Ten Hag was echt bezeten, vanaf het begin al, van zijn eigen gelijk en systeem.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:26 schreef manny het volgende:
[..]
Nee. En die sloeg in de media ook vaak een modderfiguur, zeker in het begin. Maar je had wel altijd het idee dat ie met een plan bezig was, hij had het over de manier waarop ze voetbalden, wat er beter kon, waarom in bepaalde fases het niet goed ging, wat het idee achter bepaalde keuzes is, etc etc. In andere woorden: een trainer.
quote:Topclubs in de Eredivisie opgelet: Rangers FC neemt afscheid van onder anderen Alfredo Morelos. Ondanks 124 goals in 268 wedstrijden wordt het contract van de 26-jarige Colombiaan niet verlengd.
Ik zag hem jaren geleden in een rolstoel zitten op de Overtoom, dat revalidatiecentrum, toen leek er niet veel van hem over.quote:
Hij heeft een kans gehad en zeer duidelijk aangetoond dat hij er nog niet klaar voor is. Zowel op tactisch als communicatief niveau. Is een visieloze muis.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat Johnny Heitinga een kans verdient
Vanaf het begin van het seizoen is het een stuk eerlijkerquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:52 schreef henkklaas1994 het volgende:
[..]
Hij heeft een kans gehad en zeer duidelijk aangetoond dat hij er nog niet klaar voor is. Zowel op tactisch als communicatief niveau. Is een visieloze muis.
Nooit verwacht jou ooit zo objectief en redelijk te zien posten in een ajax-reeks. Wat zal jij balen dat hij door zijn verleden Slot niet kan opvolgen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf het begin van het seizoen is het een stuk eerlijkerJohnny verdient een kans!
Moet prima kunnen hoor.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nooit verwacht jou ooit zo objectief en redelijk te zien posten in een ajax-reeks. Wat zal jij balen dat hij door zijn verleden Slot niet kan opvolgen.
In topsport gaat het niet om eerlijkheid. Gaat erom dat je de kans op succes zo groot mogelijk maakt. Heitinga als trainer is direct al een gigantisch risico dat je als topclub niet moet nemen. Een risico waar je voor 80% al kan inschatten wat er gaat gebeuren: geen kampioenschap en kansloos in Europa. Het zou echt amateuristisch zijn als hij aan zou blijven.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Vanaf het begin van het seizoen is het een stuk eerlijkerJohnny verdient een kans!
En nu ? Of denk je dat iemand dit boeitquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moet prima kunnen hoor.
[ twitter ]
Nee?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu ? Of denk je dat iemand dit boeit
Heitinga ziet er best gelukkig uit op die foto dus ik denk het wel.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En nu ? Of denk je dat iemand dit boeit
En hier in Ajax-shirt kijkt hij heel boos:quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heitinga ziet er best gelukkig uit op die foto dus ik denk het wel.
Dat zou echt een stunt zijn. Ik gun hem wel de CL overwinning op Inter en dan moet hij maar even op de koffie komen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Guardiola maar die heeft het vast te druk in Manchester
Dat zou echt een natte droom zijnquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Guardiola maar die heeft het vast te druk in Manchester
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |