een stuk directer dan mail en een gesprkje met mensen die je een beetje bent leren kennen is gewoon leuk.
Ook krijg ik wel eens een hulp oproep voor iets met windoze of zo, en ook dan is icq een stuk sneller dan het digital en science forum, beehalve dat dan weer door meer deskundige mensen bekeken wordt.
al met ik wil niet zonder icq
quote:Dat zijn de enige twee redenen dat ik het nog gebruik, maar ik heb hem altijd wel op invisible staan eigenlijk, omdat ik helemaal zuur wordt van dat gejengel van overzeese contacten, maar ik het ook een beetje lullig vind om deze mensen bruut uit mijn lijst te gooien.
Op 17 december 2000 15:08 schreef kwanten het volgende:
Icq is relaxed voor overleg met vrienden en snelle file transfers
quote:uhhhhhhh...................
Op 17 december 2000 15:07 schreef berney het volgende:
tjsa ,icq is gewoon kut soms,heb je van die gasten in je lijstje,maar een berichtje sturen ho maar... t moet altijd van mij kant komen eerst ,en daar heb ik dan wel de balen van soms,of je hebt van die gasten die altijd n/a zijn,of away
,heb je ook niet veel aan
, of mensen die helemaal geen berichtje terug sturen,of nooit...lekkker onpersoonlijk eigenlijk icq...
en toch heb ik hem altijd aanstaan,de aanhouder wint er komen vanzelf mensen die wel uitzichzelf een berichtje sturen.
soms refresh ik mn lijst ook wel eens,scheelt een stuk dan
quote:Ja inderdaad, vrouwen willen altijd meteen een foto enzo. 'Oh, you're very handsome' Ach flikker toch op domme trut, je meent er geen zak van...
Op 17 december 2000 15:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik gebruik icq alleen voor mensen die ik ken, vreemden weiger ik zowiezo altijd. Dat chatten met onbekenden loopt toch meestal al snel uit in seksueel getinte opmerkingen, blech.
af en toe eens een rechtije sturen...
gaat niet zo snel als chatten dus tijd om te antwoorden.. je heb allemaal leuke mensen bedehand op een lijsje, ziet wie er online is, makkelijk met files versturen etc.etc.
ik vinnut uitersthandig en maak er nou al ruim 2,5 jaar dankbaar gebruik van
Ik ben geen fanatiek ICQ gebruiker (sommigen van jullie zullen dat kunnen beamen denk ik ).
De motherload aan .wavjes, icoontjes, plaatjes etcetera die je er tegenwoordig bij krijgt is echt niet leuk meer. Ik gebruik zelf ICQ 98. Goh wat jammer zeg, kan ik niet met 33 mensen tegelijk chatten!
Pomp je 6mb door je telefoonlijn (telefoonlijn ) waarvan 5mb geluid en onzin is.
Die uit 98 doet het prima dus waarom zou ik het veranderen? Komt alleen maar narigheid van
Mijn voorkeur gaat uit naar IRC, het is gerichter en files versturen gaat ook. het probleem van IRC is dat het soms moeilijk is om in een kanaal bekend te raken. #fok is zo'n mooi voorbeeld, het heeft een eigen cultuur enzo, en het valt niet mee op daar tussen te komen. Tja als dame natuurlijk wel want dan krijg je meteen DIGGER in je query die je alles haarfijn uitlegt
En dat is tegelijkertijd zo mooi aan IRC. Een kanaal krijgt zijn eigen cultuur, met zijn eigen jargon etc. Vandaar dat er ook zoveel IRC meetings zijn. Geen last van steeds op send drukken, realtime chat, en als het moet queries om toch even prive te babbelen.
Conclusie, er is niets aan ICQ maar iedereen heeft het. Net zoals een GSM, je hebt hem eigenlijk niet nodig maar iedereen heeft het.
Echt intensief gebruik ik het niet, het zit daar maar een beetje te zitten, en af en toe krijg ik een dronken klasgenoot op me nek, that's all...
Greetz
quote:Dat is juist leuk, als mensen zelf niet door hebben dat ze real time zitten te typen!
Op 18 december 2000 02:07 schreef Herald het volgende:
De chatoptie bij ICQ is helemaal een ramp, als ware IRC kneus zet je dat op IRC mode maar elke ICQdombo laat hem op die andere mode staan waardoor ze realtime zien wat je intikt.
quote:ICQ werkt zo goed als altijd, nooit problemen mee. Ik bedoel, alle programma's crashen wel 's. Dat van die wazige mensen snap ik niet. Als je mensen moet autoriseren voor ze je toe mogen voegen, dan kun je er nooit waziges personen op krijgen. En zo wel, dan gooi je ze gelijk op de ignore list.
Op 18 december 2000 04:42 schreef Roelllll het volgende:
Icq werkt de helft van de tijd niet en je krijgt veel wazige mensen.
Ik vind ICQ echt een perfect programma. Reuzehandig. Er zijn vergelijkbare programma's, maar ik heb geen reden om iets anders te gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |