Alles valt of staat met de luchtvochtigheid. Zo lang die niet te hoog is, dan is het vaak wel primaquote:
Het is nu al vrij ernstig. https://hooikoortsradar.nl/quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:55 schreef Sfancta het volgende:
Met angst en beven zie ik de komende dagen tegemoet met al die pollen.
Ik merk het aan mijn ogen (en veel niezen). Bij mij begint de ellende pas echt in juni, ik ben een latertje. Dat duurt tot eind september. In de winter is er voor mij rust met een klein dompertje in februari.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is nu al vrij ernstig. https://hooikoortsradar.nl/
Ja wind uit het noorden waait al weken. Misschien al wel meer dan een maand. Daarom hebben we die zomerse dagen ook niet. En voorlopig blijft die stroming nog wel even lijkt het.quote:
Tissues zijn hier ook niet aan te slepen..quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:02 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik merk het aan mijn ogen (en veel niezen). Bij mij begint de ellende pas echt in juni, ik ben een latertje. Dat duurt tot eind september. In de winter is er voor mij rust met een klein dompertje in februari.
Nu ben ik me aan voorbereiden voor de start in juni. Dus alle medicinale spullen in huis.
Wat wel erg is: Het huis moet dichtblijven in deze periode en dat is helemaal geen pretje in de warme zomer. Ik gooi dan wel eens wat open omdat het niet anders kan. Het is wachten op regenbuien. Dat is voor mij dolle pret. Alle deuren en ramen gaan dan open.
Ik heb een oogspray van Optrex (voor tranende ogen en allergie) en een neusspray van internet gehaald. Die werken wel goed. Volgens de bijsluiter zit er geen maximum aan de dosering. Ik kan het je aanraden.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 14:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tissues zijn hier ook niet aan te slepen..
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik zie het nog niet veel warmer worden dan 22/23 evt. Verre van pleuris warm. 25-27 is ook niet pleuris warm. 30+is dat pas
Was snel weg op het terras, brrr koude wind.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
Zonder de wind was het vandaag echt fijn geweest.
Nu alsnog een mooie dag.
Mooie zaagtand pluim. Verre van te heet. Hopelijk wat minder wind en niet zo vochtigquote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:30 schreef Elan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is midden voor Zuidoost mag je er nog een paar graden bij plakken.
Windje maakt het perfect.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 15:24 schreef Pisces29 het volgende:
Zonder de wind was het vandaag echt fijn geweest.
Nu alsnog een mooie dag.
Dat je een slecht en/of selectief geheugen hebt, maakt het voorjaar niet minder natquote:Op zaterdag 27 mei 2023 11:34 schreef Remco het volgende:
Het nieuwe normaal. Ik heb geeneens het idee dat het zo nat is geweest in het voorjaar hier. Nu weer droogte ohne ende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |