De crux is wel dat hij nogal van de leugens aan elkaar hangt...quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:09 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat is dan weer de verantwoording van de ouders.
Klopt, maar iets wat als het goed is ieder kind weet is dat hun vader een (problematische) zaaddonor is. Als je dan date met iemand die ook zaaddonor is dan is dat wel even een momentje om daar bij stil te staan, ook al weet je de echte naam niet. Ik denk dat die link uiteindelijk vrij makkelijk te maken is als je de kennis van beide kanten naast elkaar legt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De crux is wel dat hij nogal van de leugens aan elkaar hangt...
Een beurt van Jonathanquote:
Na een avondje stappen:quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:15 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Klopt, maar iets wat als het goed is ieder kind weet is dat hun vader een (problematische) zaaddonor is. Als je dan date met iemand die ook zaaddonor is dan is dat wel even een momentje om daar bij stil te staan, ook al weet je de echte naam niet. Ik denk dat die link uiteindelijk vrij makkelijk te maken is als je de kennis van beide kanten naast elkaar legt.
Neemt natuurlijk niet weg dat het verre van ideaal is, maar het is ook niet alsof de kans gigantisch is dat al die kinderen met elkaar in bed duiken.
Boeie, one night stand is niet zo erg zolang ze het veilig doen. Beetje incest voel je niks van.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:23 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Na een avondje stappen:
-Ga je mee naar mijn huis?
-Hangt ervanaf, wie is je vader?
...
Grote namen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 05:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja, net zoals Frits van Egters, Grote Pier en Ard Schenk.
Vanmiddag eens kijken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 21:33 schreef dvdfreak het volgende:
bellemangenot over weski @:monkyyy @:Zipportal
Ik zag haar van de week dacht het toen ook al.quote:Op donderdag 1 juni 2023 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Mi gado, hoe komt zo'n persoon uberhaupt op zo'n kieslijst
Was het weer zo erg ?quote:
Late reactie, heb deze aflevering even terug zitten kijken.quote:Op donderdag 1 juni 2023 23:20 schreef Cirilico het volgende:
Man man man, wat een uitzending. Twee gasten die niet direct antwoord geven op de vragen en langdradig eromheen lullen. Eén onsamenhangend en een ander ontwijkend.
Knap om Angela de Jong sympathiek te laten lijken, zo'n Jan Slagter wil je ook niet aan je kant hebben staanquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |