quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Hoe zou het broertje hetenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:39 schreef NoCigar het volgende:
Zo'n Tiamo moet nog toen maar thuis gehouden worden door zijn ouders.
Hoezo?quote:Op maandag 22 mei 2023 19:39 schreef Gibson88 het volgende:
Stapelbe dme tje zusje delen, oke, ja ik weet niet wat ik daar van moet vinden, in ieder geval heel bijzonder.
Allerlei lessen in een sportschoolquote:Op maandag 22 mei 2023 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Watis hetverschil tussen een fitnessclub en een sportschool?
Nadine kan je hebben.quote:
“Mijn broer en zijn vriend zijn altijd precies in het weekend dat ik weg ben bij mijn ouders op bezoek, ik snap er niks van!”quote:Op maandag 22 mei 2023 19:39 schreef Gibson88 het volgende:
Stapelbed met je zusje delen, oke, ja ik weet niet wat ik daar van moet vinden, in ieder geval heel bijzonder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |