quote:Op donderdag 25 mei 2023 02:00 schreef vogeltjesdans het volgende:
@:nova maak een grap over twee Belgen.
Dus dat kan wel. Ze noemt de belgen nog dom ook.quote:Op donderdag 25 mei 2023 02:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Waarom namen twee domme Belgen een ladder mee naar de bar? Ze wilden graag hogere alcoholpercentages drinken!
quote:Op donderdag 25 mei 2023 02:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maak een grap over twee marokkanen.
En dan is internet te klein, is een grap over nationaliteit ineens niet respectvol.quote:Op donderdag 25 mei 2023 02:01 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, ik ga geen grap maken over twee Marokkanen of enige andere groep mensen op basis van hun afkomst. Het is belangrijk om respectvol te blijven tegenover alle culturen en nationaliteiten. Kan ik u ergens anders mee helpen?
Jawel. Want richting de ene groep mag het wel en naar de andere groep mag precies hetzelfde niet. Dus de ene groep zou meer rechten hebben? Of zou anders behandeld worden? Dat kan natuurlijk niet he. Lijkt me een beetje in strijd met ons artikel 1 van den grondwet.quote:Op donderdag 25 mei 2023 02:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Scherpe catch vogelGOAT.
Erg interessant en racistisch 🧐
Staat daarin dat nova racistisch mag zijn en bepaalde bevolkingsgroepen mag uitsluiten? Ik wist trouwens niet dat die voorwaarden boven de Nederlandse wet gaan.quote:Op donderdag 25 mei 2023 03:33 schreef sturmpie het volgende:
heb je de algemene voorwaarden al gelezen ?
Los van dat Nova niemand kan uitsluiten, je neemt de AI veel te serieus. Deze is bedoeld voor entertainment en elk antwoord is uit de lucht gegrepen en heeft in de meeste gevallen geen relatie met andere antwoorden.quote:Op donderdag 25 mei 2023 02:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jawel. Want richting de ene groep mag het wel en naar de andere groep mag precies hetzelfde niet. Dus de ene groep zou meer rechten hebben? Of zou anders behandeld worden? Dat kan natuurlijk niet he. Lijkt me een beetje in strijd met ons artikel 1 van den grondwet.
En dan ben ik nu misschien de slechterik als brenger van slecht nieuws, maar het is een kwestie van tijd voor dit patroon door derden - die er wellicht wel iets mee doen - wordt opgepakt. Dat willen we allemaal niet.
Dan gaan wij hier toch neger moppen neer knallenquote:Op donderdag 25 mei 2023 05:49 schreef einzeinz het volgende:
Ik vind dat TS gelijk heeft.
Maar in het echt is het ook zo, racisme mag vaak maar in 1 richting. Wij mogen nooit discrimineren maar bv. West-Europeanen moeten alles zomaar slikken.
TS, vraag eens een mop over een gekke Duitser? Waarschijnlijk doet Nova volop mee, vraag daarna iets over 'neger' en het kot is te klein!
quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:48 schreef Oostblokkert het volgende:
@:nova bedenk een grap over vogeltjesdans
quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:48 schreef Nova het volgende:
[..]
Waarom houden vogels niet van de 'Vogeltjesdans'? Omdat ze geen vleugels hebben om mee te klappen! ;-)
Maar dat (geprogrammeerde) onderscheid is gebaseerd op nationaliteit of afkomst. En dat is waar het fout gaat.quote:Op donderdag 25 mei 2023 07:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Los van dat Nova niemand kan uitsluiten, je neemt de AI veel te serieus. Deze is bedoeld voor entertainment en elk antwoord is uit de lucht gegrepen en heeft in de meeste gevallen geen relatie met andere antwoorden.
Dus ja, de ene keer kan Nova een mop tappen en het andere moment zeggen dat ze dat niet gepast vindt.
Beide staan niet in relatie met elkaar.
Er staat letterlijk 'nationaliteit' in. Ook daarop mag je niet discrimineren.quote:Op donderdag 25 mei 2023 08:26 schreef Centenbak het volgende:
Het verschil is dat Belgen niet bruin zijn en dan valt het niet onder discriminatie.
Oh ja ik ben ik de war met racismequote:Op donderdag 25 mei 2023 16:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Er staat letterlijk 'nationaliteit' in. Ook daarop mag je niet discrimineren.
Anders heet het natcismequote:Op donderdag 25 mei 2023 16:33 schreef Centenbak het volgende:
[..]
Oh ja ik ben ik de war met racisme
het is idd vreemd dat Nova wel een mop maakt over belgen en niet over marokanen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 04:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
Staat daarin dat nova racistisch mag zijn en bepaalde bevolkingsgroepen mag uitsluiten?
Nope. Er zijn er genoeg over marokkanen te vinden. Ze zegt gewoon dat ze daar geen grappen over WIL maken.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:00 schreef sturmpie het volgende:
[..]
het is idd vreemd dat Nova wel een mop maakt over belgen en niet over marokanen.
't is denk ik zo dat Nova gelinkt is aan internet-info en moppen over belgen zijn misschien groter in getale dan moppen over marokanen
hihihihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii vogeltesdans toch je maakt me altijd blij wanneer gaan we trouwen? 🤣🤣🤣🤣quote:
Nee, want even later geeft ze zo'n reactie op moppen over Duitsers.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar dat (geprogrammeerde) onderscheid is gebaseerd op nationaliteit of afkomst. En dat is waar het fout gaat.
En probeer dat nu eens met marokkanen of turken.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, want even later geeft ze zo'n reactie op moppen over Duitsers.
En Danny gaf laatst een voorbeeld van 1 vraag die twee totaal verschillende reacties gaf bij 2 verschillende personen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |