Nog even en het staat er in inchesquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk lelijke over de top Amerikaanse graphic
Nattekat die een nieuw dingetje helemaal niks vindt, verrassend.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijk lelijke over de top Amerikaanse graphic
Nee, ik vind de presentatie niets. Het idee an sich is niets mis meequote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nattekat die een nieuw dingetje helemaal niks vindt, verrassend.
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nattekat die een nieuw dingetje helemaal niks vindt, verrassend.
Het lijkt me iets wat we in totaal misschien zes keer gaan zien tijdens herhalingen morgen, ach. Boeiendquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, ik vind de presentatie niets. Het idee an sich is niets mis mee
Die nieuwe tijdentoren vind ik ook nog altijd niets, dus wel boeiendquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het lijkt me iets wat we in totaal misschien zes keer gaan zien tijdens herhalingen morgen, ach. Boeiend
Maximaalquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max raakt de muur. Wel snelste tijd.
Pics?quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die nieuwe tijdentoren vind ik ook nog altijd niets, dus wel boeiend
Vorige week zag ik de oude weer en die was echt duizend keer beter.
Ah, deze is prima inderdaad.quote:
Mooi plaatje heb je gemaakt.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:57 schreef HiDiHo het volgende:
Mooie top 3....mag zo de kwali eindigen
[ afbeelding ]
Oh ja, deze is ook prima.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:57 schreef HiDiHo het volgende:
Mooie top 3....mag zo de kwali eindigen
[ afbeelding ]
Dank jequote:
En het kan nog snellerquote:
Krijg je als je alleen maar naar de bocht naar rechts kijktquote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:06 schreef Peterselieman het volgende:
Gekke plek voor Russell om de muur te raken
Meer blamey.quote:
is altijd bij de uitzendingen voor de race, maar niet tijdens de echte race.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |