quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:28 schreef Lonaa het volgende:
3 maand rehab gaf vandaag eerste pijnvrije squat in 9 maanden ofzo.
Wat fijn. Zo heerlijk, iets pijnvrij kunnen doen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:28 schreef Lonaa het volgende:
3 maand rehab gaf vandaag eerste pijnvrije squat in 9 maanden ofzo.
Ik had zowaar een collega met z'n handdoek over z'n schouder, vanochtend, bij de stand upquote:Op donderdag 25 mei 2023 10:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tevens: LIT / [25 mei: Towel Day #4] A tribute to Douglas Adams
Moet ook nog even kijken. 1 voorstelling heb ik al kaartje voor en uit mijn hoofd zijn er zeker nog 2 voorstellingedie ik wil zienquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:17 schreef borisz het volgende:
Weekend
Nieuw Schouwburgboekje binnen. Dus dat wordt dit weekend bepalen waar we heen willen. 2 juni gaat de voorverkoop open (Schouwburg IJmuiden).
quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:22 schreef sigme het volgende:
Op de pijn
Ik had wat (kleine) pijntjes en heb daarom een tijd niet gesport. Kwamen er nieuwe pijntjes bij en na verloop van tijd wist ik niet meer of ik nu niet sportte vanwege pijntjes of pijntjes had vanwege niet sporten.
Dus nu ben ik maar weer gaan sporten. Pump in groepsles op muziek. Niks voor mij, eigenlijk, maar het is al jaren het enige wat ik langdurig braaf volhou, dus misschien toch meer iets voor mij dan ik zou denken
Ik kan niet meer goed squatten en lungen wegens knie-probleem, maar dan doe ik dat maar wat minder goed
Het werden 70 kilometers in 3 uur en 40 minuten. Ik ben tevreden. Gedouched. Moe.quote:Op donderdag 25 mei 2023 09:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben pas echt tevreden als ik vanavond thuis aan de pizza zit![]()
Dan windkracht 4 in de rug, het hele stuk. Dat lijkt me wel prettig.
Goed hoor (niet voor dagelijks zeker?)quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het werden 70 kilometers in 3 uur en 40 minuten. Ik ben tevreden. Gedouched. Moe.
Ik ben fier op je.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het werden 70 kilometers in 3 uur en 40 minuten. Ik ben tevreden. Gedouched. Moe.
Goed zegquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
En pre partum was je toch in goede conditie met lang doorlopen… Dat ga je gewoon weer opbouwen het komend jaar.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:32 schreef Clubsoda het volgende:
Hier is duidelijk het postpartum verval ingetredenzoals te verwachten. dus de fysio maar weer opgezocht. Ik herken meer pijntjes bij bewegen wel, dus ik probeer elke dag 20 minuten yoga of pilates te doen.
Dat is best een grote mijlpaalquote:Op donderdag 25 mei 2023 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat fijn. Zo heerlijk, iets pijnvrij kunnen doen.
Ik had gisterochtend en vanochtend ook een mini mijlpaal. Voor het eerst in maanden kon ik m’n rechtervoet afgedropen staande op mijn linkerbeen (ik gebruikte al die tijd een stoel). Ook zo blij mee
Misschien moet ik ook weer eens gaan pumpen, ik vind dat soort dingen ook altijd wel leuk. En dan genoegen nemen met ‘wat minder goed’. Maar wel lekker bewegen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:22 schreef sigme het volgende:
Op de pijn
Ik had wat (kleine) pijntjes en heb daarom een tijd niet gesport. Kwamen er nieuwe pijntjes bij en na verloop van tijd wist ik niet meer of ik nu niet sportte vanwege pijntjes of pijntjes had vanwege niet sporten.
Dus nu ben ik maar weer gaan sporten. Pump in groepsles op muziek. Niks voor mij, eigenlijk, maar het is al jaren het enige wat ik langdurig braaf volhou, dus misschien toch meer iets voor mij dan ik zou denken
Ik kan niet meer goed squatten en lungen wegens knie-probleem, maar dan doe ik dat maar wat minder goed
Wauw, dat is heel fijn, dan merk je pas echt vooruitgang zo in de dagelijkse dingen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat fijn. Zo heerlijk, iets pijnvrij kunnen doen.
Ik had gisterochtend en vanochtend ook een mini mijlpaal. Voor het eerst in maanden kon ik m’n rechtervoet afgedropen staande op mijn linkerbeen (ik gebruikte al die tijd een stoel). Ook zo blij mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |