quote:
quote:Op zondag 7 mei 2023 13:28 schreef chufi het volgende:
@:pullup Wat zijn die toverstafjes die de medaillewinnaars krijgen?
Oh ja mini riempje dacht ik ook nog aan... Souvenirs verschillen per sport / land etc ...quote:Op zondag 7 mei 2023 14:17 schreef pullup het volgende:
[..]Ja gewoon een souvenir. Ik geloof dat het mini riempjes zijn dit keer maar heb ze niet van dichtbij bekeken.
Ook wel een een pluche beestje of zo
Hoe dicht zit jij bij het Wagenaar stadion?quote:
Wel een eindje weg ... kwam er een buitje langs?quote:Op zondag 7 mei 2023 15:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe dicht zit jij bij het Wagenaar stadion?
Daar hebben ze het erover dat ze gaan staken wegens aankomend onweer.quote:Op zondag 7 mei 2023 15:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een eindje weg ... kwam er een buitje langs?
Tis hier nu weer droog .. net nog wel een harde donder...quote:Op zondag 7 mei 2023 16:10 schreef marcb1974 het volgende:
Ze spelen toch door, buitje zal meevallen.
Te vroeg gesproken, de sluizen gaan open, wedstrijd gestaakt.
Met nog 4 minuten
Vrouwen achter het stuur, bl...........................................quote:
Prima, ik kan mijn bier weer koud zetten.quote:
Toch wel echt dom dit hoor man manquote:Op zondag 7 mei 2023 16:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrouwen achter het stuur, bl...........................................
Je koelkast staat eindelijk boven?quote:Op zondag 7 mei 2023 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prima, ik kan mijn bier weer koud zetten.![]()
Daarom geen Tomtom nemenquote:Op zondag 7 mei 2023 16:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, wie er dan ook achter het stuur zit.
Tomtom zegt X, dus ik doe X
En maar voor lief nemen dat je altijd verdwaalt?quote:
Jep.quote:
Appie weer bevoorraad?quote:Op zondag 7 mei 2023 16:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Prima, ik kan mijn bier weer koud zetten.![]()
Ik zal zo eens gaan kijken.quote:
Valt nog zwaar tegen, hier in ieder geval.quote:
Das je eigen schuld door zover weg te gaan wonenquote:Op zondag 7 mei 2023 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt nog zwaar tegen, hier in ieder geval.
Jij bent gewoon jaloersquote:Op zondag 7 mei 2023 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Das je eigen schuld door zover weg te gaan wonen
Navigatie van je telefoon?quote:Op zondag 7 mei 2023 16:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En maar voor lief nemen dat je altijd verdwaalt?
Heeft dat wel lang geduurd, wie heeft hem naar boven gebracht?quote:
Zal wel weer een keer gebeuren ... Ben hier nog niet naar de Appie geweest ...quote:Op zondag 7 mei 2023 17:40 schreef Lovely het volgende:
Ik zie wel of de schappen hier weer vol liggen bij de appie, anders maar naar andere supermarkt
Liefquote:Op zondag 7 mei 2023 17:47 schreef engine het volgende:
Daar zijn ze dan![]()
De steenuiltjes bij beleef de lente.
[ afbeelding ]
Een vriend en zijn zwager zijn langsgekomen.quote:Op zondag 7 mei 2023 17:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heeft dat wel lang geduurd, wie heeft hem naar boven gebracht?
Ik slinger even de streams aanquote:Op zondag 7 mei 2023 17:47 schreef engine het volgende:
Daar zijn ze dan![]()
De steenuiltjes bij beleef de lente.
[ afbeelding ]
Ah ok.. nou kan ieder geval weer spullen opbergen in de koelkastquote:Op zondag 7 mei 2023 17:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een vriend en zijn zwager zijn langsgekomen.
Ze zijn nog weinig te zien want mama steenuil zit er opquote:
Zag het idd, dat mama weer er op zatquote:Op zondag 7 mei 2023 18:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ze zijn nog weinig te zien want mama steenuil zit er op
Maar dit filmpje is wel leuk...heel mini nog![]()
https://www.vogelbescherm(...)kuiken-is-uit-het-ei
Ik kan er in gaan zitten als het warm is.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah ok.. nou kan ieder geval weer spullen opbergen in de koelkast
Bijna wel jaquote:Op zondag 7 mei 2023 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er in gaan zitten als het warm is.
[ afbeelding ]
Ja nu is ie nog leeg..quote:Op zondag 7 mei 2023 18:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan er in gaan zitten als het warm is.
[ afbeelding ]
59.5 cm x 194 cm x 66 cmquote:
Omdat Fc Grunn gedegradeerd ? Nee het is voor de club meer balen en de echte fans..quote:
Na 23 jaar.quote:Op zondag 7 mei 2023 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat Fc Grunn gedegradeerd ? Nee het is voor de club meer balen en de echte fans..
Zo is dat, en ze zullen in die divisie wel wat meer winnen ookquote:Op zondag 7 mei 2023 18:31 schreef Lovely het volgende:
Tja niks aan te doen, moeten ze maar beter voetballen.. En Fc Grunn krijgt een nieuwe trainer dus komt t misschien in het nieuwe seizoen wel goed
Allebei volgend jaar maar weer terug...quote:Op zondag 7 mei 2023 18:31 schreef Lovely het volgende:
Tja niks aan te doen, moeten ze maar beter voetballen.. En Fc Grunn krijgt een nieuwe trainer dus komt t misschien in het nieuwe seizoen wel goed
Is wel te hopen, anders is t wel heel ergquote:Op zondag 7 mei 2023 18:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo is dat, en ze zullen in die divisie wel wat meer winnen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |