Koekoekquote:
Misschien heeft Pirlo interesse.quote:
Gabry of Jordy ?quote:
Hoe is het eigenlijk met Arne afgelopen, die zou toch vandaag beslissen?quote:
Als je dat niet begrijpt werk je in de sociale werkplaatsquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Arne afgelopen, die zou toch vandaag beslissen?
De Bromance loopt een klein barstje op.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:26 schreef RamboDirk het volgende:
Sow koekoek user @:littlerabbit haalt uit naar user @:AFCniels
[ afbeelding ]
Je klinkt alsof je honger hebt.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dat niet begrijpt werk je in de sociale werkplaats
Of zo.
Arne is ondergesneeuwd door Petje.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met Arne afgelopen, die zou toch vandaag beslissen?
Gelukkig zijn er nog mensen die wel gewoon antwoorden!quote:
Het gaat bij Feyenoord al maanden bijna over niets anders, het lijkt me dat zijn vertrek/aanblijven ook vandaag wel nieuws zou zijn. Of wist je niet dat Feyenoord hem vandaag een deadline heeft gesteld waarbinnen hij moet vertellen of hij wil blijven/vertrekken.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je dat niet begrijpt werk je in de sociale werkplaats
Of zo.
Nee ik deed een hmf dus was gedoemd om op de bek te gaan.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog mensen die wel gewoon antwoorden!
[..]
Het gaat bij Feyenoord al maanden bijna over niets anders, het lijkt me dat zijn vertrek/aanblijven ook vandaag wel nieuws zou zijn. Of wist je niet dat Feyenoord hem vandaag een deadline heeft gesteld waarbinnen hij moet vertellen of hij wil blijven/vertrekken.
Welke kriebel deed je in die rol willen kruipen?quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee ik deed een hmf dus was gedoemd om op de bek te gaan.
Kan er in dit geval maar 1 zijn, een vorm van obsessieve drang naar aandacht/stoer gevonden worden.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke kriebel deed je in die rol willen kruipen?
Ik dacht dat ze er het juist over hadden dat ze in Amsterdam helemaal niks hebben.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog mensen die wel gewoon antwoorden!
[..]
Het gaat bij Feyenoord al maanden bijna over niets anders, het lijkt me dat zijn vertrek/aanblijven ook vandaag wel nieuws zou zijn. Of wist je niet dat Feyenoord hem vandaag een deadline heeft gesteld waarbinnen hij moet vertellen of hij wil blijven/vertrekken.
Waarover ging het?quote:Op woensdag 24 mei 2023 19:18 schreef tong80 het volgende:
Na tijden weer eens Nadia op NPO1 aan het kijken. Alsof je naar Tosca Nieterink kijkt, die Rickie Lake nadoet, met Arjan Ederveen, Erik van Muiswinkel en Paul Groot als gasten. Heerlijk.
Drugs. Dat het tegenwoordig mode is. Dat het tegenwoordig in het uitgaansleven vaker wordt gebruikt dan "vroeger"quote:
Oké. Ik had het laatst tweemaal nog opstaan na het Sportjournaal. Poly-amoureuze relaties en zwanger worden op late leeftijd.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Drugs. Dat het tegenwoordig mode is. Dat het tegenwoordig in het uitgaansleven vaker wordt gebruikt dan "vroeger"
Koos Postuma lacht zich een XTC delerium.
Juist. De jaren 70 revisited.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oké. Ik had het laatst tweemaal nog opstaan na het Sportjournaal. Poly-amoureuze relaties en zwanger worden op late leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |