abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_209250342
Iemand die vanavond naar de " de moeite waard?" gaat kijken?

Heb even op videoland vooruit gekeken, lijkt een bouwval gezocht 2.0 te zijn.

Voor 15k een heel huis willen opknappen en elk advies van bob afdoen met bedankt doen we niks mee, wij denken dat het kan. Heerlijke cringe tv.


quote:
Het programma De moeite waard?! zou eerst in de zomer van 2022 op de beeldbuis verschijnen, maar vanwege de 'veranderende woningmarkt' werd het uitgesteld. Blijkbaar is de woningmarkt genoeg veranderd, want het programma van Tijl Beckand en bouwexpert Bob Sikkes is vanaf dinsdag 23 mei te zien op RTL 4.


Uitgewoonde jaren '70-woning
De moeite waard?! draait om flippen: kandidaten kopen met hun eigen geld een woning en gaan deze opknappen. Vervolgens doen ze hun best om het huis met winst te verkopen. In de eerste aflevering gaan Tijl en Bob op bezoek bij het Friese koppel Ge-An en Klaas. Zij gaan als eerste het grote 'flip'-avontuur aan. Het stel besteedt alle uren die zij overhouden naast hun werk en gezinsleven aan het opknappen van een uitgewoonde jaren '70-woning.

Risico's
Het 'flippen' van huizen, ofwel het opknappen van oude woningen naar moderne woningen, is al jaren populair. Maar het brengt ook risico's met zich mee. Wat als de huizenmarkt helemaal niet zit te wachten op de gepimpte woning? Is al dat klussen de wel moeite waard geweest en weten ze de beoogde winst daadwerkelijk binnen te slepen?

De moeite waard?! is vanaf 23 mei elke dinsdag om 20.30 uur te zien op RTL 4.


[ Bericht 68% gewijzigd door TjjWester op 23-05-2023 13:30:24 ]
speak only if it improves the silence.
pi_209250641
Het lijkt een beetje op het Engelse programma 'Onder de hamer' als ik het zo lees. Dat is wel een leuk programma om te zien :Y

Dit lijkt me dan weer meh.
pi_209251909
Dus:

Ze hebben een fliphuis gekocht
Hun eigen huis verkocht
Even een nieuw tijdelijk huis gekocht
Random op vakantie een huis in portugal gekocht

:')
speak only if it improves the silence.
  Moderator dinsdag 23 mei 2023 @ 20:44:32 #4
446930 crew  ESF1Gamer
pi_209256850
Kijkt iemand?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_209256889
Ik
pi_209256896
Ik zou rechtsomkeert gemaakt hebben bij die schijtlucht. :r
pi_209257044
Die dame is meer bezig met hip overkomen tijdens het klussen dan iets anders.
  woensdag 24 mei 2023 @ 00:30:16 #8
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209259119
quote:
3s.gif Op dinsdag 23 mei 2023 15:09 schreef TjjWester het volgende:
Dus:

Ze hebben een fliphuis gekocht
Hun eigen huis verkocht
Even een nieuw tijdelijk huis gekocht
Random op vakantie een huis in portugal gekocht

:')
Ja, ik vond het allemaal nogal niet wat.... en dan ook nog eens 8% overdrachtsbelasting afgetikt hebben voor het klushuis omdat ze in eerste instantie niet de intentie leken te hebben zo snel te vertrekken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 24 mei 2023 @ 00:33:53 #9
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209259131
Overigens had ik in dit huis dat advies van Bob over die losse WC op de bovenverdieping ook niet opgevolgd, daar maak je die broodnodige 3de slaapkamer veel te klein mee, zeker als je nog jonge kinderen hebt (starterswoning immers) wil je op dezelfde verdieping slapen als de kinderen, dan is het wel fijn als ze een kamer hebben waar een bed in past, en als je die kamer verkleint door een aparte WC te maken dan kom je in de problemen als het kind niet meer in een babybedje past.

Plus dat ik het probleem niet zo zie met de WC in de badkamer.

De keuken had ik wel volgens het plan van Bob in de ruimte gedaan waar ze nu de eetkamer gemaakt hadden, en ik vond het opschuiven van dat muurtje zodat je een nis voor hoge kasten had ook handig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 24 mei 2023 @ 07:48:52 #10
446930 crew  ESF1Gamer
pi_209260096
Ik had ook de keuken in die hoek gezet wat Bob had voorgesteld en een andere keuken geplaatst met meer keukenkastjes
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_209260234
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 07:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had ook de keuken in die hoek gezet wat Bob had voorgesteld en een andere keuken geplaatst met meer keukenkastjes
Die koelkast is een groter probleem
speak only if it improves the silence.
pi_209260321
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 00:33 schreef Leandra het volgende:
Overigens had ik in dit huis dat advies van Bob over die losse WC op de bovenverdieping ook niet opgevolgd, daar maak je die broodnodige 3de slaapkamer veel te klein mee, zeker als je nog jonge kinderen hebt (starterswoning immers) wil je op dezelfde verdieping slapen als de kinderen, dan is het wel fijn als ze een kamer hebben waar een bed in past, en als je die kamer verkleint door een aparte WC te maken dan kom je in de problemen als het kind niet meer in een babybedje past.

Plus dat ik het probleem niet zo zie met de WC in de badkamer.

De keuken had ik wel volgens het plan van Bob in de ruimte gedaan waar ze nu de eetkamer gemaakt hadden, en ik vond het opschuiven van dat muurtje zodat je een nis voor hoge kasten had ook handig.
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 00:33 schreef Leandra het volgende:
Overigens had ik in dit huis dat advies van Bob over die losse WC op de bovenverdieping ook niet opgevolgd, daar maak je die broodnodige 3de slaapkamer veel te klein mee, zeker als je nog jonge kinderen hebt (starterswoning immers) wil je op dezelfde verdieping slapen als de kinderen, dan is het wel fijn als ze een kamer hebben waar een bed in past, en als je die kamer verkleint door een aparte WC te maken dan kom je in de problemen als het kind niet meer in een babybedje past.

Plus dat ik het probleem niet zo zie met de WC in de badkamer.

De keuken had ik wel volgens het plan van Bob in de ruimte gedaan waar ze nu de eetkamer gemaakt hadden, en ik vond het opschuiven van dat muurtje zodat je een nis voor hoge kasten had ook handig.
Ik heb ook geen moeite met toilet in badkamer, het is een ééngezinswoning, dus ik vermoed dat er beneden ook gewoon een toilet is?

Wel leuk programma, maar hier leek het wel alsof ze een mega zak met geld hadden. Even een kluswoning kopen, op vakantie spontaan een ander huis kopen.

Ik mis ook hoe ze de zolder hebben behandeld. Want kennelijk rook de vloer er ook nog steeds naar maar gingen ze de vloer gieten.
pi_209260459
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 08:33 schreef Michellee het volgende:

[..]
[..]
Ik heb ook geen moeite met toilet in badkamer, het is een ééngezinswoning, dus ik vermoed dat er beneden ook gewoon een toilet is?

Wel leuk programma, maar hier leek het wel alsof ze een mega zak met geld hadden. Even een kluswoning kopen, op vakantie spontaan een ander huis kopen.

Ik mis ook hoe ze de zolder hebben behandeld. Want kennelijk rook de vloer er ook nog steeds naar maar gingen ze de vloer gieten.
Gewoon wegstoppen. Wanden zijn bekleed en de vloer voorzien van een gietvloer. Weg probleem
speak only if it improves the silence.
pi_209261323
Ik vond dat die keuken niet kon eerlijk gezegd. Die was half afgewerkt.
  Moderator woensdag 24 mei 2023 @ 10:32:29 #15
446930 crew  ESF1Gamer
pi_209261370
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2023 10:24 schreef Document1 het volgende:
Ik vond dat die keuken niet kon eerlijk gezegd. Die was half afgewerkt.
Helemaal mee eens. Zal me niet verbazen dat koper een nieuwe keuken er in zet.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  woensdag 24 mei 2023 @ 10:36:10 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209261404
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2023 10:24 schreef Document1 het volgende:
Ik vond dat die keuken niet kon eerlijk gezegd. Die was half afgewerkt.
Kwestie van een plaat tegen de zijkanten en je bent er, ik vond de plek van die keuken een groter probleem.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209261834
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 10:36 schreef Leandra het volgende:

[..]
Kwestie van een plaat tegen de zijkanten en je bent er, ik vond de plek van die keuken een groter probleem.
Dat ook ja.
pi_209262681
Is er al iemand geweest die echt een fatsoenlijke winst van een ton ofzo maakt? Voor 25k ga je toch niet jezelf een jaar afbeulen met een mager winstje?
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_209262957
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 12:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is er al iemand geweest die echt een fatsoenlijke winst van een ton ofzo maakt? Voor 25k ga je toch niet jezelf een jaar afbeulen met een mager winstje?
Is dat uberhaupt mogelijk zo'n winst?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 24 mei 2023 @ 12:52:47 #20
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_209262987
Heb net de Angela kijkt tv gelezen
Ik lees Tijl en ben al genezen.
En als je dan leest

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wacht ik wel even tot Bob inderdaad Tijl in de plee drukt
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_209263080
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 12:49 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Is dat uberhaupt mogelijk zo'n winst?
Natuurlijk is dat mogelijk. Of het ook mogelijk is als je op de top (2022) gekocht hebt en nu weer moet verkopen is een ander verhaal. :') Maar ik denk wel dat deelnemers hier op gehoopt hadden.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  woensdag 24 mei 2023 @ 13:03:58 #22
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_209263146
Leuk programma :)
pi_209263292
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 12:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Natuurlijk is dat mogelijk. Of het ook mogelijk is als je op de top (2022) gekocht hebt en nu weer moet verkopen is een ander verhaal. :') Maar ik denk wel dat deelnemers hier op gehoopt hadden.
Ik vraag het me af als je de stijging zonder verbouwing eraf haalt de ton winst gehaald kan worden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_209263401
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 13:18 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Ik vraag het me af als je de stijging zonder verbouwing eraf haalt de ton winst gehaald kan worden.
Dat zou kunnen als de prijzen door zouden stijgen.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_209263667
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 13:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat zou kunnen als de prijzen door zouden stijgen.
Dan beul je jezelf nog steeds af voor een mager winstje omdat een deel daar niet van afhankelijk is.
Vandaar mijn vraag of het uberhaupt kan in NL.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_209263777
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 12:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is er al iemand geweest die echt een fatsoenlijke winst van een ton ofzo maakt? Voor 25k ga je toch niet jezelf een jaar afbeulen met een mager winstje?
Ik heb het gevoel dat je net te laat voor de markt bent. Het sentiment is anders dan 6 weken terug. De markt is echt anders ze hebben hele belangerijke maanden verspild.

Dat is de standaard tekst van Bob in elke aflevering.
speak only if it improves the silence.
pi_209263832
quote:
3s.gif Op woensdag 24 mei 2023 13:57 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Ik heb het gevoel dat je net te laat voor de markt bent. Het sentiment is anders dan 6 weken terug. De markt is echt anders ze hebben hele belangerijke maanden verspild.

Dat is de standaard tekst van Bob in elke aflevering.
Klopt. Lekker moment van starten met dit programma. Vooral dat stel in Friesland leek het helemaal niks te vinden.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_209264514
leuk programma, wel een irritant koppel. vooral die vrouw :r

en Bob O+
Alius aliud dicit
pi_209269190
Vond dat ze veel waarde in de woning brachten, zeker met de zolder maar ook de schuur etc voor een heel beperkt budget. Ze waren realistisch met de aankopen en het plan.

Enige was inderdaad de keuken was niet klaar. Plek vond ik zelf niet verkeerd, vind het wel fijn dat je een rustig eetgedeelte creëert, of werkplek.

De vraag was meer hebben ze te duur gekocht en te laat verkocht of kan je dit beter ook als bedrijf doen belastingtechnisch?
  woensdag 24 mei 2023 @ 22:10:21 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209270172
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 12:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is er al iemand geweest die echt een fatsoenlijke winst van een ton ofzo maakt? Voor 25k ga je toch niet jezelf een jaar afbeulen met een mager winstje?
Het was de eerste aflevering.
De timing was ook net niet lekker met het verloop van de markt.

Het programma is 3 jaar te laat begonnen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209270202
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 22:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het was de eerste aflevering.
De timing was ook net niet lekker met het verloop van de markt.

Het programma is 3 jaar te laat begonnen :D
Volgens mij staan er op Videoland al meer. Heb er al meer gezien in ieder geval. ;)

Maar klopt, timing is erg matig. Levert ergens ook wel weer leuke tv op, mensen die zich afbeulen voor minimale winsten en aan het einde van de rit zuur zijn.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
  woensdag 24 mei 2023 @ 22:23:27 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209270374
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 13:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat zou kunnen als de prijzen door zouden stijgen.
In Steenwijk en in dat segment wellicht niet, maar op andere plekken was dat zeker wel mogelijk geweest.

Als je een Haagse portiekwoning helemaal vernieuwd had en dat zeg maar in 2021 gedaan had dan had je dat wel kunnen halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 24 mei 2023 @ 22:26:15 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209270407
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 22:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Volgens mij staan er op Videoland al meer. Heb er al meer gezien in ieder geval. ;)

Maar klopt, timing is erg matig. Levert ergens ook wel weer leuke tv op, mensen die zich afbeulen voor minimale winsten en aan het einde van de rit zuur zijn.
Dat kan, maar het is usance om in TV in dit "live topic" niet over afleveringen te praten die nog niet zijn uitgezonden, ongacht of RTL al 6 reeksen op Videoland heeft gezet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 24 mei 2023 @ 22:42:29 #34
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209270671
Wat Leandra zegt:

quote:
- Plaats geen spoilers over programma's/afleveringen die nog niet via de officiële TV zenders zijn uitgezonden. Zie hierover het volgende onderdeel in deze FAQ over hoe hier om te gaan met spoilers.
Bron: TV / FAQ & Feedback/opmerkingen/tips over TV #3
pi_209271329
Die combi Tijl-Bob loopt nog niet helemaal lekker, he? Vooral Tijl moet volgens mij zijn weg nog helemaal vinden. En ik moet ook wennen aan het format, merk ik. Vooral veel geklus in beeld. Is natuurlijk ook logisch, en is ook de key van het programma, maar ik zat nog even in de tien-minuten-zoef-zoef-zoef-modus van KzK.
Somebody that I used to know
pi_209272317
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2023 22:26 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat kan, maar het is usance om in TV in dit "live topic" niet over afleveringen te praten die nog niet zijn uitgezonden, ongacht of RTL al 6 reeksen op Videoland heeft gezet.
Heb ze nog niet allemaal gezien gelukkig.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_209272325
quote:
2s.gif Op woensdag 24 mei 2023 23:29 schreef Postbus100 het volgende:
Die combi Tijl-Bob loopt nog niet helemaal lekker, he? Vooral Tijl moet volgens mij zijn weg nog helemaal vinden. En ik moet ook wennen aan het format, merk ik. Vooral veel geklus in beeld. Is natuurlijk ook logisch, en is ook de key van het programma, maar ik zat nog even in de tien-minuten-zoef-zoef-zoef-modus van KzK.
Tijl wil het vooral gezellig en leuk houden. Bij KzK lukte dat 9 van de 10 keer wel omdat je gewoon weet dat het programma altijd wel goedkoop inkoopt en goedkoop verbouwt, maar hier is dat een stuk lastiger.
Op donderdag 14 juli 2022 11:43 schreef Caland het volgende:
Pietjepuk is mijn vriend
pi_209285116
Hoe zit het met een jaar hypotheek rente? Wordt dat meegenomen in de berekening?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_209294916
Ik vind het wel weer een leuk programma :Y

Je merkt indd wel dat de chemie tussen Bob en Tijl nog wat anders is dan bijvoorbeeld Bob en Alex, maar vind het nog niet irritant....

Meer focus op het daadwerkelijke klussen is fijn....

Vind dit soort flip programma's uit Amerika ook altijd tof, 't klussende stel soms irritant..... :)
  vrijdag 26 mei 2023 @ 21:39:46 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209295824
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 20:38 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik vind het wel weer een leuk programma :Y

Je merkt indd wel dat de chemie tussen Bob en Tijl nog wat anders is dan bijvoorbeeld Bob en Alex, maar vind het nog niet irritant....

Meer focus op het daadwerkelijke klussen is fijn....

Vind dit soort flip programma's uit Amerika ook altijd tof, 't klussende stel soms irritant..... :)
Met Alex is het ook makkelijker want hun vakgebieden overlappen elkaar, die hebben maar een half woord nodig en schakelen dan om het uit te leggen voor de mensen thuis.

Bij Tijl kan Bob beginnen met uitleggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209297314
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 21:39 schreef Leandra het volgende:

[..]
Met Alex is het ook makkelijker want hun vakgebieden overlappen elkaar, die hebben maar een half woord nodig en schakelen dan om het uit te leggen voor de mensen thuis.

Bij Tijl kan Bob beginnen met uitleggen.
Eens
pi_209332145
Aflevering 2

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209348230
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2023 21:44 schreef Ace1 het volgende:
Aflevering 2

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze vergeten ook elke keer de rente mee te nemen of als je met contanten betaald het verlies aan rendement van dat geld als je het niet zou doen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_209348385
https://www.ad.nl/show/69(...)er-gehoopt~a17575be/

Waarom al die moeite als je nauwelijks winst maakt? Hoe doe je al dat klussen überhaupt naast je reguliere baan?

De huidige huur of hypotheek en vaste lasten zal toch ook betaald moeten worden?

Mensen in mijn straat verderop deden dat ook rond 2018. Die kochten het huis. Gingen een jaar daar op zolder wonen. Terwijl ze alles gingen Strippen en verbouwen. Toen het na een jaar op zolder bivakkeren af was verkochten ze de boel en kochten een boerderijtje in Drenthe.

Maar de mensen in dit programma hebben er niet zo n winst uit gehaald tot nu toe.

Ik zou dat al die tijd energie en geld niet waard vinden. Alleen als je geen baan hebt en geen lopende vaste lasten dan is het een leuke uitdaging
pi_209353378
Woningen die bij ons in de buurt geflipt werden, stonden vaak al lang te koop en dan kan je laag bieden. Als je met de markt mee moet bieden moet je al overbieden en is de marge denk ik te klein om het een half jaar later met een goede winst te verkopen.

Ook is misschien een grotere / duurdere woning interessanter om dat een badkamer en keuken zwaar op je budget wegen maar in verhouding goedkoper is bij de dure grote woning.

Vind het wel bizar hoeveel woningen nog enkel glas hebben, das toch flink achterstallig onderhoud. Bij glas in lood kan ik het me voorstellen maar anders is het toch met de huidige energie prijzen zo zonde.
pi_209356579
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat spoilers.
  Moderator donderdag 1 juni 2023 @ 07:44:38 #47
446930 crew  ESF1Gamer
pi_209358381
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 23:22 schreef Firuze60 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat spoilers.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 1 juni 2023 @ 14:24:29 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209362528
Echt, flikker op met die spoilers over toekomstige afleveringen, gewoon niet doen.

@MadMaster kan er weer een waarschuwing bij het invoerveld komen? Kennelijk blijven mensen het leuk of normaal vinden het TV topic te verkloten met posts over afleveringen die nog niet geweest zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 1 juni 2023 @ 15:50:03 #49
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209363677
quote:
82s.gif Op donderdag 1 juni 2023 14:24 schreef Leandra het volgende:
Echt, flikker op met die spoilers over toekomstige afleveringen, gewoon niet doen.

@:MadMaster kan er weer een waarschuwing bij het invoerveld komen? Kennelijk blijven mensen het leuk of normaal vinden het TV topic te verkloten met posts over afleveringen die nog niet geweest zijn.
Dat kan op zich wel, maar zo lang de spoilers (en de reacties daarop) binnen spoiler tags staan dan is dat conform de richtlijnen die daarvoor in de FAQ zijn opgenomen en zijn ze toegestaan.

Zie TV / FAQ & Feedback/opmerkingen/tips over TV #3 vanaf 'Spoilers...hoe ga je daarmee om in dit forum?'.
  donderdag 1 juni 2023 @ 15:56:53 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209363758
quote:
7s.gif Op donderdag 1 juni 2023 15:50 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dat kan op zich wel, maar zo lang de spoilers (en de reacties daarop) binnen spoiler tags staan dan is dat conform de richtlijnen die daarvoor in de FAQ zijn opgenomen en zijn ze toegestaan.

Zie TV / FAQ & Feedback/opmerkingen/tips over TV #3 vanaf 'Spoilers...hoe ga je daarmee om in dit forum?'.
Letterlijk, uit je link:
quote:
- Plaats geen spoilers over programma's/afleveringen die nog niet via de officiële TV zenders zijn uitgezonden.
Verder heb ik in FB een reactie gegeven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')