En een slotje plaatsen was het enige wat gedaan hoefde te worden.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:07 schreef Nizno het volgende:
Mailen naar forum at fok.nl is het enige dat er over gezegd hoeft te worden.
Niet in WGR.quote:Op woensdag 27 november 2024 17:05 schreef Kamelenteen het volgende:
Dan had sluiting meer voor de hand gelegen en fatsoenlijker geweest.
Ik heb helemaal niks besloten? Hoe kom je erbij??quote:Op woensdag 27 november 2024 16:50 schreef Kamelenteen het volgende:
[..]
Leuk, maar het klopt niet. Beter en fatsoenlijker had het geweest om het draadje te sluiten of even contact op te nemen. Nu heeft Coolguy eenzijdig besloten om een topic dat de opener bewust heeft verwijderd alsnog te openen en vervolgens ook de openingspost vast te zetten.
Logisch als het topic al loopt, maar dat was ten tijde van het weghalen van mn post niet het geval. Er was nog geen enkel reactie. Die kwam pas na mn verwijdering.
Jij krijgt ook altijd overal de schuld vanquote:Op woensdag 27 november 2024 18:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks besloten? Hoe kom je erbij??
Ja, maar goed, je went er aanquote:Op woensdag 27 november 2024 18:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij krijgt ook altijd overal de schuld van
quote:Op woensdag 27 november 2024 18:51 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks besloten? Hoe kom je erbij??
Waarom herplaats je de openingspost dan ook. Pfffquote:
Dat is gewoon beleid. Heb je daar een issue mee dan mail je naar forum@fok.nlquote:Op woensdag 27 november 2024 19:33 schreef Rene het volgende:
[..]
Waarom herplaats je de openingspost dan ook. Pfff
It was meeeequote:Op woensdag 27 november 2024 19:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is gewoon beleid. Heb je daar een issue mee dan mail je naar forum@fok.nl
Joajoa ...quote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 01:09 schreef Kamelenteen het volgende:
[ Bericht 45% gewijzigd door Coolguy Rene op 27-11-2024 09:28:56 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
Ehh.quote:Op woensdag 27 november 2024 21:18 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Haha Rene is een kloon van Coolguy, betrapt!
Keizer Feedback, Rinus d'n Uurste.quote:Op woensdag 27 november 2024 23:08 schreef r_one het volgende:
Ja hallo @:mods, de slowchat is hier
Graag FB gebruiken voor Feedback, dank u.
Dat klinkt wel heul erg carnavaleskquote:Op woensdag 27 november 2024 23:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Keizer Feedback, Rinus d'n Uurste.
Ik ben een Brabander hé, met een hekel aan carnavalquote:Op donderdag 28 november 2024 03:07 schreef r_one het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heul erg carnavalesk![]()
Alaaaaaaaf!
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 28 november 2024 18:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben een Brabander hé, met een hekel aan carnaval![]()
Op diverse frontenquote:Op donderdag 28 november 2024 18:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben een Brabander hé, met een hekel aan carnaval![]()
Dank.quote:
Ik sta achter je.quote:Op donderdag 28 november 2024 19:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dank.
Voelt toch een beetje als uit de kast komen dit.
Houdoe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |