Je hebt ook die superzaden. Gewoon met een pijl afschieten en je bent al een heel eind.quote:Op woensdag 14 juni 2023 11:32 schreef Nielsch het volgende:
Ik vind dat Nederrijk maar niks. De hele tijd die kutplantjes gooien voor licht.
Nu met de laatste reguliere tempel bezig (vuur). Eindelijk een Wijze met een kracht waar je iets aan hebt.
Dat is dan altijd nog 7 punten meer dan The Wind Waker.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tears of the Kingdom ✅
7/10
Epic ending
Geinige puzzels in de shrines
Stomme onderwereld
Stomme tempels
Dit is echt middenmoot Zelda.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tears of the Kingdom ✅
7/10
Epic ending
Stomme onderwereld
Stomme tempels
Ik ben ook nog even doorgegaan. Ik ben nog niet klaar maar inmiddels toe aan tempel 4 van 4.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tears of the Kingdom ✅
7/10
Epic ending
Stomme onderwereld
Stomme tempels
Je punt is dus eigenlijk vooral dat het te lang duurde voordat je snapte dat een ballon gebruiken makkelijker was?quote:Op zondag 18 juni 2023 18:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben ook nog even doorgegaan. Ik ben nog niet klaar maar inmiddels toe aan tempel 4 van 4.
Vind de series leuk, het verhaal leuk, de onderwereld leuk, de breekbare wapens nog even kut als in BOTW, naar de veelzijdigheid met al het koppelen aan wapens en pijlen top.
Eigenlijk is het enige reusachtige minpunt nog altijd het bouwen. Ik krijg nog altijd vrijwel elke speelsessie minstens een woede-aanval omdat ik iets moet bouwen en die controls gewoon zo kut zijn voor me dat je na minuten doorhebt hoe je een puzzel op moet lossen met bouwen en je er vervolgens zo debiel lang mee bezig bent om het zo te doen.
Dat maakt wel dat elke keer als ik er net lekker in zit ik er meteen helemaal klaar mee ben. In die vuurtempel ben ik denk ik wel een half uur bezig geweest omdat je zo'n mokerlange brug moet maken. Dan zou ik em het liefst uit het raam donderen. Ik heb uiteindelijk maar gewoon een zonai ballonneke de lucht in gelaten om erheen te gliden. Ik snap best dat ze die controls zeer precies willen hebben om grootse creaties mogelijk te maken, maar de casual speler wil ook gewoon een beetje makkelijk kunnen bouwen.
Omdat verder alles echt leuk is, kom ik toch op een hogere 7,5.
Nee, maar ik wil het wel voor je samenvatten als het je te hoog gegrepen is met meer woorden. Het punt is dat ik de controls van de ultrahand kut vindquote:Op zondag 18 juni 2023 19:10 schreef Viezig het volgende:
[..]
Je punt is dus eigenlijk vooral dat het te lang duurde voordat je snapte dat een ballon gebruiken makkelijker was?
Exact, maar maak het dan wat gebruiksvriendelijker dat ook simpele zielen zonder duimen de basisdingen gewoon kunnen zonder woedeaanvallenquote:Op zondag 18 juni 2023 20:03 schreef GGMM het volgende:
Als je er niks van kan is het niet leuk inderdaad.
Is het doel van een spel niet een beetje dat het niet heel makkelijk is?quote:Op zondag 18 juni 2023 20:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Exact, maar maak het dan wat gebruiksvriendelijker dat ook simpele zielen zonder duimen de basisdingen gewoon kunnen zonder woedeaanvallen
Zelfs als ik het uitleg, gaat het punt helemaal langs je heen, wat zonde. Ik zou nog een keer van het begin de post doornemen, in de hoop dat er wat begint te dagenquote:Op zondag 18 juni 2023 20:41 schreef Viezig het volgende:
[..]
Is het doel van een spel niet een beetje dat het niet heel makkelijk is?
Maar er zijn ook genoeg van die anime verhaaltjes waar je alleen maar x of y hoeft te kiezen, misschien vind je dat leuker.
Of Xenobladequote:Op zondag 18 juni 2023 20:41 schreef Viezig het volgende:
[..]
Is het doel van een spel niet een beetje dat het niet heel makkelijk is?
Maar er zijn ook genoeg van die anime verhaaltjes waar je alleen maar x of y hoeft te kiezen, misschien vind je dat leuker.
quote:Op zondag 18 juni 2023 22:25 schreef GGMM het volgende:
Uitgespeeld.
Beste Zelda-game ooit.
Het blijft altijd een beetje frustrerend, maar ik vond eigenlijk 99% echt leuk.
220 uur.
9,5/10.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben echt een krachtigere Switch nodig.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op zondag 18 juni 2023 22:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Ik merk die framedrops blijkbaar niet, helemaal geen last van gehadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben echt een krachtigere Switch nodig.
Ik vond het een tof gevecht
Kun je mooi hieraan beginnen nuquote:Op zondag 18 juni 2023 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk die framedrops blijkbaar niet, helemaal geen last van gehad
Ik vond het een tof gevecht
Dus 1% niet leuk vinden is gelijk een halve punt van het eindcijfer?quote:Op zondag 18 juni 2023 22:25 schreef GGMM het volgende:
Uitgespeeld.
Beste Zelda-game ooit.
Het blijft altijd een beetje frustrerend, maar ik vond eigenlijk 99% echt leuk.
220 uur.
9,5/10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |