abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 december 2000 @ 14:59:40 #1
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_560194
Ik heb het idee dat de meeste fokkers ook erg drukke ICQ-ers zijn. Ik heb het zelf ook, maar ik vind er eigenlijk niet veel aan. Af en toe wel leuk om een bekende te 'spreken' maar onbekende mensen uit HongKong of weet ik veel waar vandaan ben ik al gauw zat. Ook ook irc vind ik niet veel aan. Kan iemand me uitleggen wat er nou zo leuk is aan chatten of icq-en en waarom ik fok! wel leuk vind? Ik kom er maar niet uit...
  † In Memoriam † zondag 17 december 2000 @ 15:04:31 #2
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_560206
Ik praat zelden met volstrekte vreemden, chatten vind ik geen ruk aan, maar icq vind ik een handig communicatie kanaal.

een stuk directer dan mail en een gesprkje met mensen die je een beetje bent leren kennen is gewoon leuk.

Ook krijg ik wel eens een hulp oproep voor iets met windoze of zo, en ook dan is icq een stuk sneller dan het digital en science forum, beehalve dat dan weer door meer deskundige mensen bekeken wordt.

al met ik wil niet zonder icq

The future is after you
pi_560212
tjsa ,icq is gewoon kut soms,heb je van die gasten in je lijstje,maar een berichtje sturen ho maar... t moet altijd van mij kant komen eerst ,en daar heb ik dan wel de balen van soms ,of je hebt van die gasten die altijd n/a zijn,of away ,heb je ook niet veel aan , of mensen die helemaal geen berichtje terug sturen,of nooit...lekkker onpersoonlijk eigenlijk icq...
en toch heb ik hem altijd aanstaan,de aanhouder wint er komen vanzelf mensen die wel uitzichzelf een berichtje sturen.
soms refresh ik mn lijst ook wel eens,scheelt een stuk dan
  zondag 17 december 2000 @ 15:08:38 #4
4354 kwanten
Is goed bezig!
pi_560216
Icq is relaxed voor overleg met vrienden, snelle file transfers en als je ff niks te doen hebt gewoon een eind weg te lullen met een vriend of onbekende. Verder is er het grote voordeel dat heel veel mensen icq hebben. dus als je vrienden op bijvoorbeeld vakantie ontmoet kun je daar naderhand op een makkelijke en leuke manier contact mee houden. Ik vind icq echt een heel handig programma, alleen de laatste versies worden iets "TE", geef mij maar icq 99B, die vind ik PERFECT!
  zondag 17 december 2000 @ 15:12:17 #5
2764 Trainspotter
pi_560224
quote:
Op 17 december 2000 15:08 schreef kwanten het volgende:
Icq is relaxed voor overleg met vrienden en snelle file transfers
Dat zijn de enige twee redenen dat ik het nog gebruik, maar ik heb hem altijd wel op invisible staan eigenlijk, omdat ik helemaal zuur wordt van dat gejengel van overzeese contacten, maar ik het ook een beetje lullig vind om deze mensen bruut uit mijn lijst te gooien.
pi_560225
quote:
Op 17 december 2000 15:07 schreef berney het volgende:
tjsa ,icq is gewoon kut soms,heb je van die gasten in je lijstje,maar een berichtje sturen ho maar... t moet altijd van mij kant komen eerst ,en daar heb ik dan wel de balen van soms ,of je hebt van die gasten die altijd n/a zijn,of away ,heb je ook niet veel aan , of mensen die helemaal geen berichtje terug sturen,of nooit...lekkker onpersoonlijk eigenlijk icq...
en toch heb ik hem altijd aanstaan,de aanhouder wint er komen vanzelf mensen die wel uitzichzelf een berichtje sturen.
soms refresh ik mn lijst ook wel eens,scheelt een stuk dan
uhhhhhhh...................
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  zondag 17 december 2000 @ 15:14:14 #7
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_560226
Goede vraag.... Ik heb ook een ICQ-nummer, maar ik heb 'm eigenlijk nooit aanstaan. Ik ben sowieso niet zo'n chat-freak...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_560232
quote:
Op 17 december 2000 15:13 schreef scarefreak het volgende:
uhhhhhhh...................
tsja
pi_560245
Ik gebruik icq alleen voor mensen die ik ken, vreemden weiger ik zowiezo altijd. Dat chatten met onbekenden loopt toch meestal al snel uit in seksueel getinte opmerkingen, blech.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_560257
Door ICQ leer je mensen kennen die je anders nooit spreekt. En soms wonen die vlakbij je in de buurt.
Ik kan niet meer zonder ICQ!
  zondag 17 december 2000 @ 15:27:31 #11
2764 Trainspotter
pi_560260
quote:
Op 17 december 2000 15:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik gebruik icq alleen voor mensen die ik ken, vreemden weiger ik zowiezo altijd. Dat chatten met onbekenden loopt toch meestal al snel uit in seksueel getinte opmerkingen, blech.
Ja inderdaad, vrouwen willen altijd meteen een foto enzo. 'Oh, you're very handsome' Ach flikker toch op domme trut, je meent er geen zak van...
pi_560279
Oh shit.. menen ze dat niet?? en ik maar denken dat ik echt knap was!!!
pi_560343
icq is leuk, handig ,gezellig
net als aim trouwens
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_560445
Ik gebruik ICQ alleen om te lullen met mensen die ik ken, alle Random Chat bullcrap enzo laat ik links liggen.
Voor IRC geld trouwens hetzelfde, daar zit ik ook alleen op een besloten kanaal met wat vrienden (en soms nog wel op wat grotere kanalen, maar ik praat eigenlijk nooit met mensen die ik niet ken).
  zondag 17 december 2000 @ 17:16:25 #15
3878 Vork
Manisch creatief
pi_560454
Icq is gewoon fijn
lekker aan laten staan..

af en toe eens een rechtije sturen...
gaat niet zo snel als chatten dus tijd om te antwoorden.. je heb allemaal leuke mensen bedehand op een lijsje, ziet wie er online is, makkelijk met files versturen etc.etc.
ik vinnut uitersthandig en maak er nou al ruim 2,5 jaar dankbaar gebruik van

Redactie Frontpage zondag 17 december 2000 @ 20:01:54 #16
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_560744
Ik gebruik ICQ al anderhalf jaar, en vind het geweldig! in het begin had ik hem nooit aan staan, ik vond het een kutprogramma. Tegenwoordig start ie automatisch op, en das wel zo handig. Ik heb al veel leuke mensen ontmoet. Wel irritant zijn al die meisje van dertien en veertien enzo, die het stoer vinden om met een 21-jarige man te chatten.
Ik geef ze dan gelijk de URL van http://www.knaapjes.nl, de meesten zie ik dan nooit meer terug! Maar sinds kort hebben wij als knaapjesduo een hele leuke en lieve meid leren kennen die niet terugdeinsde voor onze site. Ze blijft maar met me ICQ-en, en ditmaal word ik er niet gek van
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 17 december 2000 @ 20:24:09 #17
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_560780
Ik heb nu meer msn aan staan omdat mijn icq geflipt is en gewoon kut doet. Ik heb het alleen nog aanstaan voor de mensen die geen msn hebben, maar zodra die er ook op zitten gaat icq niet meer aan.
pi_561111
ICQ zuigt heel erg eigenlijk. Allemaal van die onzinopties... die je nooit van je leven gebruikt. MSN Messenger is gewoon perfect... simpel. "Less is More"
  zondag 17 december 2000 @ 23:59:14 #19
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_561330
Of MSN Messenger nu de oplossing is laat ik in het midden, maar LESS is inderdaad MORE.

Ik ben geen fanatiek ICQ gebruiker (sommigen van jullie zullen dat kunnen beamen denk ik ).

De motherload aan .wavjes, icoontjes, plaatjes etcetera die je er tegenwoordig bij krijgt is echt niet leuk meer. Ik gebruik zelf ICQ 98. Goh wat jammer zeg, kan ik niet met 33 mensen tegelijk chatten!
Pomp je 6mb door je telefoonlijn (telefoonlijn ) waarvan 5mb geluid en onzin is.
Die uit 98 doet het prima dus waarom zou ik het veranderen? Komt alleen maar narigheid van

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  maandag 18 december 2000 @ 02:07:37 #20
3767 Herald
Come get some
pi_561569
ICQ98 roelt! helaas heb ik 2000b, en downgraden zit er niet in.
ICQ heb ik meestal wel aanstaan, maar zoveel gebruik ik het niet. Meestal om even wat strategische optie met Djeez te bespreken.
Users hoeven geen authorization voor me in te vullen, en het gebeurt met regelmaat dat 1 of andere sufkut mij heeft geadd. Waarom mag Joost weten, dat zeggen ze er niet bij.
De chatoptie bij ICQ is helemaal een ramp, als ware IRC kneus zet je dat op IRC mode maar elke ICQdombo laat hem op die andere mode staan waardoor ze realtime zien wat je intikt. Dus bij elke backspace moet je uitleggen waarom je het niet wilt zeggen enzo.

Mijn voorkeur gaat uit naar IRC, het is gerichter en files versturen gaat ook. het probleem van IRC is dat het soms moeilijk is om in een kanaal bekend te raken. #fok is zo'n mooi voorbeeld, het heeft een eigen cultuur enzo, en het valt niet mee op daar tussen te komen. Tja als dame natuurlijk wel want dan krijg je meteen DIGGER in je query die je alles haarfijn uitlegt
En dat is tegelijkertijd zo mooi aan IRC. Een kanaal krijgt zijn eigen cultuur, met zijn eigen jargon etc. Vandaar dat er ook zoveel IRC meetings zijn. Geen last van steeds op send drukken, realtime chat, en als het moet queries om toch even prive te babbelen.

Conclusie, er is niets aan ICQ maar iedereen heeft het. Net zoals een GSM, je hebt hem eigenlijk niet nodig maar iedereen heeft het.

*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_561661
Irc is veel beter dan icq.
Icq werkt de helft van de tijd niet en je krijgt veel wazige mensen.
Bij irc ook, maar die krijgen snel zal een ban
"t is wat.
Waar 't maar wat, konden we het inruilen voor garantie, hadden we nog niks..
pi_561722
ICQ is gewoon superhandig! Ik heb een lijst van 500+ members, en daarvan krijg ik dingen die niet toegestaan zijn door de Fok!Policiy

Echt intensief gebruik ik het niet, het zit daar maar een beetje te zitten, en af en toe krijg ik een dronken klasgenoot op me nek, that's all...

Greetz

It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 december 2000 @ 09:21:54 #23
862 Arcee
Look closer
pi_561747
quote:
Op 18 december 2000 02:07 schreef Herald het volgende:
De chatoptie bij ICQ is helemaal een ramp, als ware IRC kneus zet je dat op IRC mode maar elke ICQdombo laat hem op die andere mode staan waardoor ze realtime zien wat je intikt.
Dat is juist leuk, als mensen zelf niet door hebben dat ze real time zitten te typen!
quote:
Op 18 december 2000 04:42 schreef Roelllll het volgende:
Icq werkt de helft van de tijd niet en je krijgt veel wazige mensen.
ICQ werkt zo goed als altijd, nooit problemen mee. Ik bedoel, alle programma's crashen wel 's. Dat van die wazige mensen snap ik niet. Als je mensen moet autoriseren voor ze je toe mogen voegen, dan kun je er nooit waziges personen op krijgen. En zo wel, dan gooi je ze gelijk op de ignore list.

Ik vind ICQ echt een perfect programma. Reuzehandig. Er zijn vergelijkbare programma's, maar ik heb geen reden om iets anders te gebruiken.

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_561750
ICQ is gewoon een erg handig programma'tje, ook als je geen behoefte hebt aan vreemdelingen. Ik heb de mijne namelijk helemaal dichtgegooid, zodat ik maar 1 keer per week onzin toegestuurd krijg. Ik gebruik het dus alleen voor mensen die ik echt ken, en voor medestudenten/vrienden die in het buitenland zitten, waar het erg handig voor is. Ik heb dan ook maar 20 mensen in mijn lijst staan!! Je kunt het dus gebruiken hoe je het wilt, en je hoeft echt niet met jan en alleman te chatten. Het is maar wat je er zelf van wilt maken!!!
En ik gebruik 2000B, en daarvan vind ik de SMS optie toch wel erg handig!!!1
O+. Ripley. O+.
  maandag 18 december 2000 @ 09:42:06 #25
8038 Rhadida
Lalala lepel
pi_561766
ICQ is gewoon een handig communicatieprogrammaatje en dat moet er gewoon blijven, niet dat ik er ontzettend veel gebruik van maak, maaru...ut is gewoon makkelijk.

Kwee nou nooit wat ik hier neer moet zetten....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')