Als je ambitie hebt blijf je niet hier hangen, los van het financiële gedeelte blijft de eredivisie een shitleague uiteindelijk.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook daar zit wel een limiet aan maar ik zou ook ver gaan om hem te behouden al het lijkt daar wat te laat voor.
Volgens mij heeft Tottenham gemiddeld de oudste selectie van de PL plus de topspelers willen allemaal wegquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:40 schreef Elan het volgende:
Geloof wel dat het rond gaat komen met Spurs, alle trainers die zij wilden hebben zo'n beetje afgehaakt. Spurs heeft veel jonge talentvolle spelers waardoor er een interessant perspectief is voor hem om mee aan de slag te gaan.
Ajax moet nog helemaal opnieuw gaan opbouwen en PSV lijkt vooralsnog ook een pestbende, en bovendien zijn we PSV qua middelen ook wel voorbij.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je ambitie hebt blijf je niet hier hangen, los van het financiële gedeelte blijft de eredivisie een shitleague uiteindelijk.
Kans dat zowel PSV én Ajax er komend seizoen beide weer zo'n pestbende van maken is daarbij ook vrij klein.
Even door hun selectie geneusd, dat kan je moeilijk als een talentvolle jonge selectie beschouwen jaquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Tottenham gemiddeld de oudste selectie van de PL plus de topspelers willen allemaal weg
Nog een speler voor ons gescout?quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Even door hun selectie geneusd, dat kan je moeilijk als een talentvolle jonge selectie beschouwen ja
Hun U18 en U17 hebben allebei de competitie gewonnen daar zitten een aantal grote talenten in.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Tottenham gemiddeld de oudste selectie van de PL plus de topspelers willen allemaal weg
Ik heb nog een wedstrijdje van Tottenham live gezien vorig seizoen, die Son leek mij wel wat.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nog een speler voor ons gescout?
Op alle fronten, wanneer heb ik dat eerder gelezen.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax moet nog helemaal opnieuw gaan opbouwen en PSV lijkt vooralsnog ook een pestbende, en bovendien zijn we PSV qua middelen ook wel voorbij.
Je start hoe dan ook met een voorsprong.
Ja dat soort tieners met een paar haartjes op de zak krijgen vaak wel voldoende speeltijd in de top van de PL.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Hun U18 en U17 hebben allebei de competitie gewonnen daar zitten een aantal grote talenten in.
https://www.football.lond(...)daniel-levy-26867652quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:51 schreef Scrummie het volgende:
Elan keek naar de selectie van Tottenham U21.
Die rooie van de kerstfoto was ook aanvoerder van het jeugdteam bij Liverpoolquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat soort tieners met een paar haartjes op de zak krijgen vaak wel voldoende speeltijd in de top van de PL.
Dat doet City dan toch slimmer met die sattelietgroep van ze.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
https://www.football.lond(...)daniel-levy-26867652
Ik zou maar even wachten tot september om te zien hoe groot die voorsprong dan nog is als er uberhaupt dan nog sprake is van een voorsprong, mocht Slot gaan zie ik ook nog wel wat spelers vertrekken die hij anders misschien had kunnen overhalen te blijven.quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax moet nog helemaal opnieuw gaan opbouwen en PSV lijkt vooralsnog ook een pestbende, en bovendien zijn we PSV qua middelen ook wel voorbij.
Je start hoe dan ook met een voorsprong.
Als er daadwerkelijk grote talenten tussen zitten dan is Slot wel juiste de man op daar mee aan te slag te gaan. Verder heb ik dat van die talenten ook maar uit zo'n Spurs podcastje hoor, ik heb die gasten verder nooit zien spelen (lol)quote:Op woensdag 24 mei 2023 12:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat soort tieners met een paar haartjes op de zak krijgen vaak wel voldoende speeltijd in de top van de PL.
Ik zag deze voorbijkomen (volgens mij is dit een photoshop)quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zal Dennis al met de vuist op tafel geslagen hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Slot staat er wel heel erg om bekend dat hij jeugdspelers graag de kans geeft jaquote:Op woensdag 24 mei 2023 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Hun U18 en U17 hebben allebei de competitie gewonnen daar zitten een aantal grote talenten in.
Echt wel. Zo'n Wieffer en Hartman hadden onder Dick nooit ook maar in beeld gekomen. Verder genoeg jeugdspelers zien debuteren de afgelopen 2 jaar, dat ze vervolgens tekort komen is een ander verhaal.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Slot staat er wel heel erg om bekend dat hij jeugdspelers graag de kans geeft ja
Dat risico wil hij vast gaan nemen in zijn eerste jaar PL
Wieffer en Hartman waren beide noodgrepen, aan het begin van het seizoen is zelfs die gekke Bjorkan gehaald omdat Slot er nog niet voldoende vertrouwen in had. Wieffer mocht er ook pas in toen het halve middenveld in de lappenmand lag en zelfs Dilrosun op donnie (quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt wel. Zo'n Wieffer en Hartman hadden onder Dick nooit ook maar in beeld gekomen. Verder genoeg jeugdspelers zien debuteren de afgelopen 2 jaar, dat ze vervolgens tekort komen is een ander verhaal.
We hadden letterlijk geen andere middenvelders dan Wieffer.quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt wel. Zo'n Wieffer en Hartman hadden onder Dick nooit ook maar in beeld gekomen. Verder genoeg jeugdspelers zien debuteren de afgelopen 2 jaar, dat ze vervolgens tekort komen is een ander verhaal.
quote:Op woensdag 24 mei 2023 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag deze voorbijkomen (volgens mij is dit een photoshop)Misschien de vakantiefoto's van te Kloese erop na zoeken of hij ook zo'n tatoeage heeft op zijn zij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ZKA potentieel primeurtje.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |