Boeie, one night stand is niet zo erg zolang ze het veilig doen. Beetje incest voel je niks van.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:23 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Na een avondje stappen:
-Ga je mee naar mijn huis?
-Hangt ervanaf, wie is je vader?
...
Grote namen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 05:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, net zoals Frits van Egters, Grote Pier en Ard Schenk.
Vanmiddag eens kijken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:33 schreef dvdfreak het volgende:
bellemangenot over weski @:monkyyy @:Zipportal
Ik zag haar van de week dacht het toen ook al.quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Mi gado, hoe komt zo'n persoon uberhaupt op zo'n kieslijst
Was het weer zo erg ?quote:
Late reactie, heb deze aflevering even terug zitten kijken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:20 schreef Cirilico het volgende:
Man man man, wat een uitzending. Twee gasten die niet direct antwoord geven op de vragen en langdradig eromheen lullen. Eén onsamenhangend en een ander ontwijkend.
Knap om Angela de Jong sympathiek te laten lijken, zo'n Jan Slagter wil je ook niet aan je kant hebben staanquote:
Enge oude man. Ik ben 60 en wil niet met hem geïdentificeerd worden. Op geen enkel terrein.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 00:44 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Knap om Angela de Jong sympathiek te laten lijken, zo'n Jan Slagter wil je ook niet aan je kant hebben staan
Over wie gaat dit ?quote:Op zaterdag 10 juni 2023 07:06 schreef Eightyone het volgende:
Gezeik met Britt ("ze haat me"), gezeik met Jan. Wie is de volgende?
Hypocrieten kennen het klappen vd zweep. Helaas.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:34 schreef matthijst het volgende:
Zit ook niet op die lui te wachten trouwens. Maar zeg dát dan gewoon.
Wat een arrogante bal. Maar gelukkig hebben ze elders wat plek dus van de burg kan nog 4 bussen sturenquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:34 schreef matthijst het volgende:
Zit ook niet op die lui te wachten trouwens. Maar zeg dát dan gewoon.
En het college mag straks nog 200 plekken extra regelenquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Deze kakker heeft spijt dat ie daar is gaan zitten
Dat werkt gewoon niet, de crisis is te groot en iedereen wil dezelfde groepen wel en nietquote:Op donderdag 15 juni 2023 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Er valt overigens wel wat te zeggen voor een gemixte spreiding van asielzoekers, maar dat zal niet in alle gevallen mogelijk zijn.
Gewoon grenzen dicht. Is gelijk ook duidelijk voor asielzoekers. Opgelost.quote:Op donderdag 15 juni 2023 22:40 schreef TheVulture het volgende:
Er valt overigens wel wat te zeggen voor een gemixte spreiding van asielzoekers, maar dat zal niet in alle gevallen mogelijk zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |