat denk ik niet, Eten is een ding voor Erik , vooral te weinig eten . er is vast een diepere oorzaak voor te vindenquote:
Ow absoluut. Elke bewoner daar heeft zijn voor en nadelen, dat maakt het ook zo leuk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 23:59 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
dat mag iedereen is verschillend
het eeuwige gezeik elke dag weer.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Misschien moet Erik een blinddoek op doen als hij gaat eten
beter gaat die man lekker naar huisquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
Volgens mij reageerde ik op iemand andersquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoezo uit de tent lokken. We hebben het over een bewoner. straks weer aangeven dat een ander fout zat?
BTW heb je van de week die voorraadkast van Isaac gezien? Hele mand vol en in zijn kast ook nog..Snoep,koek macaroni etc.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:00 schreef Verida het volgende:
[..]
bij zijn eigen kast is van eigen eten. Niet van algemeen eten.
Zonnebril zou ook een optie kunnen zijnquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:01 schreef mangalie het volgende:
[..]
vast, ik zou er nog even een diagnose op loslaten, de goede man zou in een dwangbuis afgevoerd moeten worden, hij eet namelijk, en hij eet meer dan een ander. boehoehoequote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Mwa dat denk ik niet, Eten is een ding voor Erik , vooral te weinig eten . er is vast een diepere oorzaak voor te vinden
Jij reageerde indirect op mij. Niet altijd de vermoorde onschuld spelen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij reageerde ik op iemand anders
Ja en?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Volgens mij reageerde ik op iemand anders
klopt die overleefd ook wel een maand van zijn eigen stashquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:03 schreef mangalie het volgende:
[..]
BTW heb je van de week die voorraadkast van Isaac gezien? Hele mand vol en in zijn kast ook nog..Snoep,koek macaroni etc.
Wow .. jeetje het zit echt diep, maar grappig dat dat dus juist niet mijn insteek was . thnxx iigquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:04 schreef Verida het volgende:
[..]
vast, ik zou er nog even een diagnose op loslaten, de goede man zou in een dwangbuis afgevoerd moeten worden, hij eet namelijk, en hij eet meer dan een ander. boehoehoe
Wat ik net al zei. Erik eet veel, de ander rookt veel en weer een ander zuipt veel.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:04 schreef Verida het volgende:
[..]
vast, ik zou er nog even een diagnose op loslaten, de goede man zou in een dwangbuis afgevoerd moeten worden, hij eet namelijk, en hij eet meer dan een ander. boehoehoe
Doe ik toch?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:06 schreef Deisyy het volgende:
Reageer eens op de bewoners ipv op elkaar.
Preciesquote:Op zaterdag 27 mei 2023 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
Zolang er maar eten is verhongeren ze niet.
Dan hoef je je ook niet aangesproken te voelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |