1 Kratje is zo op met 6 personenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:52 schreef Flow3r het volgende:
Dus nu ze kunnen pakken wanneer ze willen gaat Zöe ineens meedoen ? Om het sneller op te maken ?
ik drukte op het driehoekje..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:54 schreef Sestra666 het volgende:
karikatuur van zichzelf
![]()
momentopname van t spoedoverleg, stond nog op pauze
[ afbeelding ]
En zeker niet als je ze weg spoelt met wodkaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:00 schreef FreshFruit het volgende:
Ibu`s zijn geen snoepjes. Zoe tegen Jappie.
Valt me de laatste week wel op dat er iets anders is met het licht /beeldquote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:54 schreef Sestra666 het volgende:
karikatuur van zichzelf
![]()
[ afbeelding ]
Ik had een cap van Mirthe buiten Daar zag ze er prima uit.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Valt me de laatste week wel op dat er iets anders is met het licht /beeld
Mirthe zag er pasgeleden ook al zo beroerd uit .. poederig gezicht en ik zag ineens alle oneffenheden in het gezichtHoekige neus, puistjes onder een laag poeder , bij Zoe zie ik ook overal vlekken
Zal wel aan mijn pc liggen dan
Ik had het over binnen , vooral de beelden in kantoorquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had een cap van Mirthe buiten Daar zag ze er prima uit.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had het over binnen , vooral de beelden in kantoor
Ik zie 5 duimpjes omhoog, maar kan hier niets positiefs bij bedenkenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:54 schreef Sestra666 het volgende:
karikatuur van zichzelf
![]()
[ afbeelding ]
Ja, boven...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:19 schreef engine het volgende:
In november had ik zon stapel eieren boven.
nog 1 , ik win allesquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ook zo'n dooddoener bij Jeff: Ik zie alles, Ik weet alles,
Wist je al dat hij ooit in een waterbak heeft gezeten??quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ook zo'n dooddoener bij Jeff: Ik zie alles, Ik weet alles,
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie 5 duimpjes omhoog, maar kan hier niets positiefs bij bedenken
Een fake geisha.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:54 schreef Sestra666 het volgende:
karikatuur van zichzelf
![]()
[ afbeelding ]
Nee begrijpelijkquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie 5 duimpjes omhoog, maar kan hier niets positiefs bij bedenken
Ik vermoed dat het door het plamuren en de lampen daar komt en de hoeveelheid mayo die ze eten zal ook niet meehelpenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:40 schreef Judiwi het volgende:
Op tv zitten ze bijna allemaal onder de puisten. Babet ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zo ziet Jeff er in werkelijkheid uit....Ik mis de peuk en het biertje....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar is niks mis mee , maar stelt zich aan als hij t niet heeft. En t blijft niet bij t weekend. Dat gedrag wijst op een serieus probleem. Wie dat niet zietquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat is er mis met nog een biertje pakken? Het is Weekend, vrijdagavond, veel mensen gaan uit, zitten op het terrras en drinken een biertje of wijntje
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:51 schreef woxxel het volgende:
[..]
Daar is niks mis mee , maar stelt zich aan als hij t niet heeft. En t blijft niet bij t weekend. Dat gedrag wijst op een serieus probleem. Wie dat niet ziet
Om te verbloemen dat Isaac de gedoodverfde winnaar is?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
afleveringen knippen ze zo dat er geen bal meer van klopt
Valt wel mee hoor dat geknip...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:52 schreef Inka het volgende:
[..]
Om te verbloemen dat Isaac de gedoodverfde winnaar is?
Niks mis mee ! Ik heb vanavond ook 3 pinot grigio op en smaakt denk ik veel beter dan die goedkope bier. vindt het best zielig dat ze die goedkope rommel moeten drinken.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat is er mis met nog een biertje pakken? Het is Weekend, vrijdagavond, veel mensen gaan uit, zitten op het terrras en drinken een biertje of wijntje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |