Ja al was het in Venlo wel echt pech.quote:Op zondag 28 mei 2023 11:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Willem II, die hebben het ook wel gruwelijk laten liggen zeg. Twee keer 2-0 voor en het dan nog weggeven
quote:Op zaterdag 27 mei 2023 22:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vind VVV wel zo'n ploeg die dan gewoon a la Excelsior vorig jaar ook gewoon de NC gaat winnen. Beetje onder de radar.
Ga mij niet vertellen dat FC Emmen op je lijstje staat.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij juichen nooit voor Almere.
Het is wel 1 van de… 5 profclubs die ik nooit actief eredivisie heb zien spelen. Maar laten we dat zo houden. Eindhoven of Telstar zou nog wel een keer leuk zijn in de eredivisie.
Ik vond het best leuk toen Emmen promoveerde. De eerste keer.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ga mij niet vertellen dat FC Emmen op je lijstje staat.
Het is nog leukquote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het best leuk toen Emmen promoveerde. De eerste keer.
Jij haat Almere echt.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hans vindt Almere de favoriet.
Dat zou echt vreselijk zijn.
Niemand neemt Toine serieus.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 19:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
'Toine is er al een tijdje uit eh? " Zegt Alex tegen Hans.
Toine gaat weer een beetje nat.
Hij is er een keertje per ongeluk doorheen gereden. Trauma voor het leven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |