2018quote:Op maandag 17 december 2018 14:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Kokcu speelde gewoon een zuinige wedstrijd om zo weinig mogelijk balverlies te lijden want anders wordt hij gelijk helemaal afgemaakt
Ik vond hem een goede indruk maken opnieuw voor een 17 jarige speler die net komt kijken.
Zo kwamen vilhena karsdorp kongolo ook allemaal kijken in het begin
volgend seizoen mag je meer van Kokcu gaan verwachten kwa iniatief nemen
100 procent een verbetering dan die oogaids toornstra al 3 seizoenen....
Ik ging in die tijd nog regelmatig alleen naar jeugdwedstrijden om hem te zien, dat was echt niet normaal.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:32 schreef bbuddybb het volgende:
Achahbar.
Wat een techniek had dat ventje.
hadden ze ook maar wat doping hormonen gegeven aan hemquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ging in die tijd nog regelmatig alleen naar jeugdwedstrijden om hem te zien, dat was echt niet normaal.
Dat soort spelers redden het wel vaker niet, zie Unuvar en Nouri aan de andere kaent.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hadden ze ook maar wat doping hormonen gegeven aan hem
Dat is het verschil tusssen anchabar en Gimenez....BODYquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hadden ze ook maar wat doping hormonen gegeven aan hem
Gok dat men dat het meest had bij RyoGOD, alleen zijn die spleetogen wel vaker van glas helaas.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik dacht serieus dat Darley een grote zou worden. Sinds Feyenoord heeft hij echter alleen nog maar bij clubs uit lokale favela's gespeeld.
is lang geleden maar dat zag er ook wel spectaculair uit vooralquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik dacht serieus dat Darley een grote zou worden. Sinds Feyenoord heeft hij echter alleen nog maar bij clubs uit lokale favela's gespeeld.
bruins had wel een personal coach kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:39 schreef bbuddybb het volgende:
Weet je wie ik ook geweldig vond?
Bruins. Luigi Bruins.
Bertje en Mario konden er niets mee, maar Arend had van hem een machine gemaakt.
ga wegquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:39 schreef bbuddybb het volgende:
Bruins. Luigi Bruins.
Bertje en Mario konden er niets mee, maar Arend had van hem een machine gemaakt.
Ook een prachtige techniek. Had een geweldige steekpass in huis.
Nouja Mario scheen toch regelmatig bij hem thuis te komenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:39 schreef bbuddybb het volgende:
Bruins. Luigi Bruins.
Bertje en Mario konden er niets mee
(lol)quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja Mario scheen toch regelmatig bij hem thuis te komen
@:hmfuckyouall
atypische heeft er echt geen reet verstand vanquote:Op maandag 24 december 2018 12:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ook dat is niet waar. Er komt alleen bijzonder weinig met veel talent boven, of die gaan a la Chong lekker weg.
Bijlow, El Hankouri, Nieuwkoop, Verdonk, Vente, Kokcu, Malacia zijn allemaal relatief nieuw vanuit de jeugd. Kijk zelf maar welke van die gasten enig potentieel heeft, misschien 2 of 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
Klopt eigenlijk precies toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
atypische heeft er echt geen reet verstand van
was ook cynische bedoeltquote:
ah dankje klaasquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
atypische heeft er echt geen reet verstand van
Heeft hij ooit een dik contract afgewezen dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
vind achahbar nou echt een voorbeeld van waarom je WEL gewoon dat (jeugd)contract bij city e.d. moet tekenen
jaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Heeft hij ooit een dik contract afgewezen dan?
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:43 schreef zoekeenleven het volgende:
Zometeen gaat hier nog iemand zeggen dat hij fan was van Van de Beukering"Een van de dieptepunten van deze club.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan me ook nog herinneren dat Feyenoord interesse had in Willem Janssen en dat ie in VI ofzo zei dat Mario en Leo dachten dat ie linksbenig was.
Toen dacht ik wel... kolere... het technisch beleid wordt gerund door deze twee onnozelen.
Alle respect voor Don Leo uiteraard, maar toch. Vond ik pijnlijk.
Ik vond dat juist in het zwarte seizoen nog een hoogtepunt. Dat was toch uiteindelijk gewoon heel erg grappigquote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:51 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Een van de dieptepunten van deze club.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |