ze zegde zelf ik houd ook van jouwquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En zij denkt: Ik ook van jouw........ not!
Hou vol Sas nog 100 dagen
Zij zei het, ze dacht het niet alleenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En zij denkt: Ik ook van jouw........ not!
Hou vol Sas nog 100 dagen
Er zou geen feestje zijn toch? Of is dat alweer veranderd?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:37 schreef Silves het volgende:
Waarom ruimt Erik nu al de vlaggetjes op? wil hij het feestje nu al eindigen..
het is volgens mij toch best wel een goed stel. Ze accepteren elkaar. Sas is niet altijd vriendelijk, bern soms een watje, maar ik denk toch wel dat dit ook te maken heeft met de setting waarin ze zitten. Ik zie dit wel bij elkaar blijven, ook na de loodsquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zij zei het, ze dacht het niet alleen![]()
Eerst liet hij haar weten van haar te houden ook zoals ze is.
Omdat ze nu even niet daar gaat zitten en meedoen.
Na zijn betoog, kreeg hij een "ik hou van jou terug"
Muziek staat nog wel steeds aanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zou geen feestje zijn toch? Of is dat alweer veranderd?
Roken en roddelen is daar onlosmakelijk met elkaar verbondenquote:
ja dit is mijn vraag..100 dagen nog..de dag is nog niet om en weg 100 vlaggetjes.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zou geen feestje zijn toch? Of is dat alweer veranderd?
Denk het ook wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:38 schreef Verida het volgende:
[..]
het is volgens mij toch best wel een goed stel. Ze accepteren elkaar. Sas is niet altijd vriendelijk, bern soms een watje, maar ik denk toch wel dat dit ook te maken heeft met de setting waarin ze zitten. Ik zie dit wel bij elkaar blijven, ook na de loods
Goed dat ze het samen even over zoe hebbenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit is dus echt geen geroddel, dit is een gametalk...
ZOver ik weet is er niet echt een feestje vanavond.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:40 schreef Silves het volgende:
[..]
ja dit is mijn vraag..100 dagen nog..de dag is nog niet om en weg 100 vlaggetjes.
Ja het zal Babette niet zijn hequote:
Al die rommel in zijn huis, daar kan hij niet tegenquote:
bern en sas zijn ying en yangquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk het ook wel.
Het spat er allemaal niet van af.
Maar toch passen ze wel bij elkaar, mss juist daarom
Dat kan ik wel snappen, zou ook zo zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Al die rommel in zijn huis, daar kan hij niet tegen
ja dit bedoel ik, ik noem het ventileren ..en weer hebben ze zo gelijk over de niet geschikte manager en haar doen en laten.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed dat ze het samen even over zoe hebben
Nou dat niet echt, maar als zij het prima vindenquote:
Wel een leuk ding, zou daar ook wel een paar keer van af gaanquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:43 schreef spapaars het volgende:
Mirthe weer van de glijbaan, nu met Eunice.
Dat rupi iets tegen zoe had gezegd, wat wendy gezegd zou hebben.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:38 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit is dus echt geen geroddel, dit is een gametalk...
Zo ook ik, maar de meesten daar denken er anders over.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel een leuk ding, zou daar ook wel een paar keer van af gaan
Het is gewoon geroddel, vooral over Zoe inderdaad.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:43 schreef Ebinas het volgende:
[..]
[..]
Dat rupi iets tegen zoe had gezegd, wat wendy gezegd zou hebben.
Dat hij het Zoe moeilijk maakte met de tijd vd afspraak, omdat zoe nou eenmaal niet goed is in time management.
Gametalk? Prima, ik interpreteer dat anders.
Kan mag
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:42 schreef Silves het volgende:
[..]
ja dit bedoel ik, ik noem het ventileren ..en weer hebben ze zo gelijk over de niet geschikte manager en haar doen en laten.
Die vinden het maar stom?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zo ook ik, maar de meesten daar denken er anders over.
Ja best wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Roken en roddelen is daar onlosmakelijk met elkaar verbonden
Ik ook hoor, lijkt me gaafquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wel een leuk ding, zou daar ook wel een paar keer van af gaan
Het is misschien wel een gewoonte, zitten met een peuk en dan gaan roddelenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja best wel.
Is ook een mooi hoekje daarvoor
Mss wel, weet het niet meer.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is misschien wel een gewoonte, zitten met een peuk en dan gaan roddelen
Ah dat is 1quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
Dat kleine flesje rode wodka kan ze gewoon naar beneden halen, dat is niet wodka, wodka, wodka, zegt Babette.
Been there, done thatquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mss wel, weet het niet meer.
Heb ook gerookt.
Mss wel verdrongen![]()
Op de plek met de rokers was/is het vaak wel erg gezellig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
Van de week vroeg ik het me ook af.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Wat zijn dit voor shots de laatste tijd
haha klopt dat laten ze wel vaak zien..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Echt zo raarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Rokershoekjes zijn altijd het gezelligste. Ook de perfecte plek om te roddelen of zaken te doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb ook gerookt.
Mss wel verdrongen![]()
Ze roddelen allemaalquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb ook gerookt.
Mss wel verdrongen![]()
Nee hoor, ze ventilerenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze roddelen allemaal
Niks met roken te maken![]()
![]()
En dan hebben we Bern , die vandaag 1 hele fles krijgt voor zichzelf, die hij niet hoeft te delen, heeft ook nog 1 tje in zijn kluis..quote:
Hij heeft nieuwe dingen...eindelijkquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel zin in een feestje daarquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:53 schreef Ebinas het volgende:
Over een uur moet de box uit en het wordt geen drankfestijn zegt Zoe.
Bep begint al op haar in te praten.
Ik roddel niet, nooit gedaan ookquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze roddelen allemaal
Niks met roken te maken![]()
![]()
Iedereen wil zuipen...en los gaan vandaag, Ice gaat haar zometeen wel de oke geven om alles achter slot en grendel te halen..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:53 schreef Monique___ het volgende:
brabbel; mij maakt het niet uit......![]()
maar ondertussen.. brabbel wil zuipuhh
De kas roken ze nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik roddel niet, nooit gedaan ook![]()
![]()
Tuurlijk roddelen ze allemaal.
Maar zo'n rokersplek vraagt er wel om.
vaak zit je met een beperkt aantal en doe je dat bijvoorkeur met degene waar het mee klikt
Dan gaat roddelen sneller en gemakkelijker
Erik stond de dicht bij de glijbaan, en is wat nat geworden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat ze ineens een eigen mening hebbenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kans is aanwezig.
Hoewel Zoe erg standvastig is nu
ja als hij het vraagt gaat ze vast wel overstagquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:55 schreef Silves het volgende:
[..]
Iedereen wil zuipen...en los gaan vandaag, Ice gaat haar zometeen wel de oke geven om alles achter slot en grendel te halen..
Maar er is toch genoeg drank in huis, voor welke gelegenheid wordt dat dan bewaard?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:56 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een gewauwel weer om niks, stempel drukken om het stempel drukken ..
Ja maar icie vind alcohol ook niksquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:56 schreef KinKiJan het volgende:
Wat een gewauwel weer om niks, stempel drukken om het stempel drukken ..
Ze smeert teveel.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:58 schreef Charmian het volgende:
Zoe ziet er echt heel raar uit, of het door de lichtval komt?
ziet ze er niet altijd raar uit als ze opgemaakt is?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:58 schreef Charmian het volgende:
Ze is weer ietsie aangekomen door dat gesnaaiquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:58 schreef Charmian het volgende:
Ze roddelen allemaal.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
De kas roken ze niet
Maar dat is ook een plek die bij uitstek wordt gebruikt voor game talk
brabbel legde jeff uit : dat dit in het karakter van zowie zit...quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:58 schreef Silves het volgende:
Bah die zooi..net als Babs nu zegt, je weet dat ze je gaan helpen..( febo).Zooi wil bewijzen dat ze kan sparen
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze roddelen allemaal.
Gametalk allemaal
In de kas, uit de kas
op de rookplek, buiten de rookplek
Het begon allemaal met dat ik tik dat bep aan het roddelen was en dat moest gametalk heten.
Pfffff ik ben het punt inmiddels kwijt.
behalve met haar plamurenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
brabbel legde jeff uit : dat dit in het karakter van zowie zit...
dat ze heel spaarzaam is..
Ja wie zegt dat ook alweer steeds.. babs?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:00 schreef Charmian het volgende:
Zoe heeft iets nieuws geleerd de laatste dagen: het is mijn call
Zoe lijkt een beetje op de plaaggeest vandaagquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:58 schreef Charmian het volgende:
Sparen voor watquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:58 schreef Silves het volgende:
Bah die zooi..net als Babs nu zegt, je weet dat ze je gaan helpen..( febo).Zooi wil bewijzen dat ze kan sparen
Ja maar nu net of ze een knal op dr bakkes heeft gehad of zoquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ziet ze er niet altijd raar uit als ze opgemaakt is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |