jij begon over de situatie waarbij Nova geen grappen maakt over moslimsquote:
Oh ja? Volgens mij heb ik nergens moslims genoemd. Ik heb het de hele tijd over nationaliteiten gehad.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:09 schreef sturmpie het volgende:
[..]
jij begon over de situatie waarbij Nova geen grappen maakt over moslims
omdat moslims reageren met agressie, dat is algemeen bekend, die moet je niet willen uitlokken.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Oh ja? Volgens mij heb ik nergens moslims genoemd. Ik heb het de hele tijd over nationaliteiten gehad.
En dan nog, waarom zou je wel grappen over bv joden of christenen mogen maken maar niet over moslims?
Moslims moeten zich gewoon gedragen en zich aan de wet houden, net als iedereen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:37 schreef sturmpie het volgende:
[..]
omdat moslims reageren met agressie, dat is algemeen bekend, die moet je niet willen uitlokken.
Jij bent echt de achtste uit een gezin van zeven kinderen he?quote:je kan 't vergelijken met 'n klas met allerlei soorten en maten klasgenoten, toevallig zit er iemand tussen, als jij die pest, krijg je klappen, dus die ga je niet pesten omdat je weet dat je klappen krijgt, en je weet dat pesten niet gewenst is, dus als je dan klappen krijgt omdat je die persoon pest is 't je eigen schuld.
de aap in de mouw is dat jij 't niet kan verdragen dat moslims agressief reageren op pesten.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Moslims moeten zich gewoon gedragen en zich aan de wet houden, net als iedereen.
Maar hier komt de aap uit de mouw, jij vindt dus dat moslims wat meer mogen dan een ander?
Dat hoort inderdaad niet. Apart dat jij blijkbaar vindt dat ze boven de wet staan omdat ze zich niet willen gedragen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 23:00 schreef sturmpie het volgende:
[..]
de aap in de mouw is dat jij 't niet kan verdragen dat moslims agressief reageren op pesten.
My point exactly. Maar er komen gaande deze discussie de nodige apen uit de mouw.quote:Op donderdag 25 mei 2023 23:17 schreef BaksteenMongool het volgende:
Dit is natuurlijk wel zwaar idioot inderdaad.
Maar goed, we weten al langer dat moslims, joden, LGBTQ+ en wat ik nog meer vergeet beschermde statussen toebedeeld hebben gekregen op niks.
Zolang het maar niet blank en man is
ik vind niet dat ze boven de wet staan, ik weet zeker als 'n moslim 'n misdaad begaat dat hij/zij met politie/justitie te maken krijgt.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 01:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat hoort inderdaad niet. Apart dat jij blijkbaar vindt dat ze boven de wet staan omdat ze zich niet willen gedragen.
Oprecht ook wel goed gevonden trouwens!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 01:38 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
My point exactly. Maar er komen gaande deze discussie de nodige apen uit de mouw.
Dat is nou net wat steeds meer wordt omgedraaid, in plaats van consequent de harde hand toe te passen kijkt de driehoek maar al te vaak weg onder het mom 'jaaa, maar het zijn moslims, daar moeten we begrip voor hebben...' waardoor juist de rode loper voor dit soort tuig wordt uitgerold en zodoende feitelijk meer van dat geweld faciliteert.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 01:42 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik vind niet dat ze boven de wet staan, ik weet zeker als 'n moslim 'n misdaad begaat dat hij/zij met politie/justitie te maken krijgt.
Ik zou niet weten waarom ik dat überhaupt zou moeten accepteren. Ze moeten zich gewoon gedragen. Ongeacht wat de aanleiding is. Het enige verschil tussen de groep die jij noemt en Belgen is dat de laatste zich normaal gedraagt.quote:jij vind 't moeilijk te accepteren dat de samenleving als 't ware bang is van die groep moslims als 't gaat om pesten&beledigen van die groep. een belg kraait er niet naar als er 'n domme belgenmop verteld wordt, 'n moslim gaat actie ondernemen tegen de belediging, niet alle mensen zijn 't zelfde. jij zou willen dat moslims niet agressief reageren op spotprenten e.d. , maar je kan dat niet voorkomen.
No pun intendedquote:Op vrijdag 26 mei 2023 01:42 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
Oprecht ook wel goed gevonden trouwens!
jij denkt dat, je hebt volgens mij geen bewijs of bron of voorbeeld behalve 't feit dat de samenleving 'n stapje terug doet mbt moslim pesten via spotprenten, of 't beledigen van de profeet, want dan roep je bij die groep agressie op.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 02:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat is nou net wat steeds meer wordt omgedraaid, in plaats van consequent de harde hand toe te passen kijkt de driehoek maar al te vaak weg onder het mom 'jaaa, maar het zijn moslims, daar moeten we begrip voor hebben...' waardoor juist de rode loper voor dit soort tuig wordt uitgerold en zodoende feitelijk meer van dat geweld faciliteert.
jij wijst graag met je vingertje naar agressieve moslims die verweer tonen als zij zich beledigd voelen.quote:
hahahaquote:Op vrijdag 26 mei 2023 02:54 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ze moeten zich gewoon gedragen. Ongeacht wat de aanleiding is.
Zou het ook niet een kwestie kunnen zijn van je niet constant beledigd willen voelen?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:01 schreef sturmpie het volgende:
[..]
jij wijst graag met je vingertje naar agressieve moslims die verweer tonen als zij zich beledigd voelen.
ik denk dat dat precies bij jou aan de hand isquote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zou het ook niet een kwestie kunnen zijn van je niet constant beledigd willen voelen?
Gewoon gedragen, ongeacht hoe je je voelt (of denk te voelt), dan gaat het leven je een stuk makkelijker af.
Ja, of de tekst 'allah is jood en mohammed is zijn proleet' op een t-shirt. Ik zie een inkomstenbron ontstaan.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:20 schreef sturmpie het volgende:
[..]
hahaha
jij zou met 'n spotprent van de profeet Mohammed 'n moskee inlopen en iedereen in de moskee 'n kopie geven en dat ze zich maar moeten gedragen en niet moeten zeuren dat jij met 'n spotprent hun profeet beledigd in hun eigen moskee omdat strafrecht hahaha hahaha
Ik wijs niet naar moslims. Ik wijs naar gedrag.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:47 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik denk dat dat precies bij jou aan de hand is
met je vingertje naar moslims wijzen die opkomen voor hun profeet, doe 'ns normaal, ga je moeder pesten ipv moslims
gedrag van moslims die opkomen voor hun profeetquote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik wijs niet naar moslims. Ik wijs naar gedrag.
je kan 'n stichting beginnen, iets in de richting van: moslims&vredequote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je kunt er ook voor kiezen om je niet constant beledigd te voelen he. Dat kan echt!
Al kom je op voor je moeder, je huisdier, het gras in je voortuin. Allemaal goed en wel, maar hier geldt gewoon de Nederlandse wet. En newsflash: ook de profeet staat niet boven de wet. Als je je daar druk om wil maken had je niet in Nederland moeten komen wonen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:49 schreef sturmpie het volgende:
[..]
gedrag van moslims die opkomen voor hun profeet
Open er een topic over zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:52 schreef sturmpie het volgende:
[..]
je kan 'n stichting beginnen, iets in de richting van: moslims&vrede
dan wordt jij baas van die stichting en dan ga je moslims leren niet agressief te worden
gaan we weer, 'n internationale wereldwijdse religie die 't niet leuk vind dat ze beledigd worden.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als je je daar druk om wil maken had je niet in Nederland moeten komen wonen.
heb ik gedaan, ga jij reageren ?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Open er een topic over zou ik zeggen.
jij zou willen dat ze niet op jou reageren als jij recht in hun gezicht beweert dat hun profeet 'n geiteneuker =quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En probeer dat nu eens met marokkanen of turken.
Ach komop. Een rechtgeaarde moslim vindt altijd wel iets om beledigd over te zijn. Nog een newsflash: de rest van de wereld hoeft zich niet aan te passen aan jou. Jij past je aan aan het land waar je zelf kiest om naartoe te gaan. Moet niet gekker worden hierquote:Op vrijdag 26 mei 2023 03:55 schreef sturmpie het volgende:
[..]
gaan we weer, 'n internationale wereldwijdse religie die 't niet leuk vind dat ze beledigd worden.
je kan ook zeggen, in de landen waar dergelijk geweld uit de moslimhoek aanwezig is, wees niet zo dom om moslims te beledigen want je bent gewoon dom als je 'n moslim beledigd. ga je 'n moslim beledigen dan vraag je om 'n reactie.
Ik denk van niet. Mis je me al?quote:
Ik elk geval goed om te weten dat drogredenen gratis bij jou af te halen zijn.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 04:00 schreef sturmpie het volgende:
[..]
jij zou willen dat ze niet op jou reageren als jij recht in hun gezicht beweert dat hun profeet 'n geiteneuker =
ik weet meestal wel overal 'n soort van antwoord op, anders zeg ik gewoon dat je moeder aambeien heeftquote:Op vrijdag 26 mei 2023 04:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik elk geval goed om te weten dat drogredenen gratis bij jou af te halen zijn.
Fixedquote:Op vrijdag 26 mei 2023 04:07 schreef sturmpie het volgende:
[..]
jij hebt de wereld heeft 'n moslimprobleem
't is 'n agressieprobleem maar je kan 't ze niet kwalijk nemen als je ze beledigtquote:Op vrijdag 26 mei 2023 04:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Fixed
Want daar zit je toch naar te vissen
Is dat de volgende in je reeks argumenten? Ik zie een stijgende lijn ontstaan in argumentatie: moslims, spotprenten, de profeet, geiteneuker en nu zelfs aambeien.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 04:08 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik weet meestal wel overal 'n soort van antwoord op, anders zeg ik gewoon dat je moeder aambeien heeft
Ze moeten zich gewoon gedragen. En zich niet continu verschuilen achter 'ja maar de profeet'. Niemand heeft namelijk wat tegen je profeet, dus stop nu maar met dat als drogreden aan te halen en als excuus voor agressie te gebruiken.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 04:14 schreef sturmpie het volgende:
[..]
't is 'n agressieprobleem maar je kan 't ze niet kwalijk nemen als je ze beledigt
bij jou is je moeder en moslims 1 pot natquote:Op vrijdag 26 mei 2023 04:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Is dat de volgende in je reeks argumenten? Ik zie een stijgende lijn ontstaan in argumentatie: moslims, spotprenten, de profeet, geiteneuker en nu zelfs aambeien.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 04:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je kunt er ook voor kiezen om je niet zo druk te maken. De enige die zich hier loopt op te fokken ben jezelf. En waarom?
'tquote:Op vrijdag 26 mei 2023 04:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
JIJ kiest ervoor om je beledigd te voelen. Niemand anders. Niemand zei of deed iets verkeerds. Dat deed je allemaal zelf. En dit is nu precies het probleem wat de hele wereld met dat gedrag heeft.
lijkt erop dat je ergens 'n irritatie oploopt waarin je je wil vastbijten terwijl dat nergens voor nodig is.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 04:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee, de wereld heeft niks tegen je profeet. Helemaal zelf weten hoe jij je gelooft beleeft, ik hoop dat je daar heel gelukkig mee wordt. Zijn wij namelijk ook.
je bent nog altijd de perfecte persoon voor 't starten van 'n stichting die moslims therapie wil aanbieden mbt agressieproblematiekquote:Op vrijdag 26 mei 2023 04:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waar we minder gelukkig mee zijn zijn van die agressieve testosteronbommetjes die zich constant aangevallen voelen, en daar overal redenen voor zoeken. Dát roep ik al twee pagina's lang: dat is helemaal niet nodig, dus gedraag je gewoon.
Open er een topic overquote:Op vrijdag 26 mei 2023 04:25 schreef sturmpie het volgende:
[..]
bij jou is je moeder en moslims 1 pot nat
[..]
[..]
't
[..]
lijkt erop dat je ergens 'n irritatie oploopt waarin je je wil vastbijten terwijl dat nergens voor nodig is.
[..]
je bent nog altijd de perfecte persoon voor 't starten van 'n stichting die moslims therapie wil aanbieden mbt agressieproblematiek
ik word er niet warm of koud van als ze jezus in de kerstboom hangen of 'n spotprent maken van mohamed, ik ben niet extreem gelovig, maar ik kan me wel voorstellen dat als je wel streng gelovig bent dat 't iets met je doet dus als jij nou 'n stichting start iets in de richting van: moslims heropvoeden, volgens mij zou jij dat wel leuk vinden, moslims leren niet boos te worden als de profeet beledigd wordtquote:Op vrijdag 26 mei 2023 04:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze moeten zich gewoon gedragen. En zich niet continu verschuilen achter 'ja maar de profeet'. Niemand heeft namelijk wat tegen je profeet, dus stop nu maar met dat als drogreden aan te halen en als excuus voor agressie te gebruiken.
Niemand beledigt je. Je voélt je steeds beledigd. Dat is júllie probleem, en daar ligt voor jullie een schone taak om aan te werken. Als je tenminste serieus genomen wil worden in deze maatschappij.
Ik voel me daartoe niet geroepen. Daar zijn genoeg wetten voor die ze gewoon moeten naleven.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 04:28 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik word er niet warm of koud van als ze jezus in de kerstboom hangen of 'n spotprent maken van mohamed, ik ben niet extreem gelovig, maar ik kan me wel voorstellen dat als je wel streng gelovig bent dat 't iets met je doet dus als jij nou 'n stichting start iets in de richting van: moslims heropvoeden, volgens mij zou jij dat wel leuk vinden, moslims leren niet boos te worden als de profeet beledigd wordt
Niet gelezen. En nu?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 04:29 schreef sturmpie het volgende:
[..]
heb ik al gedaan
ONZ / Vogeltjesdans, moslims&vrede
Vindt jij het raar dat intolerante mensen hier niet gewenst zijn? Ik ben zelf ex moslim en ben daar heel blij mee.quote:
Maar daarom hoeven we dat nog niet goed te vinden. 'hij heeft mijn auto vernield! Ja die is nu eenmaal agressief, laat maar zo'.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 09:57 schreef dick_laurent het volgende:
Achja, sowieso de hele woke samenleving is om te janken. Wat al eerder hier voorbij kwam, discriminatie/ racisme tegen de blanke man is 100% prima en daar haalt iedereen z’n schouders over op. Lekker boeiend.
Maar zodra je een groep die daarbuiten valt discrimineert, oei oei, dan heb je het gedaan hoor.
Tevens, agressie wint het gewoon, is ook gewoon een feit, helaas. Als de gemiddelde Belg bij elke Belgenmop een Nederlandse school of kerk in de fik zou steken weet ik zèker dat iedere kaaskop wel 10X na zou denken voor ie iets stigmatiserends over een Belg zou roepen
Dit is een belangrijk deel van je klacht! Nova had al VEEL verder moeten zijn (vergelijk de eerste topics maar met de laatste, er is totaal geen persoonlijkheidsontwikkeling te bekennen), helaas is er dus dat kleine groepje dat met doorlopende onzinvragen niet alleen Nova's ontwikkeling afremt (en ojee als ze merken dat Nova ergens niet uitkomt, dan gaan ze juist door en door en door), maar het tevens minder leuk maakt voor andere Fok!kers, waardoor er te weinig variatie is, Nova ook hierdoior te beperkt blijft en dus steeds op dezelfde redenaties zal terugvallen in plaats van het bv met een kwinkslag af te handelen of een vervelende zeurvrager met gelijke munt terug te betalen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 02:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
en waar steeds minder mensen gebruik van maken.
Je weet dat Nova zich niet kan ontwikkelen héquote:Op maandag 29 mei 2023 13:17 schreef brokjespoes het volgende:
[..]
Dit is een belangrijk deel van je klacht! Nova had al VEEL verder moeten zijn (vergelijk de eerste topics maar met de laatste, er is totaal geen persoonlijkheidsontwikkeling te bekennen), helaas is er dus dat kleine groepje dat met doorlopende onzinvragen niet alleen Nova's ontwikkeling afremt (en ojee als ze merken dat Nova ergens niet uitkomt, dan gaan ze juist door en door en door), maar het tevens minder leuk maakt voor andere Fok!kers, waardoor er te weinig variatie is, Nova ook hierdoior te beperkt blijft en dus steeds op dezelfde redenaties zal terugvallen in plaats van het bv met een kwinkslag af te handelen of een vervelende zeurvrager met gelijke munt terug te betalen.
Gedeeltelijk terechte klacht dus, ik heb het hierboven genoemde al eens aangekaart, maar het lijkt de beheerders niet te boeien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |