quote:Hellevoetsluis – Op het Kasteelpad in Hellevoetsluis zijn twee vrouwen gewond geraakt na een verhitte ruzie met een groepje kinderen, waarbij ook sprake was van geweld met een scherp voorwerp.
Gelukkig zijn beide vrouwen goed aanspreekbaar en werden ze snel naar het ziekenhuis gebracht voor behandeling. De politie heeft het onderzoek naar het incident in volle gang en roept getuigen op zich te melden.
Het incident vond plaats op het Kasteelpad, een rustige straat in Hellevoetsluis, waar buurtbewoners normaal gesproken genieten van de rustige omgeving. Volgens ooggetuigen ontstond er een ruzie tussen twee vrouwen en een groep kinderen. De situatie escaleerde snel, waarbij een van de kinderen een scherp voorwerp gebruikte om de vrouwen te verwonden.
De politie is direct begonnen met een uitgebreid onderzoek naar het incident. Forensische experts zijn ter plaatse gekomen om sporen veilig te stellen en getuigen worden ondervraagd om een duidelijk beeld te krijgen van wat er precies is gebeurd. De politie roept iedereen die mogelijk informatie heeft over de ruzie op om contact op te nemen via het telefoonnummer 0900-8844. Anoniem informatie doorgeven kan ook via Meld Misdaad Anoniem op het nummer 0800-7000.
https://112vdg.nl/2023/05(...)-met-groep-kinderen/
Minderjarigen.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Kinderen, ook zo'n vaag begrip bij dit soort berichten. Hebben we het dan over stekende kleuters, of over een clubje 16-jarigen?
“een groepje kinderen van een jaar of 14” (rijnmond.nl)quote:Op maandag 22 mei 2023 20:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Kinderen, ook zo'n vaag begrip bij dit soort berichten. Hebben we het dan over stekende kleuters, of over een clubje 16-jarigen?
Ik vermoed: In die regio heel veel. In Raalte om maar wat te noemen een stuk minder.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vraag me echt af hoeveel kinderen/jeugd een steekwapen bij zich hebben.
Meer dan je denkt.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:17 schreef Straatcommando. het volgende:
In Huppel bij Winterswijk valt het ook wel mee.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:19 schreef Zorro het volgende:
Ik vermoed: In die regio heel veel. In Raalte om maar wat te noemen een stuk minder.
En of het veel meer is dan vroeger. Bij ons op school hadden ze ook een vlindermes bij. Om stoer te doen, niemand haalde het in zijn hoofd om iemand te stekenquote:Op maandag 22 mei 2023 20:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Daar is volgens mij sowieso nog niet zoveel doorgebroken.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
In Huppel bij Winterswijk valt het ook wel mee.
(daar is de diversiteit nog niet helemaal doorgebroken)
En boxbeugelsquote:Op maandag 22 mei 2023 20:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
En of het veel meer is dan vroeger. Bij ons op school hadden ze ook een vlindermes bij. Om stoer te doen, niemand haalde het in zijn hoofd om iemand te steken
En ook waren er (soms) acties bij uitgaansgebieden waarbij veel wapens werden ingenomen in de jaren 90.
Niet weten waar Huppel ligt met de superdisco Koetje Boequote:Op maandag 22 mei 2023 20:23 schreef Zorro het volgende:
Daar is volgens mij sowieso nog niet zoveel doorgebroken.
Maar goed, ik ken die wereldberoemde strandtent in Bloemendaal ook niet dus wie ben ik om daar wat van te zeggen.
Zie je, daar ga ik al. Ik wist het.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:24 schreef Tengano het volgende:
[..]
Niet weten waar Huppel ligt met de superdisco Koetje Boe
Ja dat is ook het beeld wat ik heb. Het was er vroeger ook gewoon, maar volgens mij werd er of minder gestoken of het is de opkomst van internetnieuws.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
En of het veel meer is dan vroeger. Bij ons op school hadden ze ook een vlindermes bij. Om stoer te doen, niemand haalde het in zijn hoofd om iemand te steken
En ook waren er (soms) acties bij uitgaansgebieden waarbij veel wapens werden ingenomen in de jaren 90.
Inderdaad, allemaal dingen om motorbendes te verbieden want crimineel dit dat, maar drillrap is allemaal tof of zo.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja dat is ook het beeld wat ik heb. Het was er vroeger ook gewoon, maar volgens mij werd er of minder gestoken of het is de opkomst van internetnieuws.
Al heb ik echt mijn twijfels bij de opkomst van bv drillrap. Drillrap maakt van me een evangelische ggggristen die "verbieden" roept. Wat een intens achterlijke troep is dat.
Misschien wilde hij Djoeks of Hezzurd spelen?quote:Op maandag 22 mei 2023 20:26 schreef damsco het volgende:
Aan de andere kant, ze schieten tenminste niet. Had laatst ook een angstig moment, een 6 jarige kwam kwaad op me afrennen om me te djoeken. Geen idee wat die bedoelde, maar ben hard weggerend. Gelukkig kon die niet hard rennen met die kleine beentjes van m
Dat zei men vroeger ook over Slayer, NWA of Osdorp Posse.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja dat is ook het beeld wat ik heb. Het was er vroeger ook gewoon, maar volgens mij werd er of minder gestoken of het is de opkomst van internetnieuws.
Al heb ik echt mijn twijfels bij de opkomst van bv drillrap. Drillrap maakt van me een evangelische ggggristen die "verbieden" roept. Wat een intens achterlijke troep is dat.
Niet te vergelijken, maar dan ook echt niet.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:28 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Dat zei men vroeger ook over Slayer, NWA of Osdorp Posse.
Het zou best kunnen dat je gelijk hebt, ik ben te weinig thuis in de drill rap...maar ik ben geneigd nee! te roepen als volwassenen jeugdmuziek willen verbieden of ernaar hinten.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet te vergelijk, maar dan ook echt niet.
Het is letterlijk 1 op 1 uit de VS overgenomen. Maar wat voor gangster ben je als je rapt over het speeltuintje in je vinexwijk? Precies.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:32 schreef Tengano het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet dat de Christen Unie nog nooit te berde heeft gebracht dat die achterelijke junk (drillrap) van het internet zou moeten worden geweerd.
Dat lijkt me nog een stuk verstandiger dan Tik Tok te cancellen.
In de trein zie ik ook wel eens van die gastjes die dan heel stoer lopen met zo'n afgezakte spijkerbroek en dan in zo'n sway lopenEersteklas loosers die zelf geen eigen identiteit hebben en dan maar even iets van de kast pakken waarmee ze indruk denken te maken
![]()
![]()
Nee zulke dingen verbieden is echt zo'n glijdende schaal, maar ik kan me de hype om bijvoorbeeld korn en slipknot nog herinneren. Nu ik dat in perspectief plaats (evenals de muziek) is dat niet te vegelijken met drillrap. Het is niet eens muziek. Het is monotoon dreigementen uiten naar de "tegenpartij" die op z'n beurt ook weer een drillrap maakt.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:33 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat je gelijk hebt, ik ben te weinig thuis in de drill rap...maar ik ben geneigd nee! te roepen als volwassenen jeugdmuziek willen verbieden of ernaar hinten.
Jij denk ik ook, gezien je eerdere reactie.
Wie weet, hoor ik ooit drill rap 😁en geef ik je dan met terugwerkende kracht volmondig gelijk
Op werkdagen neem ik aan. Hoe kom jij 't weekend door?quote:Op maandag 22 mei 2023 20:21 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ga de deur niet meer uit zonder 2 katana's op de rug, ter preventie.
Ik heb mezelf een Bradley gescoord bij de grensovergang, corrupte douanier ftwquote:Op maandag 22 mei 2023 20:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Op werkdagen neem ik aan. Hoe kom jij 't weekend door?
We hebben het misschien wel "te goed". Mensen vervelen zich gewoon en er wordt niet meer geleerd om te gaan met tegenslag, een fout maken, verantwoordelijkheid nemen. Dat kan zich dus uiten in extremen.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jij en ik zijn volgens mij ongeveer van dezelfde leeftijd. Wat je hier zegt klopt, maar toch valt mij het stijgende aantal incidenten op en dan vooral jeugd onderling. Volgens mij was dat vroeger niet zo.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:39 schreef Harvest89 het volgende:
Messen hadden we vroeger ook, maar dat bleef bij wat stoer dat mes showen aan je vrienden. En we waren een jaar of 14-16.
Ik neem maar aan dat de kinderen in de OP ongeveer dezelfde leeftijd hebben.
En ophef om Marilyn Mansonquote:Op maandag 22 mei 2023 20:35 schreef Straatcommando. het volgende:
maar ik kan me de hype om bijvoorbeeld korn en slipknot nog herinneren.
Ik vind het vooral heel triest dat men doet alsof ze opgegroeid zijn in de bronx jaren 80.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
We hebben het misschien wel "te goed". Mensen vervelen zich gewoon en er wordt niet meer geleerd om te gaan met tegenslag, een fout maken, verantwoordelijkheid nemen. Dat kan zich dus uiten in extremen.
Noem je er ook een op jaquote:
Het is heel erg geweldsverheerlijkend en opruiend, dat zeker.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee zulke dingen verbieden is echt zo'n glijdende schaal, maar ik kan me de hype om bijvoorbeeld korn en slipknot nog herinneren. Nu ik dat in perspectief plaats (evenals de muziek) is dat niet te vegelijken met drillrap. Het is niet eens muziek. Het is monotoon dreigementen uiten naar de "tegenpartij" die op z'n beurt ook weer een drillrap maakt.
Het is ook een self fulfilling prophecy zo, want zo wordt er wel een gangster cultuur gecreëert met alle gevolgen van dien.
"Het is niet eens muziek." OK, boomer.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nee zulke dingen verbieden is echt zo'n glijdende schaal, maar ik kan me de hype om bijvoorbeeld korn en slipknot nog herinneren. Nu ik dat in perspectief plaats (evenals de muziek) is dat niet te vegelijken met drillrap. Het is niet eens muziek. Het is monotoon dreigementen uiten naar de "tegenpartij" die op z'n beurt ook weer een drillrap maakt.
Op zolder natuurlijkquote:Op maandag 22 mei 2023 20:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Op werkdagen neem ik aan. Hoe kom jij 't weekend door?
Wat een originele, gevatte en unieke opmerking! Lang over nagedacht?quote:Op maandag 22 mei 2023 20:46 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
"Het is niet eens muziek." OK, boomer.
Ik durf wel te zeggen dat die stoere drillrapperts binnen een dag al huilend om hun moeder roepen als ze in bijvoorbeeld Compton of zo gedropt wordenquote:Op maandag 22 mei 2023 20:41 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel triest dat men doet alsof ze opgegroeid zijn in de bronx jaren 80.
Mijn kledingstijl, wat doe je?quote:Op maandag 22 mei 2023 20:32 schreef Tengano het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet dat de Christen Unie nog nooit te berde heeft gebracht dat die achterelijke junk (drillrap) van het internet zou moeten worden geweerd.
Dat lijkt me nog een stuk verstandiger dan Tik Tok te cancellen.
In de trein zie ik ook wel eens van die gastjes die dan heel stoer lopen met zo'n afgezakte spijkerbroek en dan in zo'n sway lopenEersteklas loosers die zelf geen eigen identiteit hebben en dan maar even iets van de kast pakken waarmee ze indruk denken te maken
![]()
![]()
Dat een riem handig isquote:Op maandag 22 mei 2023 20:49 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Mijn kledingstijl, wat doe je?![]()
Nouja, ik hoop dat ze er iets van hebben opgestoken.
quote:Op maandag 22 mei 2023 20:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat die stoere drillrapperts binnen een dag al huilend om hun moeder roepen als ze in bijvoorbeeld Compton of zo gedropt worden
Slim. Safety firstquote:Op maandag 22 mei 2023 20:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik heb mezelf een Bradley gescoord bij de grensovergang, corrupte douanier ftw
Velen.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Godverquote:
Ik denk dat er al best veel gewenning is wat dit soort berichten betreft.quote:
Het klonk nou eenmaal als een ontzettende ouwe-lullenopmerking. "Het is niet eens muziek." Dat zeiden de ouwe lullen destijds ook over de Beatles, over Kraftwerk, over rap.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Wat een originele, gevatte en unieke opmerking! Lang over nagedacht?
Er is een aparte reeks, men kijkt er niet meer van op.quote:Op maandag 22 mei 2023 21:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk dat er al best veel gewenning is wat dit soort berichten betreft.
Je hebt ook gelijk, nu moet je als lezer gaan raden ofzo?quote:Op maandag 22 mei 2023 20:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
In bepaalde wijken in rotterdam heel veel.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:17 schreef Straatcommando. het volgende:
11-12 jaar.....quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:34 schreef WethouderHekking het volgende:
https://www.groothellevoe(...)eekpartij-kasteelpad
Getuigenoproep: minderjarige betrokken bij steekpartij Kasteelpad
di 23 mei, 07:19 Politie 1.116 keer gelezen
Hellevoetsluis - Maandagavond 22 mei heeft rond 18:45 uur een steekpartij plaatsgevonden op het Kasteelpad.
Volgens andere media zouden hierbij twee vrouwen gewond zijn geraakt en overgebracht naar het ziekenhuis.
De politie heeft nog geen verdachte kunnen aanhouden. Het signalement van de verdachte is als volgt: jongeman rond de 11/12 jaar, licht getinte huidskleur, slank postuur, donkere dikke wenkbrauwen, zwart haar, 1.50 tot 1.60 m lang.
Heeft u informatie over het incident of over de verdachte, belt u dan met de politie via 0900-8844.
Welkom in het ghetto.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:39 schreef Toine51 het volgende:
[..]
11-12 jaar.....
De jeugd heeft de toekomst hoor...
Dat is inderdaad wel erg jong.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:39 schreef Toine51 het volgende:
[..]
11-12 jaar.....
De jeugd heeft de toekomst hoor...
Ik neem toch aan dat de politie nu op elke school gesprekken voert met kinderen tussen de 9 en de 14 jaar… Dan hebben ze hem toch aan het einde van de dag te pakken?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:34 schreef WethouderHekking het volgende:
Hellevoetsluis - Maandagavond 22 mei heeft rond 18:45 uur een steekpartij plaatsgevonden op het Kasteelpad.
Volgens andere media zouden hierbij twee vrouwen gewond zijn geraakt en overgebracht naar het ziekenhuis.
De politie heeft nog geen verdachte kunnen aanhouden. Het signalement van de verdachte is als volgt: jongeman rond de 11/12 jaar, licht getinte huidskleur, slank postuur, donkere dikke wenkbrauwen, zwart haar, 1.50 tot 1.60 m lang.
Heeft u informatie over het incident of over de verdachte, belt u dan met de politie via 0900-8844.
De OP is slecht, NWA ook niet fantastisch. Maar t ging meer over de invloed.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, maar dan ook echt niet.
South Bronx was destijds derde wereld zoals ook te zien is in Death Wish 3. Compton is nooit zo geweest. Desalniettemin nog steeds minstens een moord per 2 weken. Is alleen altijd 's avonds en 's nachts. Dus als je daar in een hotel verblijft kun je overdag gewoon rondlopen, zonder gelijk vermoord te worden.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat die stoere drillrapperts binnen een dag al huilend om hun moeder roepen als ze in bijvoorbeeld Compton of zo gedropt worden
Is dat relevant? Vind je het erger als dader of slachtoffer een bepaald kleurtje hebben?quote:Op maandag 22 mei 2023 23:32 schreef realnice11 het volgende:
Er staat twee vrouwen gestoken dan denk je al snel aan Nederlandse vrouwen maar het zouden ook twee buitenlandse vrouwen kunnen zijn en dan gestoken door buitenlandse kinderen?
Tjah, gewenning...quote:Op maandag 22 mei 2023 21:38 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk dat er al best veel gewenning is wat dit soort berichten betreft.
Lichtgetint, oftewel Marokkanen die vanuit hun cultuur geen respect hebben voor vrouwen.quote:
Dit lijkt me aannemelijk, maar heb je dat uit een bron of is dit een aanname; ik heb het namelijk nog nergens gelezen (tenzij ik het gemist heb).quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:34 schreef slashdotter3 het volgende:
Jongeren/kinderen in een groep op straat vallen voorbijgangers lastig om indruk te maken op elkaar.
Deze vrouwen pikken dat niet en zeggen wat terug, de jongeren beurt voelen zich beledigd en gebruiken een wapen.
Dat hangt van de context af. Als iemand van 18 overvallen wordt, dan is het 'een jongen van 18', is het de overvaller dan is het 'een 18-jarige man'.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Erger niet, minder erg ook niet. Nu lijkt het een willekeurige aanval welke iedereen kan overkomen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Is dat relevant? Vind je het erger als dader of slachtoffer een bepaald kleurtje hebben?
Als er sprake is van een bepaald kleurtje zou je kunnen concluderen dat het niet willekeurig was?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Erger niet, minder erg ook niet. Nu lijkt het een willekeurige aanval welke iedereen kan overkomen.
Maar het kan ook een aanval zijn geweest vanwege een familievete.
Dan is het nog erg maar heeft het minder impact op de gehele bevolking.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 10:34 schreef WethouderHekking het volgende:
quote:
Vooral in hun eer aangetast of wat dat dan ook betekend. Want thuis worden ze opgevoed als prinsjes en daarbij krijgen ze geleerd dat vrouwen ondergeschikt aan ze zijn. En zeker ongesluierde kuffarvrouwen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:34 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Lichtgetint, oftewel Marokkanen die vanuit hun cultuur geen respect hebben voor vrouwen.
Ze hangen op straat in een groep en voorbijgangers lastig om indruk te maken op elkaar.
Deze vrouwen pikken dat niet en zeggen wat terug, Marokkaan voelt zich beledigd en gebruikt een wapen.
In die achterstandsbuurten gaat er echt van alles mis, van de opvoeding thuis tot de verpauperde leefomgeving waarin iedereen wordt meegezogen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:57 schreef Kiwi7 het volgende:
11/12 jaar. Wat gaat er toch zo mis in bepaalde lichtgetinte groepen...
Zie ook John van den Heuvel's docu over de mocro mafia. In bepaalde steden/regio's is het heel normaal om met een mes op zak te lopen. Ook als je slechts 10-12 jaar bent.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In die achterstandsbuurten gaat er echt van alles mis, van de opvoeding thuis tot de verpauperde leefomgeving waarin iedereen wordt meegezogen.
Uiteindelijk ook gewoon het resultaat van decennialang wegkijken door overheden en de problemen maar door laten stapelen. Je ziet het ook in de grote steden in Engeland, Frankrijk, Belgie, Duitsland etc.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:13 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zie ook John van den Heuvel's docu over de mocro mafia. In bepaalde steden/regio's is het heel normaal om met een mes op zak te lopen. Ook als je slechts 10-12 jaar bent.
Die zullen wel een kick krijgen van criminele dingen doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:57 schreef Kiwi7 het volgende:
11/12 jaar. Wat gaat er toch zo mis in bepaalde lichtgetinte groepen...
De ghetto's zoals we die kennen in bijvoorbeeld Napels, Parijs en andere grote steden krijgen ook in onze steden steeds meer gestalte inderdaad. De multiculturele samenleving bestaat niet meer. Het is één grote gesegregeerde bedoeling met alle gevolgen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Uiteindelijk ook gewoon het resultaat van decennialang wegkijken door overheden en de problemen maar door laten stapelen. Je ziet het ook in de grote steden in Engeland, Frankrijk, Belgie, Duitsland etc.
Jij blijkbaar wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Is dat relevant? Vind je het erger als dader of slachtoffer een bepaald kleurtje hebben?
Landjeroof/prik vroeger.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik vind het wel fijn om te weten hoe het merendeel van daders eruit zien, zodat ik die uit de weg kan gaan.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat zijn de 'jongeren' van de toekomst.quote:
Puntensysteem invoeren, 3 strikes and you're out!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:20 schreef Enchanter het volgende:
Het wordt tijd dat dat soort ouders een aangepakt worden
Dat hadden ze 20 jaar geleden al in moeten voerenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Puntensysteem invoeren, 3 strikes and you're out!
En als ze dat dan wel een keer deden dan was dat niet gelijk iets wat heel Nederland wist. Dat vertekent het beeld wel een beetje vermoed ik.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Drillrap is toch geen organisatie joh. Als jij een beetje met je vrienden gaat toeren en jezelf wildboys motorclub noemt, dan kom justitie echt niks doen. Die pogingen gaan om criminele organisaties die toevallig ook af en toe motorrijden te verbieden. Wat een raar vergelijk.quote:Op maandag 22 mei 2023 20:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Inderdaad, allemaal dingen om motorbendes te verbieden want crimineel dit dat, maar drillrap is allemaal tof of zo.
Weet ik eigenlijk niet.quote:
Ik herinner het me als dat de Amerikaanse bible belt en aanverwanten weer moeilijk deden, net als over achtergedraaide metal in 80's. We zien de laatste jaren dat dat allemaal op één hoop gegooid wordt, alsof we ons toen al ook zo met de VS vereenzelvigden.quote:
Dat bezigheidsprojectje van die presidentsvrouwen vwb dat Parental Control label op cd was wel een mooi backfire toen dat min of meer een aanbevelingssticker werdquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik herinner het me als dat de Amerikaanse bible belt en aanverwanten weer moeilijk deden,
Je gaat dus het liefst mannen uit de weg?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 13:22 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn om te weten hoe het merendeel van daders eruit zien, zodat ik die uit de weg kan gaan.
Dus kan ontwijken.
Dus de mensen die volgens onderzoek de meeste misdaden plegen.
Want als ik eerlijk ben, doe ik dat wel.
Bijna goed.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:54 schreef tjoptjop het volgende:
Dat bezigheidsprojectje van die presidentsvrouwen vwb dat Parental Control label op cd was wel een mooi backfire toen dat min of meer een aanbevelingssticker werd
Het is goed om te zien dat er nog mensen zijn die zich niet laten leiden door allerlei vooroordelen en verzinsels.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:57 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ze zouden per direct de kinderbijslag en andere extra' s moeten stoppen bij dit soort gezinnen. Investeer dit maar aan ouders die hun kinderen wél fatsoenlijk kunnen en willen opvoeden.
Eigenlijk zou je ze ook gewoon uit de wijk moeten tiefen want het zal wel weer zo' n kutfamilie zijn die de sfeer bepaald in de straat en niemand die iets durft te zeggen want anders heb je een mes tussen je ribben van zo'n kk-klotekind.![]()
Afstraffen die handel en goed gedrag belonen!
Dat wil je invoeren voor de ouders? Als hun kinderen drie keer de fout zijn ingegaan, gaan we beide ouders levenslang opsluiten?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:23 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Puntensysteem invoeren, 3 strikes and you're out!
Die ja, wat is er mis met een bijou winkeltjequote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:49 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Bijna goed.
Dat was Tipper Gore, vrouw van destijds vice-president Al Gore.
quote:The women who founded the PMRC are Tipper Gore, wife of Senator and later Vice President Al Gore; Susan Baker, wife of Treasury Secretary James Baker; Pam Howar, wife of Washington realtor Raymond Howar; and Sally Nevius, wife of former Washington City Council Chairman John Nevius.
Nee, spullen pakken en het land uit.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:56 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat wil je invoeren voor de ouders? Als hun kinderen drie keer de fout zijn ingegaan, gaan we beide ouders levenslang opsluiten?
Als er bijv staat het was een Canadese vrouw, dan kan je als lezer uitrekenen "owwwww ze werd wellicht gepakt omdat ze vreemd praatte" of als het een Frans meisje is dan kan je dan lezen "owwwwww het ging wellicht om dat ze zuiderlijk was?" enz enz enz?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 11:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal geen antwoord op mijn vraag?quote:Op donderdag 25 mei 2023 21:08 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Als er bijv staat het was een Canadese vrouw, dan kan je als lezer uitrekenen "owwwww ze werd wellicht gepakt omdat ze vreemd praatte" of als het een Frans meisje is dan kan je dan lezen "owwwwww het ging wellicht om dat ze zuiderlijk was?" enz enz enz?
quote:Hellevoetsluis - De verdachte van het steekincident in Hellevoetsluis op maandagavond 22 mei is vanochtend aangehouden. Het gaat om een 14-jarige Gelderlander die in Hellevoetsluis op bezoek was.
Twee vrouwen van 29 en 31 uit Hellevoetsluis en Rockanje kregen op het Kasteelpad ruzie met de jongen die daar met groepje aanwezig was. Hij trok een mes en stak beide vrouwen. Zij werden voor behandeling van hun verwondingen naar het ziekenhuis gebracht. De verdachte wordt zaterdag voorgeleid.
https://www.politie.nl/ni(...)-hellevoetsluis.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |