abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209263777
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 12:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is er al iemand geweest die echt een fatsoenlijke winst van een ton ofzo maakt? Voor 25k ga je toch niet jezelf een jaar afbeulen met een mager winstje?
Ik heb het gevoel dat je net te laat voor de markt bent. Het sentiment is anders dan 6 weken terug. De markt is echt anders ze hebben hele belangerijke maanden verspild.

Dat is de standaard tekst van Bob in elke aflevering.
speak only if it improves the silence.
pi_209263832
quote:
3s.gif Op woensdag 24 mei 2023 13:57 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Ik heb het gevoel dat je net te laat voor de markt bent. Het sentiment is anders dan 6 weken terug. De markt is echt anders ze hebben hele belangerijke maanden verspild.

Dat is de standaard tekst van Bob in elke aflevering.
Klopt. Lekker moment van starten met dit programma. Vooral dat stel in Friesland leek het helemaal niks te vinden.
pi_209264514
leuk programma, wel een irritant koppel. vooral die vrouw :r

en Bob O+
Alius aliud dicit
pi_209269190
Vond dat ze veel waarde in de woning brachten, zeker met de zolder maar ook de schuur etc voor een heel beperkt budget. Ze waren realistisch met de aankopen en het plan.

Enige was inderdaad de keuken was niet klaar. Plek vond ik zelf niet verkeerd, vind het wel fijn dat je een rustig eetgedeelte creëert, of werkplek.

De vraag was meer hebben ze te duur gekocht en te laat verkocht of kan je dit beter ook als bedrijf doen belastingtechnisch?
  woensdag 24 mei 2023 @ 22:10:21 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209270172
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 12:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is er al iemand geweest die echt een fatsoenlijke winst van een ton ofzo maakt? Voor 25k ga je toch niet jezelf een jaar afbeulen met een mager winstje?
Het was de eerste aflevering.
De timing was ook net niet lekker met het verloop van de markt.

Het programma is 3 jaar te laat begonnen :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_209270202
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 22:10 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het was de eerste aflevering.
De timing was ook net niet lekker met het verloop van de markt.

Het programma is 3 jaar te laat begonnen :D
Volgens mij staan er op Videoland al meer. Heb er al meer gezien in ieder geval. ;)

Maar klopt, timing is erg matig. Levert ergens ook wel weer leuke tv op, mensen die zich afbeulen voor minimale winsten en aan het einde van de rit zuur zijn.
  woensdag 24 mei 2023 @ 22:23:27 #32
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209270374
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 13:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Dat zou kunnen als de prijzen door zouden stijgen.
In Steenwijk en in dat segment wellicht niet, maar op andere plekken was dat zeker wel mogelijk geweest.

Als je een Haagse portiekwoning helemaal vernieuwd had en dat zeg maar in 2021 gedaan had dan had je dat wel kunnen halen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 24 mei 2023 @ 22:26:15 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209270407
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 22:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Volgens mij staan er op Videoland al meer. Heb er al meer gezien in ieder geval. ;)

Maar klopt, timing is erg matig. Levert ergens ook wel weer leuke tv op, mensen die zich afbeulen voor minimale winsten en aan het einde van de rit zuur zijn.
Dat kan, maar het is usance om in TV in dit "live topic" niet over afleveringen te praten die nog niet zijn uitgezonden, ongacht of RTL al 6 reeksen op Videoland heeft gezet.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 24 mei 2023 @ 22:42:29 #34
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209270671
Wat Leandra zegt:

quote:
- Plaats geen spoilers over programma's/afleveringen die nog niet via de officiële TV zenders zijn uitgezonden. Zie hierover het volgende onderdeel in deze FAQ over hoe hier om te gaan met spoilers.
Bron: TV / FAQ & Feedback/opmerkingen/tips over TV #3
pi_209271329
Die combi Tijl-Bob loopt nog niet helemaal lekker, he? Vooral Tijl moet volgens mij zijn weg nog helemaal vinden. En ik moet ook wennen aan het format, merk ik. Vooral veel geklus in beeld. Is natuurlijk ook logisch, en is ook de key van het programma, maar ik zat nog even in de tien-minuten-zoef-zoef-zoef-modus van KzK.
Somebody that I used to know
pi_209272317
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2023 22:26 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat kan, maar het is usance om in TV in dit "live topic" niet over afleveringen te praten die nog niet zijn uitgezonden, ongacht of RTL al 6 reeksen op Videoland heeft gezet.
Heb ze nog niet allemaal gezien gelukkig.
pi_209272325
quote:
2s.gif Op woensdag 24 mei 2023 23:29 schreef Postbus100 het volgende:
Die combi Tijl-Bob loopt nog niet helemaal lekker, he? Vooral Tijl moet volgens mij zijn weg nog helemaal vinden. En ik moet ook wennen aan het format, merk ik. Vooral veel geklus in beeld. Is natuurlijk ook logisch, en is ook de key van het programma, maar ik zat nog even in de tien-minuten-zoef-zoef-zoef-modus van KzK.
Tijl wil het vooral gezellig en leuk houden. Bij KzK lukte dat 9 van de 10 keer wel omdat je gewoon weet dat het programma altijd wel goedkoop inkoopt en goedkoop verbouwt, maar hier is dat een stuk lastiger.
pi_209285116
Hoe zit het met een jaar hypotheek rente? Wordt dat meegenomen in de berekening?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_209294916
Ik vind het wel weer een leuk programma :Y

Je merkt indd wel dat de chemie tussen Bob en Tijl nog wat anders is dan bijvoorbeeld Bob en Alex, maar vind het nog niet irritant....

Meer focus op het daadwerkelijke klussen is fijn....

Vind dit soort flip programma's uit Amerika ook altijd tof, 't klussende stel soms irritant..... :)
  vrijdag 26 mei 2023 @ 21:39:46 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209295824
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 20:38 schreef Dazalbest1 het volgende:
Ik vind het wel weer een leuk programma :Y

Je merkt indd wel dat de chemie tussen Bob en Tijl nog wat anders is dan bijvoorbeeld Bob en Alex, maar vind het nog niet irritant....

Meer focus op het daadwerkelijke klussen is fijn....

Vind dit soort flip programma's uit Amerika ook altijd tof, 't klussende stel soms irritant..... :)
Met Alex is het ook makkelijker want hun vakgebieden overlappen elkaar, die hebben maar een half woord nodig en schakelen dan om het uit te leggen voor de mensen thuis.

Bij Tijl kan Bob beginnen met uitleggen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_209297314
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 21:39 schreef Leandra het volgende:

[..]
Met Alex is het ook makkelijker want hun vakgebieden overlappen elkaar, die hebben maar een half woord nodig en schakelen dan om het uit te leggen voor de mensen thuis.

Bij Tijl kan Bob beginnen met uitleggen.
Eens
pi_209332145
Aflevering 2

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_209348230
quote:
0s.gif Op maandag 29 mei 2023 21:44 schreef Ace1 het volgende:
Aflevering 2

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze vergeten ook elke keer de rente mee te nemen of als je met contanten betaald het verlies aan rendement van dat geld als je het niet zou doen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_209348385
https://www.ad.nl/show/69(...)er-gehoopt~a17575be/

Waarom al die moeite als je nauwelijks winst maakt? Hoe doe je al dat klussen überhaupt naast je reguliere baan?

De huidige huur of hypotheek en vaste lasten zal toch ook betaald moeten worden?

Mensen in mijn straat verderop deden dat ook rond 2018. Die kochten het huis. Gingen een jaar daar op zolder wonen. Terwijl ze alles gingen Strippen en verbouwen. Toen het na een jaar op zolder bivakkeren af was verkochten ze de boel en kochten een boerderijtje in Drenthe.

Maar de mensen in dit programma hebben er niet zo n winst uit gehaald tot nu toe.

Ik zou dat al die tijd energie en geld niet waard vinden. Alleen als je geen baan hebt en geen lopende vaste lasten dan is het een leuke uitdaging
pi_209353378
Woningen die bij ons in de buurt geflipt werden, stonden vaak al lang te koop en dan kan je laag bieden. Als je met de markt mee moet bieden moet je al overbieden en is de marge denk ik te klein om het een half jaar later met een goede winst te verkopen.

Ook is misschien een grotere / duurdere woning interessanter om dat een badkamer en keuken zwaar op je budget wegen maar in verhouding goedkoper is bij de dure grote woning.

Vind het wel bizar hoeveel woningen nog enkel glas hebben, das toch flink achterstallig onderhoud. Bij glas in lood kan ik het me voorstellen maar anders is het toch met de huidige energie prijzen zo zonde.
pi_209356579
SPOILER
Ik haat spoilers.
  Moderator donderdag 1 juni 2023 @ 07:44:38 #47
446930 crew  ESF1Gamer
pi_209358381
quote:
0s.gif Op woensdag 31 mei 2023 23:22 schreef Firuze60 het volgende:
SPOILER
Ik haat spoilers.
SPOILER
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 1 juni 2023 @ 14:24:29 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209362528
Echt, flikker op met die spoilers over toekomstige afleveringen, gewoon niet doen.

@MadMaster kan er weer een waarschuwing bij het invoerveld komen? Kennelijk blijven mensen het leuk of normaal vinden het TV topic te verkloten met posts over afleveringen die nog niet geweest zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 1 juni 2023 @ 15:50:03 #49
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209363677
quote:
82s.gif Op donderdag 1 juni 2023 14:24 schreef Leandra het volgende:
Echt, flikker op met die spoilers over toekomstige afleveringen, gewoon niet doen.

@:MadMaster kan er weer een waarschuwing bij het invoerveld komen? Kennelijk blijven mensen het leuk of normaal vinden het TV topic te verkloten met posts over afleveringen die nog niet geweest zijn.
Dat kan op zich wel, maar zo lang de spoilers (en de reacties daarop) binnen spoiler tags staan dan is dat conform de richtlijnen die daarvoor in de FAQ zijn opgenomen en zijn ze toegestaan.

Zie TV / FAQ & Feedback/opmerkingen/tips over TV #3 vanaf 'Spoilers...hoe ga je daarmee om in dit forum?'.
  donderdag 1 juni 2023 @ 15:56:53 #50
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_209363758
quote:
7s.gif Op donderdag 1 juni 2023 15:50 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Dat kan op zich wel, maar zo lang de spoilers (en de reacties daarop) binnen spoiler tags staan dan is dat conform de richtlijnen die daarvoor in de FAQ zijn opgenomen en zijn ze toegestaan.

Zie TV / FAQ & Feedback/opmerkingen/tips over TV #3 vanaf 'Spoilers...hoe ga je daarmee om in dit forum?'.
Letterlijk, uit je link:
quote:
- Plaats geen spoilers over programma's/afleveringen die nog niet via de officiële TV zenders zijn uitgezonden.
Verder heb ik in FB een reactie gegeven.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')