abonnement Unibet Coolblue
pi_209268734
https://www.telegraaf.nl/(...)a-tegen-songfestival

Kris Kross die willen wel met Davina 😉👍
pi_209268757
quote:
9s.gif Op woensdag 24 mei 2023 19:34 schreef Momo het volgende:

[..]
Iets lekker burgerlijk, wat zeker niet te gek moet zijn voor Gerda op de bank!
Waar is Gerda2023 eigenlijk gebleven?
pi_209269646
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 20:45 schreef Aloria het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)a-tegen-songfestival

Kris Kross die willen wel met Davina 😉👍
Ze weten dat ze geen samples van bestaande hits mogen gebruiken? Nu zijn veel van de meest recente Zweedse liedjes ook vaak met wat vakkundig jatwerk tot stand gekomen, maar toch :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209270631
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 13:14 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Iets eigenzinnigs als S10, Jeangu of Douwe Bob gaan we vermoedelijk niet krijgen. Ze zullen totaal risicoloos te werk willen gaan. Ik denk dat we in het gunstigste geval kunnen hopen op bv. Karsu, al wordt dat misschien in het buitenland als een iets te schaamteloze manier gezien om de televote te overleven ;)
Hoezo niet iets eigenzinnigs? Weet jij al wat er uit de evaluatie is gekomen? Misschien is de insteek voor 2024 wel: we gaan in ieder geval niet voor media die roeptoeteren dat we onze nek niet uit durven steken.
pi_209271079
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 22:39 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Hoezo niet iets eigenzinnigs? Weet jij al wat er uit de evaluatie is gekomen? Misschien is de insteek voor 2024 wel: we gaan in ieder geval niet voor media die roeptoeteren dat we onze nek niet uit durven steken.
Ze vonden Nederlandstalig ook “hun nek uitsteken” hč. En S10 had zelfs nog betere nummers dan De Diepte.
Ik denk niet dat er iets echt eigenzinnigs inzit als de huidige commissie blijft zoals hij is, evaluatie of niet.
pi_209277081
Ik ga straks Di-rect, Blanks en Kuzko zien en breng verslag uit hoor *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_209278323
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2023 15:28 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ga straks Di-rect, Blanks en Kuzko zien en breng verslag uit hoor *O*
Kuzko zou een goede zijn. Een onbekende, maar wel getalenteerde act die een beetje 'anders' is.
pi_209280047
Kuzko is leuk! Weet niet of alle nummers geschikt zijn, maar er zit best wat tussen.
Vocaal zit het wel snor.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_209280110
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 23:06 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]
Ze vonden Nederlandstalig ook “hun nek uitsteken” hč. En S10 had zelfs nog betere nummers dan De Diepte.
Ik denk niet dat er iets echt eigenzinnigs inzit als de huidige commissie blijft zoals hij is, evaluatie of niet.
De evaluatie is amper begonnen. Wat er van de huidige commissie overblijft is nog maar de vraag. AvrtoTros heeft sinds de bekendmaking van het nummer vele malen meer onder vuur gelegen wat betreft het het songfestival dan ooit. Op zulk soort publiciteit zit daar niemand te wachten. Iemand als Cornald is de eerste die zoiets begrijpt. Ik denk dat hij, hoezeer het ESF hem ook aan het hart gaat (of juist misschien juist wel daarom) een van de eerste zal zijn die zegt: het moet anders en als mijn vertrek daarbij kan helpen, dan doe ik een stap terug.
pi_209280704
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 19:34 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
De evaluatie is amper begonnen. Wat er van de huidige commissie overblijft is nog maar de vraag. AvrtoTros heeft sinds de bekendmaking van het nummer vele malen meer onder vuur gelegen wat betreft het het songfestival dan ooit. Op zulk soort publiciteit zit daar niemand te wachten. Iemand als Cornald is de eerste die zoiets begrijpt. Ik denk dat hij, hoezeer het ESF hem ook aan het hart gaat (of juist misschien juist wel daarom) een van de eerste zal zijn die zegt: het moet anders en als mijn vertrek daarbij kan helpen, dan doe ik een stap terug.
Cornald ben jij het?
pi_209280901
N
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 20:12 schreef Em31 het volgende:

[..]
Cornald ben jij het?
Nee. Maar mag je hier alleen maar speculeren over hoe laks die evaluatie en alles wat daaruit voortkomt wel weer zal zijn? Of zijn andere opties ook mogelijk?
pi_209280915
Blanks is ook erg vet *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_209280959
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 20:25 schreef Aadrianus het volgende:
N
[..]
Nee. Maar mag je hier alleen maar speculeren over hoe laks die evaluatie en alles wat daaruit voortkomt wel weer zal zijn? Of zijn andere opties ook mogelijk?
Nee hoor, het is vooral bijzonder hoe jij de AVROTROS echt bij werkelijk álles loopt te verdedigen. Wel leuk voor ze dat er altijd iemand optimistisch blijft. Maar kan niet ontkennen dat ik ondertussen heel benieuwd ben wat er gaat gebeuren als het wel een keer Son Mieux wordt. :D
pi_209281077
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 20:30 schreef Em31 het volgende:

[..]
Nee hoor, het is vooral bijzonder hoe jij de AVROTROS echt bij werkelijk álles loopt te verdedigen. Wel leuk voor ze dat er altijd iemand optimistisch blijft. Maar kan niet ontkennen dat ik ondertussen heel benieuwd ben wat er gaat gebeuren als het wel een keer Son Mieux wordt. :D
Ik verdedig AvroTros niet zozeer. Maar er zijn uitzonderlijke dingen gebeurd en er is veel verkeerd gedaan daar dit jaar en elke organisatie die zoiets meemaakt wil eigenlijk vooral één ding: voorkomen dat zo’n situatie zich herhaalt. Dat gaat zelfs op voor een brave omroep als AvroTros. Die jaren geleden ook besloot dat het roer drastisch om moest. Ik vind het vooral bijzonder dat er al zoveel wantrouwen is op een moment dat er nog geen enkele inhoudelijke informatie over die evaluatie bekend is. Het feit dat eigenlijk al na een dag over de noodzaak van zo’n informatie melding is gemaakt, lijkt mij juist een teken dat er daar iets beweegt.

Zeuren dat ze het niet goed doen kan altijd nog als er dingen naar buiten komen die daar ook op wijzen. Voorlopig wacht ik hoopvol af.
Misschien komt dat omdat ik meer een 'een glas is halfvol'-mens ben dan een 'een glas is halfleeg'-mens. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Aadrianus op 25-05-2023 20:48:38 ]
pi_209282669
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 20:25 schreef Aadrianus het volgende:
N
[..]
Nee. Maar mag je hier alleen maar speculeren over hoe laks die evaluatie en alles wat daaruit voortkomt wel weer zal zijn? Of zijn andere opties ook mogelijk?
Ik denk niet dat de evaluatie laks zal zijn, maar zolang de Avrotros blijkbaar zelf denkt dat ze dit jaar jong talent een kans hebben gegeven snappen ze niet wat het probleem was. En denk ik dus dat de conclusie ook niet de juiste gaat zijn.
pi_209283003
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 22:30 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Ik denk niet dat de evaluatie laks zal zijn, maar zolang de Avrotros blijkbaar zelf denkt dat ze dit jaar jong talent een kans hebben gegeven snappen ze niet wat het probleem was. En denk ik dus dat de conclusie ook niet de juiste gaat zijn.
Het kan zomaar gebeuren dat AvroTros tijdens de evaluatie tot het inzicht komt dat ze wat betreft die gedachte over jong talent een kans geven fout zaten. Daar doe je tenslotte evaluaties voor. En als je het goed aanpakt, laat je zo’n evalutatie aansturen door een onafhankelijk iemand. Weten we daar al iets over?
pi_209283223
Jong talent moet zeker aangemoedigd worden zolang het lied goed is en je ook als commissie weet dat ze het lied live goed kunnen brengen
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_209283247
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2023 23:06 schreef Nexum het volgende:
Jong talent moet zeker aangemoedigd worden zolang het lied goed is en je ook als commissie weet dat ze het lied live goed kunnen brengen
Dat is ongelogen waar!
pi_209283467
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 20:39 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Ik verdedig AvroTros niet zozeer. Maar er zijn uitzonderlijke dingen gebeurd en er is veel verkeerd gedaan daar dit jaar en elke organisatie die zoiets meemaakt wil eigenlijk vooral één ding: voorkomen dat zo’n situatie zich herhaalt. Dat gaat zelfs op voor een brave omroep als AvroTros. Die jaren geleden ook besloot dat het roer drastisch om moest. Ik vind het vooral bijzonder dat er al zoveel wantrouwen is op een moment dat er nog geen enkele inhoudelijke informatie over die evaluatie bekend is. Het feit dat eigenlijk al na een dag over de noodzaak van zo’n informatie melding is gemaakt, lijkt mij juist een teken dat er daar iets beweegt.

Zeuren dat ze het niet goed doen kan altijd nog als er dingen naar buiten komen die daar ook op wijzen. Voorlopig wacht ik hoopvol af.
Misschien komt dat omdat ik meer een 'een glas is halfvol'-mens ben dan een 'een glas is halfleeg'-mens. :)
Ik ben ook altijd wel een glas halfvol mens, maar in dit geval is het halfvolle ESF-glas voor mijn gevoel gevuld met dingen die over de datum heen zijn en dat zorgt bij mij voor een nare bijsmaak over dit Nederlands eurovisiejaar. :)
pi_209283479

Ik ben eruit hoor, Di-rect it is. Alleen maar geweldige nummers en uitvoeringen gehoord vanavond. Echt buitenaards goed live _O_
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_209283488
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2023 23:38 schreef GeorgeM het volgende:

Ik ben eruit hoor, Di-rect it is. Alleen maar geweldige nummers en uitvoeringen gehoord vanavond. Echt buitenaards goed live _O_
Hopelijk sturen ze een nummer in. *O*
pi_209283549
Op twitter is men momenteel boos op AVROTROS omdat er gezegd wordt dat ze Merol met het nummer Applaus af hebben gewezen dit jaar. Weet iemand of dit gerucht klopt? Ik kon er zelf niets over vinden verder.
  Moderator donderdag 25 mei 2023 @ 23:53:16 #73
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209283560
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 23:51 schreef Funhouse het volgende:
Op twitter is men momenteel boos op AVROTROS omdat er gezegd wordt dat ze Merol met het nummer Applaus af hebben gewezen dit jaar. Weet iemand of dit gerucht klopt? Ik kon er zelf niets over vinden verder.
Die geruchten gaan al maanden. Maar nergens de bevestiging van Merol gezien.
  Moderator vrijdag 26 mei 2023 @ 00:01:05 #74
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_209283601

Als het waar is, dan is het wel duidelijk Applaus >>> Burning Daylight
  vrijdag 26 mei 2023 @ 07:37:12 #75
478909 molloot200
alles muziek.
pi_209284506
Ik moet zeggen dat ik het niet Merols sterkste nummer vind en dat ik denk dat ze de komende jaren wel met iets beters zou kunnen komen :@

Maar in vergelijk met Burning Daylight is dit én televotevriendelijker (handig wel met een 100% televote semi), én heeft het meer stagingpotentieel.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 08:23:15 #76
476197 DevK
Eurodaddy.
pi_209284700
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2023 15:28 schreef GeorgeM het volgende:
Ik ga straks Di-rect, Blanks en Kuzko zien en breng verslag uit hoor *O*
Jij ook GeorgeM? :D Ik sta daar met de regionale omroep lekker verslag te doen, heb er echt zin in en ben benieuwd naar Blanks en Di-Rect live! *O*
  vrijdag 26 mei 2023 @ 09:17:55 #77
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_209285225
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 08:23 schreef DevK het volgende:

[..]
Jij ook GeorgeM? :D Ik sta daar met de regionale omroep lekker verslag te doen, heb er echt zin in en ben benieuwd naar Blanks en Di-Rect live! *O*
Ohwahleuk! Welke omroep?
Wat vond je ervan? Blanks vond ik ook top, maar Di-recht…da’s toch een league of their own _O_
Ook al staan ze in huppelkutteveen, ze geven alles _O_
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_209285379
quote:
0s.gif Op donderdag 25 mei 2023 20:39 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Ik verdedig AvroTros niet zozeer. Maar er zijn uitzonderlijke dingen gebeurd en er is veel verkeerd gedaan daar dit jaar en elke organisatie die zoiets meemaakt wil eigenlijk vooral één ding: voorkomen dat zo’n situatie zich herhaalt. Dat gaat zelfs op voor een brave omroep als AvroTros. Die jaren geleden ook besloot dat het roer drastisch om moest. Ik vind het vooral bijzonder dat er al zoveel wantrouwen is op een moment dat er nog geen enkele inhoudelijke informatie over die evaluatie bekend is. Het feit dat eigenlijk al na een dag over de noodzaak van zo’n informatie melding is gemaakt, lijkt mij juist een teken dat er daar iets beweegt.

Zeuren dat ze het niet goed doen kan altijd nog als er dingen naar buiten komen die daar ook op wijzen. Voorlopig wacht ik hoopvol af.
Misschien komt dat omdat ik meer een 'een glas is halfvol'-mens ben dan een 'een glas is halfleeg'-mens. :)
Dat er wantrouwen is na zo’n ontzettend flutjaar waarin werkelijk álles misging en de verantwoordelijken dat vooral van zich af schuiven is echt totaal niet vreemd. Zelfs het zorgvuldige keuze verhaal waarin de artiesten live moeten laten horen of ze het kunnen was een leugen.

Dus nee, nu heerlijk zeuren mag ook gewoon in plaats van net doen alsof het probleem niet bestaat.
pi_209285396
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 07:37 schreef molloot200 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het niet Merols sterkste nummer vind en dat ik denk dat ze de komende jaren wel met iets beters zou kunnen komen :@

Maar in vergelijk met Burning Daylight is dit én televotevriendelijker (handig wel met een 100% televote semi), én heeft het meer stagingpotentieel.
Ik denk ook dat ze met wat beters zou kunnen komen, dus misschien is het dan beter dat we haar ‘bewaard hebben’ :P maar inderdaad vergeleken met Burning Daylight had ik wel 10x liever dit gehad.
pi_209285443
Ik krijg de laatste dagen een beetje het gevoel dat Nick Schilder wel eens een belangrijke kandidaat kan zijn. Heeft natuurlijk de connecties al in de selectiecommissie, begint aan een solo-avontuur en lijkt ook muzikaal wat anders te brengen dan de palingsound.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209285657
quote:
1s.gif Op donderdag 25 mei 2023 23:06 schreef Nexum het volgende:
Jong talent moet zeker aangemoedigd worden zolang het lied goed is en je ook als commissie weet dat ze het lied live goed kunnen brengen
Dat klopt, maar dit was geen jong talent. Dat is meer wat ik bedoel: de Avrotros bracht het als 'ja, dat is het risico als je jong talent selecteert, dat ze er nog niet klaar voor zijn' maar dat is echt onzin. Als je op je 27e pas 20 keer op een podium hebt gestaan ben je gewoon niet zo'n groot talent. En ook niet echt jong.

Maar ik vrees dus wel dat ze hieruit de lering trekken dat ze nu voor een gevestigde naam moeten gaan, en dan kom je al gauw uit bij Kris Kross Amsterdam ft. Davina Michelle... of zoiets.
pi_209285761
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 10:01 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat klopt, maar dit was geen jong talent. Dat is meer wat ik bedoel: de Avrotros bracht het als 'ja, dat is het risico als je jong talent selecteert, dat ze er nog niet klaar voor zijn' maar dat is echt onzin. Als je op je 27e pas 20 keer op een podium hebt gestaan ben je gewoon niet zo'n groot talent. En ook niet echt jong.

Maar ik vrees dus wel dat ze hieruit de lering trekken dat ze nu voor een gevestigde naam moeten gaan, en dan kom je al gauw uit bij Kris Kross Amsterdam ft. Davina Michelle... of zoiets.
Eens met dat eerste stuk, hopelijk blijven we weg van Kris Kross :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 26 mei 2023 @ 11:03:41 #83
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_209286361
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 09:40 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg de laatste dagen een beetje het gevoel dat Nick Schilder wel eens een belangrijke kandidaat kan zijn. Heeft natuurlijk de connecties al in de selectiecommissie, begint aan een solo-avontuur en lijkt ook muzikaal wat anders te brengen dan de palingsound.
Voor het Songfestival wel lichtjes belegen (dat gaat nog als je Loreen bent, maar bij Nick heb ik m'n twijfels), en qua uitstraling sowieso niet zo 'internationaal'.

A la 3J's, maar dan in z'n eentje, zeg maar.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 11:07:22 #84
478909 molloot200
alles muziek.
pi_209286415
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 09:35 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik denk ook dat ze met wat beters zou kunnen komen, dus misschien is het dan beter dat we haar ‘bewaard hebben’ :P maar inderdaad vergeleken met Burning Daylight had ik wel 10x liever dit gehad.
Ja, liedje mist wel een beetje een hoogtepunt bijvoorbeeld in het refrein. Maar dat vond ik van Burning Daylight ook :@
pi_209286545
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:03 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Voor het Songfestival wel lichtjes belegen (dat gaat nog als je Loreen bent, maar bij Nick heb ik m'n twijfels), en qua uitstraling sowieso niet zo 'internationaal'.

A la 3J's, maar dan in z'n eentje, zeg maar.
Ja van mij hoeft ie ook echt niet te gaan hoor... vind 'm sowieso niet zo sympathiek (meer) ogen sinds dat hele breakup-gebeuren. Was toch een beetje de zure sloot van de twee :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_209286844
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:07 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Ja, liedje mist wel een beetje een hoogtepunt bijvoorbeeld in het refrein. Maar dat vond ik van Burning Daylight ook :@
Er zijn achteraf beschouwd ongetwijfeld nog wel de nodige liedjes ingestuurd die beter waren dan Burning Daylight, maar het is niet dat we met Applaus een winnend ESF-liedje hebben weggegooid natuurlijk. Dat dat niet de voorselectie is gekomen, is ook weer niet helemaal de schuld van de commissie.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_209287650
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:15 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ja van mij hoeft ie ook echt niet te gaan hoor... vind 'm sowieso niet zo sympathiek (meer) ogen sinds dat hele breakup-gebeuren. Was toch een beetje de zure sloot van de twee :')
Even z'n nieuwe nummer beluisterd... Duncan Laurence meets Dotan met een beat eronder. Zal ongetwijfeld weer worden omarmd door Radio 2, maar dit lijkt me niet de kant die we op moeten.
pi_209287690
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 11:37 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Er zijn achteraf beschouwd ongetwijfeld nog wel de nodige liedjes ingestuurd die beter waren dan Burning Daylight, maar het is niet dat we met Applaus een winnend ESF-liedje hebben weggegooid natuurlijk. Dat dat niet de voorselectie is gekomen, is ook weer niet helemaal de schuld van de commissie.
Wel mee eens, en ik heb ook nog wel een beetje mijn twijfels over de live-capaciteiten van Merol om eerlijk te zijn :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 26 mei 2023 @ 14:21:37 #89
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_209289575
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 12:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Wel mee eens, en ik heb ook nog wel een beetje mijn twijfels over de live-capaciteiten van Merol om eerlijk te zijn :Y
Ik vind haar muziek niet briljant, erg schijtlollig allemaal, maar op zich kan ze prima live performen. Paar weken terug gezien op Bevrijdingsfestival Groningen.
pi_209290286
De hier eerder genoemde Vinchenzo heeft toevallig (?) vandaag voor het eerst in 3 jaar een nummer uitgebracht. Hij vraagt aan z'n fans of het geschikt is voor het songfestival. Misschien had iemand hem moeten vertellen dat hij door het nu uit te brengen het nummer per definitie ongeschikt heeft gemaakt :)

  Moderator vrijdag 26 mei 2023 @ 17:09:33 #91
375570 crew  Cyan9
pi_209291688
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:16 schreef blackswangreen het volgende:
De hier eerder genoemde Vinchenzo heeft toevallig (?) vandaag voor het eerst in 3 jaar een nummer uitgebracht. Hij vraagt aan z'n fans of het geschikt is voor het songfestival. Misschien had iemand hem moeten vertellen dat hij door het nu uit te brengen het nummer per definitie ongeschikt heeft gemaakt :)

Los van dat vind ik het een vrij saai nummer waarmee je absoluut niet een nieuw geluid aanboort.
Ongeīnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_209292117
quote:
89s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 17:09 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Los van dat vind ik het een vrij saai nummer waarmee je absoluut niet een nieuw geluid aanboort.
Vinchenz-No from me.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 17:38:26 #93
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_209292231
quote:
89s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 17:09 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Los van dat vind ik het een vrij saai nummer waarmee je absoluut niet een nieuw geluid aanboort.
Het zit in dezelfde categorie als Hold On van Will Church. Een nummer dat bij een jury wel kan aanslaan maar alles mist om de televotes binnen te slepen.

Ik zou er niet op stemmen.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  vrijdag 26 mei 2023 @ 17:49:56 #94
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_209292410
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 15:16 schreef blackswangreen het volgende:
De hier eerder genoemde Vinchenzo heeft toevallig (?) vandaag voor het eerst in 3 jaar een nummer uitgebracht. Hij vraagt aan z'n fans of het geschikt is voor het songfestival. Misschien had iemand hem moeten vertellen dat hij door het nu uit te brengen het nummer per definitie ongeschikt heeft gemaakt :)

Nou gelukkig maar, want doodsaai.
Koel en donker bewaren
pi_209292526
quote:
89s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 17:09 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Los van dat vind ik het een vrij saai nummer waarmee je absoluut niet een nieuw geluid aanboort.
Ja, ik vind er ook echt geen fluit aan. Hij zingt het wel goed, maar het nummer is heel matig (wat bij al zijn eigen muziek het probleem is).
  vrijdag 26 mei 2023 @ 18:03:36 #96
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_209292583
Van mij mag hij best gaan, maar dan liever Luca Hänni style of zo (want hij kan ook heel goed dansen). Niet met zo'n oersaai nummer als dit.
Koel en donker bewaren
pi_209292918
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 18:03 schreef Guanabana het volgende:
Van mij mag hij best gaan, maar dan liever Luca Hänni style of zo (want hij kan ook heel goed dansen). Niet met zo'n oersaai nummer als dit.
Inderdaad, dit is z'n enige nummer dat ik nog wel iets zou zien doen op Eurovisie.

  vrijdag 26 mei 2023 @ 18:44:17 #98
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_209292983
Na Davina Michelle dan maar Vinchenzo sturen. Hij kan zingen, hij kan dansen, en hij kan vast wel een jong publiek aanspreken om te stemmen.
Koel en donker bewaren
  vrijdag 26 mei 2023 @ 18:44:57 #99
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_209292990
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 18:44 schreef Guanabana het volgende:
Na Davina Michelle dan maar Vinchenzo sturen. Hij kan zingen, hij kan dansen, en hij kan vast wel een jong publiek aanspreken om te stemmen.
Maar hij moet wel aan een goed schrijvers- en producersteam gekoppeld worden.

Op het eerste gezicht is alles aanwezig, behalve pakkende liedjes.
  vrijdag 26 mei 2023 @ 18:49:20 #100
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_209293036
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 mei 2023 18:44 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Maar hij moet wel aan een goed schrijvers- en producersteam gekoppeld worden.

Op het eerste gezicht is alles aanwezig, behalve pakkende liedjes.
Ja maar dat geldt voor iedereen die gaat.
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')