quote:
quote:Op zondag 7 mei 2023 13:28 schreef chufi het volgende:
@:pullup Wat zijn die toverstafjes die de medaillewinnaars krijgen?
Oh ja mini riempje dacht ik ook nog aan... Souvenirs verschillen per sport / land etc ...quote:Op zondag 7 mei 2023 14:17 schreef pullup het volgende:
[..]Ja gewoon een souvenir. Ik geloof dat het mini riempjes zijn dit keer maar heb ze niet van dichtbij bekeken.
Ook wel een een pluche beestje of zo
Hoe dicht zit jij bij het Wagenaar stadion?quote:
Wel een eindje weg ... kwam er een buitje langs?quote:Op zondag 7 mei 2023 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe dicht zit jij bij het Wagenaar stadion?
Daar hebben ze het erover dat ze gaan staken wegens aankomend onweer.quote:Op zondag 7 mei 2023 15:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een eindje weg ... kwam er een buitje langs?
Tis hier nu weer droog .. net nog wel een harde donder...quote:Op zondag 7 mei 2023 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ze spelen toch door, buitje zal meevallen.
Te vroeg gesproken, de sluizen gaan open, wedstrijd gestaakt.
Met nog 4 minuten
Vrouwen achter het stuur, bl...........................................quote:
Prima, ik kan mijn bier weer koud zetten.quote:
Toch wel echt dom dit hoor man manquote:Op zondag 7 mei 2023 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrouwen achter het stuur, bl...........................................
Je koelkast staat eindelijk boven?quote:Op zondag 7 mei 2023 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prima, ik kan mijn bier weer koud zetten.![]()
Daarom geen Tomtom nemenquote:Op zondag 7 mei 2023 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, wie er dan ook achter het stuur zit.
Tomtom zegt X, dus ik doe X
En maar voor lief nemen dat je altijd verdwaalt?quote:
Jep.quote:
Appie weer bevoorraad?quote:Op zondag 7 mei 2023 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prima, ik kan mijn bier weer koud zetten.![]()
Ik zal zo eens gaan kijken.quote:
Valt nog zwaar tegen, hier in ieder geval.quote:
Das je eigen schuld door zover weg te gaan wonenquote:Op zondag 7 mei 2023 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt nog zwaar tegen, hier in ieder geval.
Jij bent gewoon jaloersquote:Op zondag 7 mei 2023 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Das je eigen schuld door zover weg te gaan wonen
Navigatie van je telefoon?quote:Op zondag 7 mei 2023 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En maar voor lief nemen dat je altijd verdwaalt?
Heeft dat wel lang geduurd, wie heeft hem naar boven gebracht?quote:
Zal wel weer een keer gebeuren ... Ben hier nog niet naar de Appie geweest ...quote:Op zondag 7 mei 2023 17:40 schreef Lovely het volgende:
Ik zie wel of de schappen hier weer vol liggen bij de appie, anders maar naar andere supermarkt
Liefquote:Op zondag 7 mei 2023 17:47 schreef engine het volgende:
Daar zijn ze dan![]()
De steenuiltjes bij beleef de lente.
[ afbeelding ]
Een vriend en zijn zwager zijn langsgekomen.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heeft dat wel lang geduurd, wie heeft hem naar boven gebracht?
Ik slinger even de streams aanquote:Op zondag 7 mei 2023 17:47 schreef engine het volgende:
Daar zijn ze dan![]()
De steenuiltjes bij beleef de lente.
[ afbeelding ]
Ah ok.. nou kan ieder geval weer spullen opbergen in de koelkastquote:Op zondag 7 mei 2023 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriend en zijn zwager zijn langsgekomen.
Ze zijn nog weinig te zien want mama steenuil zit er opquote:
Zag het idd, dat mama weer er op zatquote:Op zondag 7 mei 2023 18:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn nog weinig te zien want mama steenuil zit er op
Maar dit filmpje is wel leuk...heel mini nog![]()
https://www.vogelbescherm(...)kuiken-is-uit-het-ei
Ik kan er in gaan zitten als het warm is.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. nou kan ieder geval weer spullen opbergen in de koelkast
Bijna wel jaquote:Op zondag 7 mei 2023 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er in gaan zitten als het warm is.
[ afbeelding ]
Ja nu is ie nog leeg..quote:Op zondag 7 mei 2023 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er in gaan zitten als het warm is.
[ afbeelding ]
59.5 cm x 194 cm x 66 cmquote:
Omdat Fc Grunn gedegradeerd ? Nee het is voor de club meer balen en de echte fans..quote:
Na 23 jaar.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat Fc Grunn gedegradeerd ? Nee het is voor de club meer balen en de echte fans..
Zo is dat, en ze zullen in die divisie wel wat meer winnen ookquote:Op zondag 7 mei 2023 18:31 schreef Lovely het volgende:
Tja niks aan te doen, moeten ze maar beter voetballen.. En Fc Grunn krijgt een nieuwe trainer dus komt t misschien in het nieuwe seizoen wel goed
Allebei volgend jaar maar weer terug...quote:Op zondag 7 mei 2023 18:31 schreef Lovely het volgende:
Tja niks aan te doen, moeten ze maar beter voetballen.. En Fc Grunn krijgt een nieuwe trainer dus komt t misschien in het nieuwe seizoen wel goed
Is wel te hopen, anders is t wel heel ergquote:Op zondag 7 mei 2023 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo is dat, en ze zullen in die divisie wel wat meer winnen ook
Je weet dat er nog een club uit het noorden is he?quote:
Dat denk je, maar gaat lang niet altijd op. Genoeg ploegen die het niet lukt om meteen terug te promoveren.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo is dat, en ze zullen in die divisie wel wat meer winnen ook
Geen id.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat er nog een club uit het noorden is he?
FC Emmenquote:Op zondag 7 mei 2023 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je weet dat er nog een club uit het noorden is he?
quote:
Bijnaquote:
Kan niet. Zou nog wel nacompetitie kunnen worden.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dus als ze verliezen volgende week dan wel
Oh, heb daar niet zoveel verstand vanquote:Op zondag 7 mei 2023 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan niet. Zou nog wel nacompetitie kunnen worden.
Ik hoop eigenlijk dat vites daarin gaat.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Kan niet. Zou nog wel nacompetitie kunnen worden.
Het is een beetje een Noordelijke slachtingquote:
Er degraderen 2 rechtstreeks....en dat zijn Groningen en Cambuur. En dan heb je nog de nacompetitie, waar nog een kan degraderen uit de eredivisie.quote:
Zou nog kunnen idd.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat vites daarin gaat.
De Play offsquote:Op zondag 7 mei 2023 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Er degraderen 2 rechtstreeks....en dat zijn Groningen en Cambuur. En dan heb je nog de nacompetitie, waar nog een kan degraderen uit de eredivisie.
Heb gratis ESPN, anders had ik ook pech gehadquote:Op zondag 7 mei 2023 19:04 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zie weinig voetbal meer tegenwoordig. Kost veel te veel geld allemaal
Niet normaal idd.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb gratis ESPN, anders had ik ook pech gehad![]()
Net zoals met die streamingdiensten, per maand is wel te doen maar als het dan bekijkt op jaar basis dan is toch best veel geld
Nou series welquote:Op zondag 7 mei 2023 19:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Niet normaal idd.
Uiteindelijk mis je helemaal niks
Nja dat scheelt dan weer toch als je dan weer abo kan opzeggenquote:Op zondag 7 mei 2023 19:11 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik mis het verder niet. En dan bedoel ik het voetbal
Jupquote:Op zondag 7 mei 2023 19:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja dat scheelt dan weer toch als je dan weer abo kan opzeggen
Dat vond ik dus ook.quote:
Hier wordt het de coronation quiche: https://www.atlasobscura.(...)-king-charles-recipequote:
Eetsequote:Op zondag 7 mei 2023 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier wordt het de coronation quiche: https://www.atlasobscura.(...)-king-charles-recipe
Dankjequote:
Review?quote:Op zondag 7 mei 2023 19:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Engelse bloedworst. Dat wilde ik een keer proberen
Mij ook, wanneer kan ik aanschuiven?quote:
Is die anders dan andere?quote:Op zondag 7 mei 2023 19:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Engelse bloedworst. Dat wilde ik een keer proberen
Je snijdt de worst in plakken. Die bak je 5 minuten.quote:
Ja. Het heeft niet de typische smaak van bloedworst zoals die hier gemaakt wordt.quote:
Eet smakelijkquote:Op zondag 7 mei 2023 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier wordt het de coronation quiche: https://www.atlasobscura.(...)-king-charles-recipe
Koelkast is ingewijd.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je snijdt de worst in plakken. Die bak je 5 minuten.
[ afbeelding ]
Het smaakt prima en het vult goed.
[..]
Ja. Het heeft niet de typische smaak van bloedworst zoals die hier gemaakt wordt.
Ah, leukquote:Op zondag 7 mei 2023 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koelkast is ingewijd.
[ afbeelding ]
Over ongeveer 10 min.quote:Op zondag 7 mei 2023 19:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij ook, wanneer kan ik aanschuiven?
Oh lekker ik koop wel eens bloedworst bij de slager en die hebben de Franse variant boudin noir ook erg lekkerquote:Op zondag 7 mei 2023 19:53 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je snijdt de worst in plakken. Die bak je 5 minuten.
[ afbeelding ]
Het smaakt prima en het vult goed.
[..]
Ja. Het heeft niet de typische smaak van bloedworst zoals die hier gemaakt wordt.
Jaaaa, onze flesopenerquote:Op zondag 7 mei 2023 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koelkast is ingewijd.
[ afbeelding ]
Ik denk nog wel eens aan jullie.quote:
Maar wel weer lekker thuis, dat er blijkbaar nog wel staatquote:Op zondag 7 mei 2023 23:21 schreef Soury het volgende:
Was leuk vanmiddag met de trein uit Alkmaar, bliksem inslag bij Muiderpoort en alle treinen richting het zuiden gingen niet verder dan centraal. M.a.w. ook schiphol Utrecht enz. Het metro net kon het ook allemaal niet zo goed behappen. Als een haring in een ton in de metro gelukkig maar 3 haltes.
Ik kan niet zo goed tegen chaos maar ik moest er even doorheen. Gelukkig geen vlucht gemistquote:Op zondag 7 mei 2023 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wel weer lekker thuis, dat er blijkbaar nog wel staat
Soms valt alles samen ....quote:Op zondag 7 mei 2023 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan niet zo goed tegen chaos maar ik moest er even doorheen. Gelukkig geen vlucht gemist
Ik wist het al voor station Sloterdijk achteraf had ik beter daar uit kunnen stappen en relaxed tram 19 genomen. Maar achterafquote:
Ja die dendert door op naar 91, kan haar wel eens achter het behang plakkenquote:
Daar baal je dan idd terecht van, lijkt mequote:Op zondag 7 mei 2023 23:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wist het al voor station Sloterdijk achteraf had ik beter daar uit kunnen stappen en relaxed tram 19 genomen. Maar achterafTrein stond ook lang stil vanwege trein file
Lang leven mobiel en internetquote:Op zondag 7 mei 2023 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar baal je dan idd terecht van, lijkt me
Welke stad staat op die opener?quote:Op zondag 7 mei 2023 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koelkast is ingewijd.
[ afbeelding ]
Heeft u ook een opener van een andere stad op uw koelkast?quote:Op maandag 8 mei 2023 09:32 schreef tonja het volgende:
Môgge![]()
Als je een vraag aan de burgemeester van Den Haag zou mogen stellen, wat zou dat dan zijn?
Utrecht, gekregen van Domnivoor en Aoibhin bij de meet.quote:Op maandag 8 mei 2023 08:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Welke stad staat op die opener?
Goedemorgen allemaal
Leukquote:Op maandag 8 mei 2023 12:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Utrecht, gekregen van Domnivoor en Aoibhin bij de meet.
Geen idee, verzin eens wat.quote:
Avond schoonheid.quote:
Mwa.quote:
quote:
Oh wat dan?quote:
Komt goedquote:Op maandag 8 mei 2023 18:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja het was ook weer een dag mooi weer dus tja
Maar de lente is al begonnen en dat is niet te merken op een paar dagen naquote:
De lente valt wel wat tegen idd.quote:Op maandag 8 mei 2023 18:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar de lente is al begonnen en dat is niet te merken op een paar dagen na
Gezeik over weer weer in oktober kan je nog in bikini zittenquote:Op maandag 8 mei 2023 18:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar de lente is al begonnen en dat is niet te merken op een paar dagen na
We zien het wel, zie nog somber inquote:Op maandag 8 mei 2023 19:00 schreef aloa het volgende:
[..]
De lente valt wel wat tegen idd.
Maar de zomer gaat alles goed maken, misschien wel te goed
Nou denk t niet hoorquote:Op maandag 8 mei 2023 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Gezeik over weer weer in oktober kan je nog in bikini zitten
Denken dat je Pelleboer bent.quote:
Dat is al een paar jaar het geval, nee niet 20 plus maar erg aangenaam. Het is nou eenmaal zo strenge winters zijn er ook niet meer.quote:
Die ken je heul niet.quote:
Die komen ook niet.. of moet over 20 jaar ineens weer gaan veranderenquote:Op maandag 8 mei 2023 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is al een paar jaar het geval, nee niet 20 plus maar erg aangenaam. Het is nou eenmaal zo strenge winters zijn er ook niet meer.
Het kan vriezen of het kan dooien.quote:
Zo zie je maar weer.quote:
Die man heeft de weerman geïntroduceerd op tvquote:Op maandag 8 mei 2023 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kan vriezen of het kan dooien.
Nou niet overdrijven... misschien in Nederland was ie het eerstquote:Op maandag 8 mei 2023 19:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Die man heeft de weerman geïntroduceerd op tv
Niet alleen op tv maar ook op de radio, bij de wereldomroep en bij 50 pop of een envelop.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Die man heeft de weerman geïntroduceerd op tv
Dat bedoel ik...quote:Op maandag 8 mei 2023 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven... misschien in Nederland was ie het eerst
Moet ik dat maar weg laten halenquote:Op maandag 8 mei 2023 19:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
“User die altijd blij en positief is”
Dat krijg je met mensen uit de steentijd.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het kan vriezen of het kan dooien.
Dat was Hans de Jong, tenminste op tv, de weerkaart werd nog handmatig met krijtjes getekend. Hijzelf was niet in beeld, alleen zijn arm.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven... misschien in Nederland was ie het eerst
Mensen uit de steentijd zijn dooien.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat krijg je met mensen uit de steentijd.
Vriezen bestaat heul niet meer
Van mij verdien je hem nog een keer.quote:
Liefquote:Op maandag 8 mei 2023 19:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van mij verdien je hem nog een keer.
Met jou kan ik altijd lachen, beetje dollen en zo.quote:
Dat is waarquote:Op maandag 8 mei 2023 19:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou kan ik altijd lachen, beetje dollen en zo.
Jij pakt het ook altijd leuk op.quote:
Omdat het ook leuk is,zeker hoogte en als maar niet te ver door gaatquote:Op maandag 8 mei 2023 19:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij pakt het ook altijd leuk op.
Ik ken mijn grenzen. Je bent lief en ik mag je graag. Als jij een vriendje vindt dan zal ik blij voor je zijn.quote:Op maandag 8 mei 2023 19:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat het ook leuk is,zeker hoogte en als maar niet te ver door gaat
Die vind ik nietquote:Op maandag 8 mei 2023 20:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken mijn grenzen. Je bent lief en ik mag je graag. Als jij een vriendje vindt dan zal ik blij voor je zijn.
Badeendjes zijn ook veel leuker dan vriendjes.quote:
Past beter samen in bad iddquote:Op maandag 8 mei 2023 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Badeendjes zijn ook veel leuker dan vriendjes.
Vrijheid blijheid. Ik vermaak me ook prima alleen, maar soms lijkt het ook fijn om eens iemand te knuffelenquote:
Ik heb wel een groot bad.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Vrijheid blijheid. Ik vermaak me ook prima alleen, maar soms lijkt het ook fijn om eens iemand te knuffelen
Ja dat mis ik dan wel, en ook wel andere dingen die je doet als een relatie hebtquote:Op maandag 8 mei 2023 20:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Vrijheid blijheid. Ik vermaak me ook prima alleen, maar soms lijkt het ook fijn om eens iemand te knuffelen
Ja, dat mis ik ookquote:Op maandag 8 mei 2023 20:40 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja dat mis ik dan wel, en ook wel andere dingen die je doet als een relatie hebt
Dat vraag je aan een badeendje?quote:
Zijn de twee grootste kuikens. Vanavond in een strijd verwikkeld wie in het vlieggat mag hangenquote:
Happn zegt mij nu iedere dag dat mijn profiel morgen gaat verdwijnen als ik geen mensen ga likenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dat mis ik ookOok al schijnt dr.mikey goed success te hebben met bepaalde apps
(ik heb daar geen behoefte aan)
Ik begin daar niet meer aanquote:Op maandag 8 mei 2023 20:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, dat mis ik ookOok al schijnt dr.mikey goed success te hebben met bepaalde apps
(ik heb daar geen behoefte aan)
Omdat ik niet wil dat mijn fok profiel verdwijnt, heb ik je post even gelikedquote:Op maandag 8 mei 2023 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Happn zegt mij nu iedere dag dat mijn profiel morgen gaat verdwijnen als ik geen mensen ga liken
Ik ga eens per jaar echt in bad.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ook. Een bubbelbad zelfs. En ik ben in de 2.5 jaar dat ik hier woon al 1x in geweest
Ik dacht juist, ja prima....maar het wil nog niet verdwijnenquote:Op maandag 8 mei 2023 20:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat mijn fok profiel verdwijnt, heb ik je post even geliked
Misschien heb ik wel meisjesvrees en probeer ik met jou mijn angst te overwinnen.quote:
Wel geinig om te zienquote:Op maandag 8 mei 2023 20:42 schreef engine het volgende:
[..]
Zijn de twee grootste kuikens. Vanavond in een strijd verwikkeld wie in het vlieggat mag hangen
En gaat dat al lukken?quote:Op maandag 8 mei 2023 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel meisjesvrees en probeer ik met jou mijn angst te overwinnen.
Ik heb er het geduld niet voor.quote:Op maandag 8 mei 2023 20:49 schreef engine het volgende:
Ik ga nooit in bad. Vind het echt vreselijk.
Ook leukquote:Op maandag 8 mei 2023 20:49 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel geinig om te zien![]()
Koolmees mama is er vandoor gegaan en er is een vijfde jonge kerkuil is uit ei is gekomen
Ik ook niet. En vind douchen heerlijk.quote:
Pas op hoor, meisjes zijn viesch en hebben dingetjesquote:Op maandag 8 mei 2023 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien heb ik wel meisjesvrees en probeer ik met jou mijn angst te overwinnen.
De drempel is genomen maar als jij wat toegefelijker gaat worden.quote:
Zeg je nu dat ik maar eens aan de herenliefde moet denken?quote:Op maandag 8 mei 2023 20:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas op hoor, meisjes zijn viesch en hebben dingetjes
Ik moet soms een timer zetten, anders sta ik veel te lang onder de douche. Terwijl ik in bad na 5 minuten al klaar benquote:
Want bij dingetjes denk jij aan herenliefde? Rare verbindingen leg jequote:Op maandag 8 mei 2023 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik maar eens aan de herenliefde moet denken?
Nee, jij zei dat meisjes viesch zijnquote:Op maandag 8 mei 2023 20:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Want bij dingetjes denk jij aan herenliefde? Rare verbindingen leg je
Ik ben dat wel ben zeer flexibelquote:Op maandag 8 mei 2023 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De drempel is genomen maar als jij wat toegefelijker gaat worden.
Ja thuis in de winter heb ik dat ook wel eensquote:Op maandag 8 mei 2023 20:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet soms een timer zetten, anders sta ik veel te lang onder de douche. Terwijl ik in bad na 5 minuten al klaar ben
Definieer viesch.quote:
Dat zeg je tegen een badeend die eens zijn arm en been gebroken heeft?quote:Op maandag 8 mei 2023 21:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ben dat wel ben zeer flexibel![]()
Lichamelijke weer niet
Moeten dieren dat nu ook al doen?quote:Op maandag 8 mei 2023 21:06 schreef engine het volgende:
Jaaaa![]()
De eerste is uit de kast.
[ afbeelding ]
Tja ik ben dan weer geen klunsquote:Op maandag 8 mei 2023 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zeg je tegen een badeend die eens zijn arm en been gebroken heeft?
Een echt LGBTQ uiltjequote:
Was toch 1 van de eerste dingen die je leerde op schoolquote:
Uiltjes welquote:
Ik had wel een toffe verpleegster, ontbijt op bed.quote:
Je hoeft er niet eens heel gek voor te doenquote:
Klopt jij en ik weten er alles vanquote:Op maandag 8 mei 2023 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hoeft er niet eens heel gek voor te doen
Daar kan ik over meepraten.quote:Op maandag 8 mei 2023 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hoeft er niet eens heel gek voor te doen
Met andere woorden,quote:
Wat ik toen wel heel tof vond dat iedereen meeleefde en dat er gesproken werd om mijn parkiet te verzorgen.quote:
Nja je kan al raar vallen door een scheve of omhoog staande stoeptegelquote:
Ja dat dus ... goed op blijven letten en zorg goed voor je ogen ..quote:Op maandag 8 mei 2023 21:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja je kan al raar vallen door een scheve of omhoog staande stoeptegel
Of over een boomwortel bij het rennen in het bosquote:Op maandag 8 mei 2023 21:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja je kan al raar vallen door een scheve of omhoog staande stoeptegel
Want in het bos daar zijn de jagers....quote:Op maandag 8 mei 2023 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Of over een boomwortel bij het rennen in het bos
quote:Op maandag 8 mei 2023 21:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat dus ... goed op blijven letten en zorg goed voor je ogen ..
Hydra !?quote:Op maandag 8 mei 2023 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Want in het bos daar zijn de jagers....
Ook ja stomme dingenquote:Op maandag 8 mei 2023 21:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Of over een boomwortel bij het rennen in het bos
In sommige landen zijn overal jagers,quote:Op maandag 8 mei 2023 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik jaag op niemandquote:Op maandag 8 mei 2023 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is een liedje.quote:
Zeg maar ja tegen het leven.quote:
Goh. Dat had ik nog niet doorquote:
Niets mis met sarcasme, ik was een kind en hoe kon ik weten...quote:Op maandag 8 mei 2023 23:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Met mijn sarcasme wel, het wordt niet herkend
Ach, het is de nieuwe tijd, net wat je zegtquote:Op maandag 8 mei 2023 23:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niets mis met sarcasme, ik was een kind en hoe kon ik weten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |