@TTquote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:29 schreef sly-nl het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Marky Mark, wassup?quote:
Lekker nummer, maar mijn gitaar vaardigheden zijn vrees ik niet toereikend voor deze.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Tonnn!![]()
![]()
![]()
(even wat zwaai-kusjes voor Sourtje).
Wanneer ga je zoiets coveren?
[ afbeelding ]
Over een paar jaar dan maar. op je elektrieke dan!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 23:57 schreef tonja het volgende:
[..]
Lekker nummer, maar mijn gitaar vaardigheden zijn vrees ik niet toereikend voor deze.
Hoi sly!quote:
Mooi!!quote:
Tot morgenvroeg wel jaquote:
Mooi zoquote:Op woensdag 24 mei 2023 00:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi!!
Alles oke wel, thanks.
Beetje triest wel dat Lebron en Lakers het verkloot hebben. Gunde hem en auch de Lakers het wel. Hadden er makkelijk twee kunnen pakken (2 games). Vanavond misschien de Celtics er ook af, dan geloof ik het welZonduh!!
Ik oefen stug doorquote:Op woensdag 24 mei 2023 00:02 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Over een paar jaar dan maar. op je elektrieke dan!
Ja., echt erg goede shit. Grijsgedraaid, de band that is.. Mega-stem, Ed! Lijkt me ook een leuke vogel
Fijn m.b.t. het steady part! Je kunt niet alles hebben nowadaysquote:Op woensdag 24 mei 2023 00:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoi sly!![]()
Ja het gaat best wel op dit moment. Niet alles oké, maar steady.
Leuke OP.Ik moest er wel om lachen in ieder geval. Hopelijk met jou alles oké?
Denver Nuggets-Miami Heat wordt de finale.quote:Op woensdag 24 mei 2023 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi zo
Ik heb het helemaal niet gevolgd afgelopen week
Wat zou dan de finale worden?
ze moeten Bird weer mee laten doenquote:Op woensdag 24 mei 2023 00:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Denver Nuggets-Miami Heat wordt de finale.
Celtics 3-0 achter tegen Heat. Best of seven. Als ze vanavond winnen is het minder pijnlijk. That's all
Ja, wel beelden van gezien op youtube. Hij was echt erg goed, keihard (toen mocht er ook veel meer).quote:
Toevallig gisteren dit zitten kijkenquote:Op woensdag 24 mei 2023 00:31 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, wel beelden van gezien op youtube. Hij was echt erg goed, keihard (toen mocht er ook veel meer).
Heb wel e.e.a. over z'n leven gelezen (biografie). Dus ook voordat hij ging basketballen (begon vrij laat). Wat een zwaar leven thuis, echt enorm treurig. Nu gaat dit wel op voor een groot deel vooral zwarte nba-spelers, maar niet zo erg als het bij Larry thuis was, over het algemeen.
Heb ook wel online wat gelezen in bio-vorm. Als ik het vind stuur ik de link in je dm, als je wilt..
Celtics hebben een goed team. Beter dan de Miami Heat op papier. Trainer heeft al een aantal beslissende fouten gemaakt in de serie tegen de Heat. Geen time-outs nemen in laatste seconden v kwarten en een keer op het eind v een wedstrijd. Uiterst dom natuurlijk als je nog time-outs hebt en twee punten achter staat met nog 9 (rondom) seconden op de klok. Amateur
Dit ga je dan zeker tof vinden, gratis op youtube:quote:Op woensdag 24 mei 2023 00:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toevallig gisteren dit zitten kijken
Hi Shiii, ik heb het prima naar mijn zin.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoi Deisyy, hoe gaat het met je nieuwe baan?
[..]
@oma-Nijnquote:Op woensdag 24 mei 2023 11:35 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie van jullie was dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tijd geleden dat ik die heb gezienquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:25 schreef Domnivoor het volgende:
Beyond Thunderdome
[ afbeelding ]
Blijft een leuke film.
Leker crossen door het zand met al je mattiesquote:
Maar wel een fanquote:Op woensdag 24 mei 2023 13:44 schreef pullup het volgende:
We hebben geen luitjes in de SC die in Emmen wonen gelukkig
quote:
Ik gun die lui gewoon een lolletje af en toequote:
De gemiddelde Nederlander vindt toch het aanbod van werk, culturele voorzieningen, veiligheid, horeca en een universiteit nog altijd belangrijker dan de aanwezigheid van een aantrekkelijk park of een prettige plas water.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:08 schreef pullup het volgende:
Even lezen waarom dat Emmen nu precies een Hellhole is
Ze zijn dus allemaal werkloos daar en dat zal dan wel de reden zijn dat er geen leuke restaurants of voorzieningen zijn. Ze kunnen het toch niet betalen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 14:10 schreef pullup het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlander vindt toch het aanbod van werk, culturele voorzieningen, veiligheid, horeca en een universiteit nog altijd belangrijker dan de aanwezigheid van een aantrekkelijk park of een prettige plas water.
Hierdoor staat Emmen opnieuw onderaan de lijst, die na Amsterdam wordt aangevoerd door achtereenvolgens Amstelveen, Leiden en Utrecht.
![]()
Middeldorp in NRC: "Wij zeggen niet dat je in Emmen niet prettig kunt wonen. Er is veel groen en een mooie dierentuin en het is er betrekkelijk veilig. Maar er zijn weinig banen en voorzieningen, ook het culinaire aanbod is er mager, allemaal zaken die de gemiddelde Nederlander aantrekkelijk vindt."
Nog een stukje over mijn straat er in ookquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:18 schreef pullup het volgende:
https://www.groene.nl/artikel/amsterdam-heeft-het-starbucks
10 jaar geledenquote:Op woensdag 24 mei 2023 14:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog een stukje over mijn straat er in ook
Oh ja, echt niet.quote:
Werkt altijdquote:
quote:
Iedereen kan niet buiten zitten, zo lekker is het nu ook weer nietquote:
Ik heb wel lekker de boel open.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Iedereen kan niet buiten zitten, zo lekker is het nu ook weer niet
Een beetje jaquote:Op woensdag 24 mei 2023 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel lekker de boel open.
Ik ook.quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb wel lekker de boel open.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens kijken hoe de massasprint verloopt ...quote:Op woensdag 24 mei 2023 16:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Een beetje ja![]()
Net even het laatste stukje van het wielrennen aangezet
Pas vanaf zaterdag te zien op NOS en TVEquote:Op woensdag 24 mei 2023 16:02 schreef pullup het volgende:
Morgen begint de EK bij het roeien
Veel Nederlanders
https://nos.nl/artikel/24(...)pen-aan-haar-ek-vorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |