Geen openlijke spoilers, dat klopt.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Letterlijk, uit je link:
[..]
Verder heb ik in FB een reactie gegeven.
Echt... is het nou allemaal zo moeilijk? Het is een TV topic, wie vooruitkijkt en daar over wil praten kan naar het Videolandtopic, dat is er gewoon hè.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen openlijke spoilers, dat klopt.
Zal dat aanpassen, voor zover het niet duidelijk genoeg is.
Jammer dat je niet kan zien hoe het nu is..quote:Op woensdag 14 juni 2023 09:09 schreef Leandra het volgende:
Jammer dat het stel dat gisteren op TV was niet snapte wat mensen die een huis van een miljoen zoeken in dat huis verwachten.
Dat zijn geen 5 TV's van het formaat groot, groter, grootst, maar idd wel 2 badkamers en 4 slaapkamers.
De plannen van Bob waren beduidend beter dan hun plannen, en de uitwerking was helemaal dramatisch in dat segment.
Een barst in een hoek van een tegel van de WC beneden ook
De "haard" was idd spuuglelijk.
Erg jammer, het was heel veel net niet, en ook duidelijk dat ze in een segment verbouwden dat ze niet goed kennen.
Volgende keer eerst wat bezichtigingen gaan doen in huizen die af zijn en in de beoogde prijsklasse te koop zijn.
Ja, de beelden van de garage ontbraken wel idd, terwijl de dubbele garage die telken is beeld was wel bij het huis leek te horen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:18 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kan zien hoe het nu is..
Ook jammer dat de "schuur" niet in beeld is gekomen.
Hier passen met gemak 3 auto's in en kan er met gemak een verdieping in worden gemaakt.
Klopt...en dat is een joekel.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, de beelden van de garage ontbraken wel idd, terwijl de dubbele garage die telken is beeld was wel bij het huis leek te horen.
Toekomstig eigen huisje van een kind dat nu 7 is ofzo?quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:26 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Klopt...en dat is een joekel.
Op dit moment helemaal verbouwd als werkplaats en wordt toekomstig "eigen huisje" van zoon...
Denk dat dat ook wel iets in de vraagprijs had kunnen doen.
Ook denk ik dat ze het niet slecht hebben gedaan om er te blijven wonen.
Mooie rustige omgeving en erg dicht in de buurt vanwaar ze kwamen.
Zoon kon dus mooi op zijn school blijven en dezelfde vrienden houden...
Zelfde wijk inderdaad..quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:33 schreef Leandra het volgende:
Dit is net zo'n huis, met idd een forse, dubbele, garage, maar voor mijn gevoel wel een veel grotere tuin:
Huis in Almere gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop/almere/huis-42158276-geelgorslaan-16/
Ja, dat je het moet onderhouden is logisch, maar 1.700 m² of 700 m² doet nogal wat met de prijs.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:37 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Zelfde wijk inderdaad..
Tuin is wel een joekel ja!!! ( Moet je ook onderhouden..)
Flippen zeker...maar niet ( op dit moment ) met het plan zelf te gaan verhuizen..quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Toekomstig eigen huisje van een kind dat nu 7 is ofzo?
Ze denken er over 12 jaar nog te wonen? Helemaal geen flip-aspiraties meer?
Alles wat nu gekocht is is voor een relatieve hoofdprijs verkocht aangekocht, en de kosten om te renoveren waren ook op de top van de markt, en ondertussen werden huizen minder waard omdat de rente omhoog ging, als je dan ook nog eens vooral decoratief verbouwd hebt en een C-label niet tot een A-label verbouwd hebt dan wordt het lastig met de energieprijzen.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:45 schreef Challi het volgende:
Als ik het goed heb is tot nu toe in geen van de afleveringen het flippen "de moeite waard" gebleken. Steeds weer moest men overstappen op plan B, of er zelf blijven wonen of in de verhuur zetten. Moelijke markt op dit moment.
Als je het eerlijk doet moet je de stijging of verlies bij niks doen niet meenemen in berekening.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:45 schreef Challi het volgende:
Als ik het goed heb is tot nu toe in geen van de afleveringen het flippen "de moeite waard" gebleken. Steeds weer moest men overstappen op plan B, of er zelf blijven wonen of in de verhuur zetten. Moelijke markt op dit moment.
Die moeder met dr zoon?quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:45 schreef Challi het volgende:
Die hadden van te voren gewoon moeten afspreken waar hij het voor deed, nu was daar onduidelijkheid en onvrede over, als moeder het slim had gespeeld had ze op voorhand met hem afgesproken dat hij 33% van de winst zou krijgen, zij ook, en dat ze de resterende 33% in een volgend project zou investeren.quote:
Welnee, joh! Openbaar maken wat zoon er aan zou verdienen is direct afgeven aan de belasting. Snap niet dat jij dat niet snapt.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die hadden van te voren gewoon moeten afspreken waar hij het voor deed, nu was daar onduidelijkheid en onvrede over, als moeder het slim had gespeeld had ze op voorhand met hem afgesproken dat hij 33% van de winst zou krijgen, zij ook, en dat ze de resterende 33% in een volgend project zou investeren.
Dan was de verstandhouding beter gebleven en wist hij waar hij aan toe was.
Nu kwam het over alsof zij vooral een goedkope werkkracht had.
Juist doordat daar geen duidelijke verdeling over was is de kans groot dat de BD het nu als een schenking ziet, tenzij zoon zijn moeder een rekening gestuurd heeft voor de werkzaamheden, en ook dan was het belastingtechnisch waarschijnlijk goedkoper geweest als ze samen, met een duidelijke verdeling, een investering zouden hebben gedaan en daar winst op hadden gepakt, die winst kan dan immers ook verdeeld worden.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:45 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Welnee, joh! Openbaar maken wat zoon er aan zou verdienen is direct afgeven aan de belasting. Snap niet dat jij dat niet snapt.
Ik denk dat dat ook te maken heeft met de timing van het programma. Denk dat ze net de boot missen met het moment. Op het moment dat ze ineens bedachten dat ze mensen konden volgen die 'flippen', is de markt aan het afkoelen. Hadden ze dit twee of drie jaar eerder (of misschien wel vijf jaar eerder) uitgezonden/gemaakt, dan hadden ze goed kunnen aansluiten bij de gekte op de woningmarkt. Maar nu de markt afkoelt, zie je ineens dat flippen amper meer de moeite waard is.quote:Op woensdag 14 juni 2023 20:45 schreef Challi het volgende:
Thanks, interessant. Waar ik nog benieuwd naar was (maar wat ze helaas niet hebben laten zien), was dat er een huis in de straat was dat het balkon wel had weggewerkt. Alleen was dat bouwtechnisch veel gedoe geweest. Weten we in welke straat hun huis staat, en kunnen we dus via Google Streetview alsnog zien over welk huis zij het hier hadden? Was namelijk wel benieuwd, maar die kwam niet in beeld.quote:Op woensdag 14 juni 2023 10:33 schreef Leandra het volgende:
Dit is net zo'n huis, met idd een forse, dubbele, garage, maar voor mijn gevoel wel een veel grotere tuin:
Huis in Almere gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop/almere/huis-42158276-geelgorslaan-16/
Bovendien wie kijkt in de godsnaam nog lineaire teevee.quote:Op donderdag 1 juni 2023 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Echt... is het nou allemaal zo moeilijk? Het is een TV topic, wie vooruitkijkt en daar over wil praten kan naar het Videolandtopic, dat is er gewoon hè.
Het is Goddomme iedere keer dezelfde discussie door een paar figuren die niet snappen dat het niet in het TV topic thuis hoort.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:17 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Bovendien wie kijkt in de godsnaam nog lineaire teevee.
Ik erger mij hier dan weer aan, een spoiler is een spoiler en wie dat niet wil zien opent gewoon die spoiler niet. Wat een gemekker dit! Waarschuwing Spoiler, een vooruitkijker! IPV dat ik een apart topic er voor moet openen.Ja joh, quote nog even een post van 3 weken geleden om aan te kondigen dat je toch gaat spoileren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar goed, ik had niet anders van je verwacht dan spoilers, je bent wel het type voor spoilen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |