1 Kratje is zo op met 6 personenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:52 schreef Flow3r het volgende:
Dus nu ze kunnen pakken wanneer ze willen gaat Zöe ineens meedoen ? Om het sneller op te maken ?
ik drukte op het driehoekje..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:54 schreef Sestra666 het volgende:
karikatuur van zichzelf
![]()
momentopname van t spoedoverleg, stond nog op pauze
[ afbeelding ]
En zeker niet als je ze weg spoelt met wodkaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:00 schreef FreshFruit het volgende:
Ibu`s zijn geen snoepjes. Zoe tegen Jappie.
Valt me de laatste week wel op dat er iets anders is met het licht /beeldquote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:54 schreef Sestra666 het volgende:
karikatuur van zichzelf
![]()
[ afbeelding ]
Ik had een cap van Mirthe buiten Daar zag ze er prima uit.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Valt me de laatste week wel op dat er iets anders is met het licht /beeld
Mirthe zag er pasgeleden ook al zo beroerd uit .. poederig gezicht en ik zag ineens alle oneffenheden in het gezichtHoekige neus, puistjes onder een laag poeder , bij Zoe zie ik ook overal vlekken
Zal wel aan mijn pc liggen dan
Ik had het over binnen , vooral de beelden in kantoorquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik had een cap van Mirthe buiten Daar zag ze er prima uit.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had het over binnen , vooral de beelden in kantoor
Ik zie 5 duimpjes omhoog, maar kan hier niets positiefs bij bedenkenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 21:54 schreef Sestra666 het volgende:
karikatuur van zichzelf
![]()
[ afbeelding ]
Ja, boven...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:19 schreef engine het volgende:
In november had ik zon stapel eieren boven.
nog 1 , ik win allesquote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ook zo'n dooddoener bij Jeff: Ik zie alles, Ik weet alles,
Wist je al dat hij ooit in een waterbak heeft gezeten??quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ook zo'n dooddoener bij Jeff: Ik zie alles, Ik weet alles,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |