quote:
Hoi

.
Totdat je zelf door je broer en het schoonloeder volledig wordt gekielhaald in de vaderlandse (en in geval Windsor mondiale) pers. En dát an sich is natuurlijk al helemaal bizar, want als -mede- vluchtexcuus gebruiken door de pers 'blootgesteld' te worden aan roddel en achterklap, dan na het 'vluchten' overal de dramaqueens

uithangen en kwaad gaan spreken over je eigen / schoonfamilie. En er dan ook nog es ff je verdienmodel van maken door te gaan janken bij Oprah, in boeken en in docu's

. En je eigen familie wegzetten als 'slecht'. Voor geld
Hier bij moi overigens totaal geen haat, zeker enorme walging van dit soort figuren, en daarbij hoort lekker chargeren in SHO op z'n tijd: is errug fijn
"Haat" is in mijn optiek overigens voor de echte idioten en zwakbegaafden (de Harries en Meghans bijvoorbeeld). Een uiterst nare emotie waar ik niets mee heb

. Ik heb wel een soort van medelijden met ze, na de walging natuurlijk, dat wel
Maar goed, bij Oprah gaan verkondigen dat je tijdens je zwangerschap suďcide wilde plegen (door isolement en mediadruk

), geeft natuurlijk ook wel aan dat we/jullie/hunnie in de UK te maken hebben met een persoon dat op zeker een persoonlijkheidsstoornis heeft (bps en wat antisociale saus eroverheen: cluster b for sure).
Eigenlijk indirect je schoonfamilie beschuldigen van dubbele poging tot moord. En die vent van hur zit er -volledig gehersenspoeld- naast met die aangetrapte rooie penaltystip op z'n knar

Walgelijke lui

.
Er zijn legio voorbeelden waar je de overeenkomst kunt zien tussen het gedrag van hen en de "verschrikkelijke" Engelse pers

.
En dan ook nog dikke claims neerleggen bij de rechter en nu zelf de knip mogen trekken (in de laatste zaak) met die andere aanstellers
Dat blijft toch wel het meest bizarre van dit stel: zeiken om de pers die je privacy niet respecteert en dan zelluf wel allerlei privézaken en leugens over naasten het voornaamste deel van je verdienmodel maken.
Tuig is het!@
Als je dat niet ziet na alle hun bizarre en gemene publieke acties en contrasterend gedrag (zeiken over de pers maar geen haar beter zijn, liegen en draaien und manipuleren), raad ik je aan om liefde en steun te zoeken en het 'veilige' gevoel dat Har en Megs je gaven langzaam te laten vervagen