Als Alonso niet in Ferrari maar in RBR had gereden tussen 2010 en 2013 dan had hij 20-30 poles meer gehad en had je hem een kwalificatiebeest genoemd. Alonso versloeg teamgenoten als Massa die in de dominante Ferrari-tijd regelmatig pole pakte. Hij versloeg Räikkönen die door iedereen gehypt werd in zijn Lotus-tijd en die volgens kenners in 2005 véél sneller was dan Alonso omdat hij in de McLaren goed kwalificeerde met 16-3.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
We gaan het straks zien, natuurlijk is hij goed en 1 van m'n favoriete coureurs maar dat zijn kracht altijd meer op het racen dan kwalificatie lag/ligt is gewoon een feit, doet verder weinig af aan z'n kwaliteiten hoor en zeker vandaag hoop ik dat jij gelijk krijgt en dat het allemaal klopt voor hem.
Gruwelijk natquote:
quote:
Gelukkig dat Perez er niet op botstequote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:38 schreef Peterselieman het volgende:
Ocon stond best wel op een gevaarlijke plek stil in de tunnel
Het soort enquete waar alle fans zich uitspreken tegen de huidige koers, waarna ze negeerd worden?quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
https://click.email.formu(...)c84dff76e922227baa2a
Ok, dan nietquote:You have accessed the survey with invalid country code.
Ik vind de helmcam walgelijkquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
De helmcam is 'zo ontzettend fantastisch'.
Oke.
Behalve voor mensen die op dat tijdstip werken, maar dat is dan blijkbaar niet belangrijk want je praat alleen voor jezelfquote:
Nanometers.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hopelijk wel vloeitjes als meeteenheid?
Ja had ik ook....amateursquote:
Maar gemiddeld gezien denk ik dat er dan weinig verschil zit tussen 14u en 16uquote:Op zaterdag 27 mei 2023 12:50 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Behalve voor mensen die op dat tijdstip werken, maar dat is dan blijkbaar niet belangrijk want je praat alleen voor jezelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |