Het grote filterenquote:
Ja. Of zomaar niet.quote:Op donderdag 25 mei 2023 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jup, dat denk ik ook. We hebben echt veel neerslag gehad, maar het kan zomaar t/m augustus/september kurkdroog gaan worden.
Ik ben benieuwd. Voorlopig in ieder geval weinig neerslag.quote:Op donderdag 25 mei 2023 11:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Jup, dat denk ik ook. We hebben echt veel neerslag gehad, maar het kan zomaar t/m augustus/september kurkdroog gaan worden.
Onze zomers worden steeds droger maar uitzonderingen zul je altijd blijven houden jaquote:
En insectenquote:Op donderdag 25 mei 2023 12:19 schreef aloa het volgende:
Het water wat gevallen is heeft de natuur in ieder geval goed gedaan. Echt in jaren niet zoveel bloemen gezien in de weilanden en langs bermen. Valt echt op.
Helemaal prima welquote:Op donderdag 25 mei 2023 11:29 schreef Jor_Dii het volgende:
De komende 2 weken 20-25 graden en veel zon en zo te zien 0 regen
Lekker.quote:Op donderdag 25 mei 2023 11:29 schreef Jor_Dii het volgende:
De komende 2 weken 20-25 graden en veel zon en zo te zien 0 regen
Zonder insecten komt de natuur ook niet ver idd.quote:Op donderdag 25 mei 2023 16:37 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat is juist beter. Gezeik altijd om wat onschuldige beestjes.
Ze zijn voor ons nutteloos en zelfs fucking irritant maar ze zijn wel belangrijk in de gehele keten. Helaas.quote:Op donderdag 25 mei 2023 17:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Zonder insecten komt de natuur ook niet ver idd.
Ik bedoel meer die zinloze muggen...
Dat vraag ik me af. Die beesten zijn de grootste moordenaars ter wereldquote:Op donderdag 25 mei 2023 19:16 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ze zijn voor ons nutteloos en zelfs fucking irritant maar ze zijn wel belangrijk in de gehele keten. Helaas.
Ik weet dat ze belangrijk zijn maar ik heb het niet zo op bijen en wespenquote:
Bijen doen verder niks....wespen zijn wel irritant idd.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:27 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik weet dat ze belangrijk zijn maar ik heb het niet zo op bijen en wespen
net schuin op mn appartement... daarom toch een extra truitje aanquote:Op vrijdag 26 mei 2023 00:31 schreef DemonRage het volgende:
De vooruitzichten laten zo'n steriele noordoosten wind zien waar eigenlijk niets anders uit komt dan zonnig, droog en een temperatuur van amper 20°C.
Helemaal geen kansen op thermische hoogstandjes of een leuk onweer...
Maar wespen grijpen weer die irritante muggen. Het is ook nooit goed hequote:Op donderdag 25 mei 2023 19:28 schreef aloa het volgende:
[..]
Bijen doen verder niks....wespen zijn wel irritant idd.
20 is eigenlijk wel karig. 22-24 is net wat prettiger. Ook omdat die wind maar aanwezig blijft. Goed, het is gelukkig wel eindelijk eens langere tijd stabiel weer met zon en het blijft voorlopig droog.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 00:31 schreef DemonRage het volgende:
De vooruitzichten laten zo'n steriele noordoosten wind zien waar eigenlijk niets anders uit komt dan zonnig, droog en een temperatuur van amper 20°C.
Helemaal geen kansen op thermische hoogstandjes of een leuk onweer...
1e pinksterdag wordt niet heel zonnig, 2e pinksterdag wel.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:38 schreef d.k. het volgende:
Pinksteren zonnig aldus de krant. Benieuwd of het echt zo is. Afgelopen dagen is het in de ochtend mooi helder, maar dan komen de wolken en pas rond een uur of zeven in de avond klaart het weer op. In de zon en uit de wind heerlijk, maar daarbuiten best fris.
Geen win. Het was echt niet flink warm, zeker niet met de wind.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 08:34 schreef heywoodu het volgende:
Doe maar weer zo'n dagje als gisteren, flink warm in de zon voor de liefhebber en dan in de loop van de avond een lekker windje om de boel weer wat af te koelen, win-win en compromis enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |