Vanmiddag uit De Kuip gelopen ja.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:21 schreef fetX het volgende:
Die is gewoon weg hoor, maak je geen illusies.
Wat een paniekzaaierijquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:21 schreef fetX het volgende:
Lijkt me ook anders hoef je niet te gaan praten.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:21 schreef fetX het volgende:
Als hij oprecht de intentie had om nog een jaartje bij ons te blijven hoefde hij niet met Spurs te gaan praten. Toch?quote:
Of hij wil wel naar de Spurs maar heeft er ook vrede mee als Feyenoord nee zegt.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Als hij oprecht de intentie had om nog een jaartje bij ons te blijven hoefde hij niet met Spurs te gaan praten. Toch?
Slot heeft z'n zaakwaarnemer laten praten met Spurs, hij zou gek zijn als hij dat niet zou doen. Zo heeft ie alvast een idee wat hun aanbod zou zijn. Misschien komt ie wel tot de conclusie dat het verschil financieel niet zo groot is als ie dacht en dat nog een jaar bij Feyenoord blijven toch best een goed idee is. Of uit die gesprekken is gebleken dat het nog wel even kan duren aangezien Spurs nog geen sportief directeur heeft en wil hij zelf ook snel duidelijkheid.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Als hij oprecht de intentie had om nog een jaartje bij ons te blijven hoefde hij niet met Spurs te gaan praten. Toch?
Die Midsijan is wel een jankerd iddquote:Op woensdag 24 mei 2023 17:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vond vooral zijn schreeuwen en janken om een gele kaart voor het weggooien van die bal onsportief en vervelend.
Nee hoor, gewoon een verwachting. Ik geloof er ook helemaal niet in dat, mits je een redelijk tot goede trainer aanstelt, Feyenoord helemaal instort oid. Staat een uitstekende basis om verder mee te gaan.quote:
Zucht. Ooit gehoord van je onderhandelingspositie sterk houden, zowel richting je huidige werkgever (ik ben geliefd) als een potentiële nieuwe werkgever (hoewel ik niet per se de intentie heb om te vertrekken, sta ik open voor een gesprek)? Of ken je dat niet uit de sociale werkplaats?quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Dankjewel! Fijn om nog iemand hier te hebben die de lat aantikt.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot heeft z'n zaakwaarnemer laten praten met Spurs, hij zou gek zijn als hij dat niet zou doen. Zo heeft ie alvast een idee wat hun aanbod zou zijn. Misschien komt ie wel tot de conclusie dat het verschil financieel niet zo groot is als ie dacht en dat nog een jaar bij Feyenoord blijven toch best een goed idee is. Of uit die gesprekken is gebleken dat het nog wel even kan duren aangezien Spurs nog geen sportief directeur heeft en wil hij zelf ook snel duidelijkheid.
Het is echt nog geen gelopen race.
Alleen dat laatste zinnetje klopt misschien.quote:Op woensdag 24 mei 2023 17:47 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Slot heeft z'n zaakwaarnemer laten praten met Spurs, hij zou gek zijn als hij dat niet zou doen. Zo heeft ie alvast een idee wat hun aanbod zou zijn. Misschien komt ie wel tot de conclusie dat het verschil financieel niet zo groot is als ie dacht en dat nog een jaar bij Feyenoord blijven toch best een goed idee is. Of uit die gesprekken is gebleken dat het nog wel even kan duren aangezien Spurs nog geen sportief directeur heeft en wil hij zelf ook snel duidelijkheid.
Het is echt nog geen gelopen race.
Sommige Feyenoord fans zijn schattig naïef. Ook die 6 potjes CL als een walhalla zien tegenover wekelijks PL.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen dat laatste zinnetje klopt misschien.
Kut voor jequote:Op maandag 3 april 2023 09:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Arne deze zomer vertrekt koop ik een seizoenskaart van de club waar hij terecht komt.
Het. Gaat. Niet. Gebeuren.
Vraag een willekeurige supporter van een willekeurige club; wat had je gevonden als jouw keeper dit níet gedaan had? (en het werd een doelpunt)quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat filmpje gaat nu nog met enige regelmaat de wereld rond.
Hier vond men het onsportief (lol)
Zo sta ik er echt niet in. Geweldige kans voor hem en begrijp volledig dat hij het doet. Feyenoord moet zorgen dat het genoeg geld eruit weet te slepen en ik hoop dat DtK vanavond al een paar zaakwaarnemers belt van wat potentiële managers (als hij dat al niet heeft gedaan).quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:33 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die hoeft zondag niet meer te komen
Ik zou zolderkamerridders over het algemeen niet verwarren met supportersquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:34 schreef Pistolero het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd hoe het Legioen zondag gaat reageren als je ziet hoe viesmad veel fans nu zijn.
Lijkt mij ook hoor, maar het zou me ook niet verbazen als wat figuren gaan lopen fluiten.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou zolderkamerridders over het algemeen niet verwarren met supporters
Die krijgt hoe dan ook een daverend applaus
Ik heb er alle vertrouwen in dat Kloesoe een waardige vervanger voor Arne binnen haalt, en met de overige inkomsten van de komende transferzomer weer een kampioens-waardige selectie neer weet te zetten.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo sta ik er echt niet in. Geweldige kans voor hem en begrijp volledig dat hij het doet. Feyenoord moet zorgen dat het genoeg geld eruit weet te slepen en ik hoop dat DtK vanavond al een paar zaakwaarnemers belt van wat potentiële managers (als hij dat al niet heeft gedaan).
Mensen mogen God op hun blote knieën danken als hij op deze wijze de voordeur uit gaat.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:34 schreef Pistolero het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd hoe het Legioen zondag gaat reageren als je ziet hoe viesmad veel fans nu zijn.
Het steekt toch wel een beetje dat hij eruit wil na wat toch een opbouwjaar had moeten zijn. Maar goed, het is wat het is. Als Tottenham aanklopt moet je wel een heel hard kloppend Feyenoord-hart hebben om te blijven waar je bent.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo sta ik er echt niet in. Geweldige kans voor hem en begrijp volledig dat hij het doet. Feyenoord moet zorgen dat het genoeg geld eruit weet te slepen en ik hoop dat DtK vanavond al een paar zaakwaarnemers belt van wat potentiële managers (als hij dat al niet heeft gedaan).
Die timmer ik meteen in elkaarquote:Op woensdag 24 mei 2023 18:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lijkt mij ook hoor, maar het zou me ook niet verbazen als wat figuren gaan lopen fluiten.
Ik heb er ook wel veel vertrouwen in hoor, staat een prima basis. Maar ze kunnen ook weer niet heel lang wachten met een nieuwe trainer want in ieder geval PSV en waarschijnlijk Ajax zijn ook in de markt.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in dat Kloesoe een waardige vervanger voor Arne binnen haalt, en met de overige inkomsten van de komende transferzomer weer een kampioens-waardige selectie neer weet te zetten.
Daar zou ik als club ook wel proberen voor te gaan liggen voor zover dat kan.quote:Op woensdag 24 mei 2023 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu hoop ik wel dat hij (buiten Pusic en Kökcü) niet verder de boel leegrooft hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |