Ze moeten gewoon meteen vragen of ze hun schuld moeten afbetalen met dwangarbeid.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:41 schreef Gehrman het volgende:
Kinderen worden vooruitgestuurd door hun families. Dat moet je niet belonen met een asielstatus.
Ik ook niet, soms wel via Thuisbezorgd.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:24 schreef monkyyy het volgende:
Niet mijn probleem. Ik kom nooit bij een snackbar.
Thuisbezorgd hebben we ook al lang niet meer gedaan. We rijden er gewoon heen.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:15 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ook niet, soms wel via Thuisbezorgd.
Maar ze zetten de bestellimiet vaak zo hoog dan het alleen uit kan voor families.
1 of 2 patat + een snack is niet ineens 15 euro (ex bezorging)
Stomme wijven ook altijd!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:56 schreef superniger het volgende:
Mooi dat die klimaatwappies zich niet voortplanten.
Ik kon het niet aanzien.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 13:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Stomme wijven ook altijd!
Het zal maar je moeder zijn of worden...
Carice (van Houten) vecht voor het klimaat, allemaal voor haar KiNdJuH.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 22:56 schreef superniger het volgende:
Mooi dat die klimaatwappies zich niet voortplanten.
Boetes voor overtredingen van de WNb kunnen flink oplopenquote:Op maandag 29 mei 2023 22:26 schreef monkyyy het volgende:
Wat is de boete als ik dat niet laat doen?
Hear hear.quote:Op maandag 29 mei 2023 22:36 schreef Gehrman het volgende:
Ik heb een hekel aan alle soorten activisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |