Nee, want:quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:49 schreef einzeinz het volgende:
Zouden jullie een relatie verbreken als jullie dit te weten komen?
Ok Boomerquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:11 schreef Elan het volgende:
Als je eenmaal voor die manier van snel geld verdienen hebt gekozen is er geen weg meer terug. Eens een hoer altijd een hoer.
Maar dit is iets heel anders dan iemand die wel eens seks heeft voor geld....quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:27 schreef Elan het volgende:
https://www.npostart.nl/e(...)017/POMS_BV_11609639
Hier spreekt een ervaringsdeskundige die beaamt wat ik al dacht.
Did hij zou liegen? Dit topic zou vanuit haar moeten komen!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:57 schreef einzeinz het volgende:
Dat ze het niet vertellen, geloof ik wel.
Want de vraag kwam ook omgekeerd. Ze vroeg me of ik ooit betaald had voor seks. Ik zei 'neen' maar al zou ik het wel gedaan hebben zou mijn antwoord ook 'neen' zijn. Dus begrijp wel dat het een lastige vraag is.
Hmmmquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:32 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Maar dit is iets heel anders dan iemand die wel eens seks heeft voor geld....
Wil best jouw hoertje zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:38 schreef Mickytjuh het volgende:
Zeg je hiermee nu eigenlijk dat jij een carrièreswitch overweegt?
Nogmaals, je generaliseert.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Wil best jouw hoertje zijn.
Zonder gekkigheid, ik heb dat nooit serieus overwogen omdat ik mijn lichaam niet wens te verkopen. Dat is een principe. Maar ik geloof wel dat ALS ik dat principe zou willen loslaten en flink geld zou kunnen pakken het verdomde lastig zou zijn om weer fulltime voor een baas te loonslaven.
Maar misschien zit ze nu in een fase dat ze er oprecht geen behoefte aan heeft of geen geldzorgen heeft, dat kan.
Kan maar voornaamste reden om het niet te doen is je eer want het geld is sweet.quote:
Oke oke fair enoughquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:00 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ken wel meiden die dit in studententijd af en toe deden ja.
En die deden het na studententijd nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |