Ik had een vriendinnetje dat totaal geen moeite had met het uitknijpen van andermans (wel bekenden, geen voorbijgangers) puistenquote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 19:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik had een vriendinnetje dat totaal geen moeite had met het uitknijpen van andermans (wel bekenden, geen voorbijgangers) puisten![]()
Verdert was ze ook wel bijzonder in a good way
Ook mooiquote:
Gadverdammequote:Op maandag 22 mei 2023 19:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik had een vriendinnetje dat totaal geen moeite had met het uitknijpen van andermans (wel bekenden, geen voorbijgangers) puisten![]()
Alles goed Mally?
Yellowstone park is over datumquote:
Waarom ben je nog hier je had toch weer afscheid genomen van fokquote:
Wie zegt dat?quote:Op maandag 22 mei 2023 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ben je nog hier je had toch weer afscheid genomen van fok
Linkje of latenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ben je nog hier je had toch weer afscheid genomen van fok
Jijzelfquote:
Oh of was het DTS dat was hetquote:
Brrrr.......... Bobbeltjes plastic is wel leuk.quote:
Dat ook jaquote:Op maandag 22 mei 2023 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Brrrr.......... Bobbeltjes plastic is wel leuk.
quote:
Zie post aan Mallyquote:Op maandag 22 mei 2023 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Brrrr.......... Bobbeltjes plastic is wel leuk.
o voor @Soury , ik schrok alquote:Op maandag 22 mei 2023 19:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Keer gezien, moest ff zoeken:
[ afbeelding ]
Krijgen jij en Aloa v d SC als jullie eindelijk bekend maken al meer dan drie jaar een stel zijn
Was voor Soury![]()
Ik had ooit een vriendinnetje waar ik de puistjes bij moest uitknijpen. Ik heb er nooit moeilijk over gedaan, ook al kreeg ik ooit een puist tegen mijn voorhoofd gespotenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alles goed Mally?
GATVERDAMMEquote:Op maandag 22 mei 2023 19:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alles goed Mally?
Hulloquote:
Ben jij zo'n iemand die dat ook lekker vindt?quote:
Ja primaquote:
Omdat te doen bij iemand nee, dat dan weer nietquote:Op maandag 22 mei 2023 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij zo'n iemand die dat ook lekker vindt?
Iedereen wordt toch meteen een stuk vrolijker van dit weer, echt lekker hoor. Je hebt nog aardig wat reisjes te gaan in die paar weken, leuke reisjes ook. Luzern ben ik in september nog langs gereden, groot meerquote:Op maandag 22 mei 2023 21:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja primaZeker met dit weer. Ik moet nog een maandje door bikkelen maar er zitten wat goede reisjes aan vast. Als alles goed gaat Varese, Henley en Luzern te gaan tot 7 juli dus lekker druk.
Bevalt je nieuwe baan?
Ik vind dat ook goor, maar er zijn genoeg vrouwen die dat dus wel lekker vindenquote:Op maandag 22 mei 2023 21:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat te doen bij iemand nee, dat dan weer niet
Mannen ook wel I thinkquote:Op maandag 22 mei 2023 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat ook goor, maar er zijn genoeg vrouwen die dat dus wel lekker vinden
Zou het? Ik dacht eigenlijk dat dat meer een vrouwending is.quote:
Ah leukquote:Op maandag 22 mei 2023 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Domni![]()
Ik ben een schildpad aan het haken
Haha nog ingewikkeld ookquote:Op maandag 22 mei 2023 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets gaat het worden, het wordt een memoryspel met kleurtjes. Die kleine schildpadjes worden dan na aflopt opgeruimd in de grote schildpad.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat wel meeviel, dat kleine klote roodborstje laatst was wel heel arbeidsintensiefquote:
Ik had eerder zoiets verwachtquote:Op maandag 22 mei 2023 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel meeviel, dat kleine klote roodborstje laatst was wel heel arbeidsintensief
Prachtigquote:Op maandag 22 mei 2023 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets gaat het worden, het wordt een memoryspel met kleurtjes. Die kleine schildpadjes worden dan na aflopt opgeruimd in de grote schildpad.
[ afbeelding ]
Dat is wel een schatje ja, maar daar kan geen memory inquote:Op maandag 22 mei 2023 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had eerder zoiets verwacht
[ afbeelding ]
Babiesquote:Op maandag 22 mei 2023 21:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Niet één schildpad, maar een hele kudde
Zet je internet dan aan hequote:Op maandag 22 mei 2023 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn nieuwe voeding werkt maar bij alles wat ik wil updaten krijg ik de melding dat ik geen internetverbinding heb.
Als het niet in het spaans was ...........quote:Op maandag 22 mei 2023 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Snij technieken op groenten .....
Je kunt zelf ook kijken natuurlijk
Had je daar geen lessen voor genomen (tijden geleden )quote:Op maandag 22 mei 2023 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het niet in het spaans was ...........
Ben tot les 3 van de 3000 gekomenquote:Op maandag 22 mei 2023 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je daar geen lessen voor genomen (tijden geleden )
Ik vind luisteren daarbij toch wel een dingetje, tijden, ingredienten etc moet je horen.quote:
Klinkt toch lekker dat Spaansquote:Op maandag 22 mei 2023 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik vind luisteren daarbij toch wel een dingetje, tijden, ingredienten etc moet je horen.
Hoop het voor je, jij luistert er naarquote:
Ik wilde ook nog met Navajo beginnen, maar dat is best moeilijkquote:Op maandag 22 mei 2023 23:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan ben je in elk geval verder gekomen dan ik
Ik eet ook niet alles..quote:Op maandag 22 mei 2023 23:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoop het voor je, jij luistert er naar
Alles lusten is voor mensen zonder smaak.quote:
Die afkorting ken ik nietquote:
Heeft u hulp nodig?quote:
Die kennen we nog van de bierproeverijreeks.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 00:55 schreef tonja het volgende:
Cheers!
[ afbeelding ]
Als ie minder bitter was vond ik 'm fantastisch.
De mijne ook niet. Te bitter.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 01:07 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die kennen we nog van de bierproeverijreeks.
Mijn favoriet was het niet.
bitter? Bij een naam als "caramel fudge" denk ik aan een enorm zoet biertje. Stouts hebben niet veel hops, dus waar komt die bitterheid vandaan?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 00:55 schreef tonja het volgende:
Cheers!
[ afbeelding ]
Als ie minder bitter was vond ik 'm fantastisch.
Een bal uil?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 01:21 schreef engine het volgende:
Ze klikken precies in elkaar
[ afbeelding ]
Jepquote:
Geen idee, er zat zeker zoet in maar ik vond het bitter overheersend. Ik ben ook niet dol op bitter.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 01:49 schreef devzero het volgende:
[..]
bitter? Bij een naam als "caramel fudge" denk ik aan een enorm zoet biertje. Stouts hebben niet veel hops, dus waar komt die bitterheid vandaan?
Ik geloof je. Ik hou wel van bitter, en ook bitter bier. Maar een stout hoeft niet bitter te zijn. Misschien hebben ze toch extra hop gebruikt omdat het (vroeger) trendy was. Jammer. Maar er zijn voldoende andere prima te drinken stoutsquote:Op dinsdag 23 mei 2023 02:05 schreef tonja het volgende:
Geen idee, er zat zeker zoet in en de caramel was lekker maar ik vond het bitter overheersend en ook ben ik niet dol op bitter.
Meestal begin je met lichtere biertjes voor je zwaardere bieren gaat drinken (die stout is 11.5%, deze is maar 8%). Maar goed dat je dat niet gedaan hebt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 02:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Oh, geen idee, maar dat verklaart wel waarom ik het lekker vind denk ik
Gewoon proberen. Als het niet smaakt, gewoon likeur blijven toevoegen tot het wel smaakt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 02:37 schreef tonja het volgende:
Als ik nou kersenlikeur in een goedkoop lagertje zou pleuren, zou dat werken?
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Als het niet smaakt, gewoon likeur blijven toevoegen tot het wel smaakt.
mweh,quote:Op dinsdag 23 mei 2023 12:20 schreef pullup het volgende:
https://speld.nl/2023/05/(...)oen-game-of-thrones/
Veel te koud wederomquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Voor de verandering is het hier bewolkt. Heerlijk
Dat was weken geleden. Alsnog bedankt. Het was gewoon een gedachte dat ik ineens hadquote:
OKquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was weken geleden. Alsnog bedankt. Het was gewoon een gedachte dat ik ineens had
Je bent al wel uit de luiers toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 15:55 schreef Aoibhin het volgende:
Ik moet nog iets meer dan 10 jaar wachten; ben benieuwd of er tegen die tijd nog een FOK! is
Die ligt er gestrekt bijquote:Op dinsdag 23 mei 2023 14:22 schreef pullup het volgende:
Verder een relaxed vrij middagje
[ afbeelding ]
Volgens die logica zou ik nooit "legaal" in VBL mogen posten. Wat een kutsport is voetbal tochquote:
Is vast en zeker een bagagedragerquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:22 schreef pullup het volgende:
Bijna vaker dan ik de Kalverstraat helemaal door ben gelopen![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)rest-voor-28ste-keer
[ afbeelding ]
Wat een tering zooi maken mensen in de natuur. BAH!!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:22 schreef pullup het volgende:
Bijna vaker dan ik de Kalverstraat helemaal door ben gelopen![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)rest-voor-28ste-keer
[ afbeelding ]
Ik ben het zowaar met je eensquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een tering zooi maken mensen in de natuur. BAH!!
Oh ik ben het ook wel vaak met jou eens hoor naaisterquote:
Laatst vond je mij nog zwaar irritantquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ik ben het ook wel vaak met jou eens hoor naaister
Ja dat klopt maar dat ben ik ook wel zo nu en dan. Ik moest gniffelen op je antwoord op iets wat sommige mensen denken dat je iets gratis en voor niks wil doen met eenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laatst vond je mij nog zwaar irritant
Er zou eigenlijk een regel moeten zijn dat je al je meegebrachte spullen naar Mount Everest ook weer terug brengt. Desnoods gaan ze maar terug omhoog om dat achtergelaten blikje op te halen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een tering zooi maken mensen in de natuur. BAH!!
Ja zo ben ik ook welquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar dat ben ik ook wel zo nu en dan. Ik moest gniffelen op je antwoord op iets wat sommige mensen denken dat je iets gratis en voor niks wil doen met eenerbij
Ik snap die obsessie niet om een hoge berg te beklimmen en als je naar de top wilt dat je dan ook nog zuurstof mee moet nemen. Ga een boek lezen ofzo.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk een regel moeten zijn dat je al je meegebrachte spullen naar Mount Everest ook weer terug brengt. Desnoods gaan ze maar terug omhoog om dat achtergelaten blikje op te halen.
Nou dat is ze niet gewend he? Een aantal woningen zijn ingericht en mensen reden af en aan met spullen, was het koud werd ze met kind en al in de auto gebracht. Mooie topicsquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zo ben ik ook wel![]()
Maar sommige mensen denken alles gratis te kunnen krijgen omdat ze zogenaamd zielig zijn
Er liggen dan ook een redelijk aantal lijken op die berg.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap die obsessie niet om een hoge berg te beklimmen en als je naar de top wilt dat je dan ook nog zuurstof mee moet nemen. Ga een boek lezen ofzo.
Die mensen mogen van mij dood neervallen.
Of die motor.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Er liggen dan ook een redelijk aantal lijken op die berg.
En die berg beklimmen is gewoon een mega midlife crisis event. Voor als een gele cabriolet niet voldoende is.
Volgens mij liggen er genoeg dooie ook die ruimen ze ook niet opquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Er zou eigenlijk een regel moeten zijn dat je al je meegebrachte spullen naar Mount Everest ook weer terug brengt. Desnoods gaan ze maar terug omhoog om dat achtergelaten blikje op te halen.
Schitterend. Voor gratis dingen van mij vragen moet je niet bij mij zijn.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat is ze niet gewend he? Een aantal woningen zijn ingericht en mensen reden af en aan met spullen, was het koud werd ze met kind en al in de auto gebracht. Mooie topics
Hetquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schitterend. Voor gratis dingen van mij vragen moet je niet bij mij zijn.
Ja de groene schoenen ofzoquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Die lijken zijn toch ook herkenningspunten geworden?
Ik zal het over 10 jaar eens proberen. Tegen die tijd hoop ik toch wel een midlife crisis te hebben.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of die motor.
Zou zwemmen met een aligator / krokodil niet net zoveel spanning met zich mee brengen?
Jij gaat over 3 weken toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Er liggen dan ook een redelijk aantal lijken op die berg.
En die berg beklimmen is gewoon een mega midlife crisis event. Voor als een gele cabriolet niet voldoende is.
Je kan ook gewoon een jongere vriendin nemen of een motor.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal het over 10 jaar eens proberen. Tegen die tijd hoop ik toch wel een midlife crisis te hebben.
Awww.. denken dat je jong bentquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zal het over 10 jaar eens proberen. Tegen die tijd hoop ik toch wel een midlife crisis te hebben.
Damn.. Wilde net pannenlappen bestellen bij je.. zal ik de maten anders alvast in DM sturen?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Schitterend. Voor gratis dingen van mij vragen moet je niet bij mij zijn.
Gewoon doenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Damn.. Wilde net pannenlappen bestellen bij je.. zal ik de maten anders alvast in DM sturen?
Ik heb al een kat, dus hoef geen vriendin en ik hou niet van motor rijden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een jongere vriendin nemen of een motor.
Jij bent EXACT in de midlifecrisisleeftijd.. wachten op de motor..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben niet jongMaar nog te jong om geen midlife crisis te krijgen
Je weet het niet als die mid-life crisis eraan komt. Schijnt echt rare dingen te doen met een man.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb al een kat, dus hoef geen vriendin en ik hou niet van motor rijden.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon doen
Heb nog wel zin in nog een fittie
Nee nee, hij gaat vechten met een aligatorquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jij bent EXACT in de midlifecrisisleeftijd.. wachten op de motor..
Dat dan nog welquote:
Ik vind het wel jammer dat er nog geen midlife crisis topic in LIF is. Kunnen zielige mannen zoals ik elkaar tips geven om raar te doen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je weet het niet als die mid-life crisis eraan komt. Schijnt echt rare dingen te doen met een man.
Het is zo'n stoere manquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee, hij gaat vechten met een aligator
Lees je DM.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gewoon doen
Heb nog wel zin in nog een fittie
Ik ben bij met het lezen van mijn DMquote:
Ik vind het meer een ONZ topic. Of KLB.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat er nog geen midlife crisis topic in LIF is. Kunnen zielige mannen zoals ik elkaar tips geven om raar te doen.
Oh, dus de overgang staat bij jou ook al om de hoek. Wat voor rare dingen ga jij doen? Een 4de naaimachine aanschaffen?quote:
Oh dan heb ik niet op verzenden geklikt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben bij met het lezen van mijn DM
Oh jéé weer een hartjequote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben bij met het lezen van mijn DM
Ik dacht al, waarom heb jij nieuwe gordijnen nodig. Maar je had die DM naar de verkeerde gestuurdquote:
Nou behalve me rot zweten. Denk ik minstens 3 katten aanschaffen, een bezemsteel kopen en door het dorp lopen schreeuwen dat mannen de bron zijn van al het kwaad.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, dus de overgang staat bij jou ook al om de hoek. Wat voor rare dingen ga jij doen? Een 4de naaimachine aanschaffen?
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja.![]()
Nee grapje. Ik ben zelf handig met de naaimachine.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht al, waarom heb jij nieuwe gordijnen nodig. Maar je had die DM naar de verkeerde gestuurd
Mooiquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ja gaat maar naar de winkel ofzoquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:34 schreef devzero het volgende:
Overigens heb ik nog wel nieuwe gordijnen nodig. Mijn DM staat open
Mijn moeder had dat ooit gedaan voor een van mijn broers. Dat was voor haar de laatste keer dat ze gordijnen had gemaakt.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja gaat maar naar de winkel ofzo![]()
Zelfs ik heb niet mijn eigen gordijnen genaaid
Zal ik iemand even mentionen dan?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ja poep in de ventilator, daarom ben je toch hier?quote:
Ik weet niet hoor was die missende mention nou echt zo belangrijk. Het lijkt bijna dat je iemand een ban hebt bezorgd. Niet direct natuurlijk het was eigen schuld je hebt wel een speurtocht in gang gezet om SJW te metionenquote:
Oh nee helemaal niet belangrijk, maar vond het vreemd dat mention ineens niet te lezen was.. En was ik wel benieuwd hoe of watquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor was die missende mention nou echt zo belangrijk. Het lijkt bijna dat je iemand een ban hebt bezorgd. Niet direct natuurlijk het was eigen schuld je hebt wel een speurtocht in gang gezet om SJW te metionen
Blijf lekker in dtsquote:
Je weet dondersgoed waarom die niet gelezen kan worden. Ik ben dat lieve gejank wel zat.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh nee helemaal niet belangrijk, maar vond het vreemd dat mention ineens niet te lezen was.. En was ik wel benieuwd hoe of wat
En hoezo iemand een ban door mij dan? Want ik heb niet gepost in de late avond/nacht..
Nou nee, anders vroeg ik het nietquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed waarom die niet gelezen kan worden. Ik ben dat lieve gejank wel zat.
Pushen over een mention.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou nee, anders vroeg ik het niet
En welk gejank precies?
Nou zo zie ik het niet, was gewoon een normale discussie er overquote:
Neejoh het was maar een grapjequote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou zo zie ik het niet, was gewoon een normale discussie er over
Ik ben @devzero gevolgdquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:58 schreef Soury het volgende:
Ja laat maar ook dat gezeik in DTS komt hier weer Happy Charly post nooit hier
Jaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 17:59 schreef HappyCharly het volgende:
Ey ik had die naam bewust verwijderd.. dat was niet netjes van mij. Het grapje is genoeg.
Ohhh ik dacht al..quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik bedoel de mention in dts gister nacht
Ja lekker belangrijkquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik bedoel de mention in dts gister nacht
Lekker belangrijkquote:
Ik heb gebrek aan inspiratie.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:12 schreef HappyCharly het volgende:
@:Devzero, ben je bezig n midlifecrisistopic te openen?
Waar ging het allemaal over?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:23 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oei.. das ook de leeftijd he.. begint *het allenaal niet meer weten*
Gaat aardig jaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:33 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Haloa.. lukt het om iets minder op fok te zijn?
Welkom in het midlifecrisis topic voor mannen!quote:
Lichamelijke gebreken zoals een verminderd libido en terugtrekkende haargrens mogen in het daarvoor bestemde subtopic. Happy mlc!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welkom in het midlifecrisis topic voor mannen!
Post hier je ervaringen met je midlifecrisis. Vergeet vooral niet foto's te posten van je nieuwe jongere vriendin, je rode Cabrio of je motor.
Sommige dames zijn hun hele leven al een zeik wijf die merken er niks van toch?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lichamelijke gebreken zoals een verminderd libido en terugtrekkende haargrens mogen in het daarvoor bestemde subtopic. Happy mlc!
Volgens mij kan je deze vraag prima beantwoorden vanuit eigen ervaringquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige dames zijn hun hele leven al een zeik wijf die merken er niks van toch?
Daar heeft natuurlijk niemand last van. Het blijft tenslotte FOK!quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Lichamelijke gebreken zoals een verminderd libido en terugtrekkende haargrens mogen in het daarvoor bestemde subtopic. Happy mlc!
Nou nee het hele gedoe van mid life gezeik heb ik niet zo erg ervaren. Ouder worden maar wel ok ik kan een ferari kopen maar waarom?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens mij kan je deze vraag prima beantwoorden vanuit eigen ervaring
Weet ik niet. Het zijn mannen, compleet onverklaarbaar.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee het hele gedoe van mid life gezeik heb ik niet zo erg ervaren. Ouder worden maar wel ok ik kan een ferari kopen maar waarom?
Nee dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het zijn mannen, compleet onverklaarbaar.
De "maatschappij" verwacht slanke knappe dames en sterke, viriele mannen. Vrouwen hebben van dat beeld hun hele leven al last, kijk maar naar de hele dieet scène. Maar ook mannen komen er op een gegeven moment achter dat ze niet meer aan dat ideaal beeld voldoen. Dus maar snel net doen alsof ze nog wel jong en aantrekkelijk zijn. Bv door een snelle auto of jonge vriendin te nemen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het zijn mannen, compleet onverklaarbaar.
Zullen we doen dat iedereen gewoon goed genoeg is?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:56 schreef devzero het volgende:
[..]
De "maatschappij" verwacht slanke knappe dames en sterke, viriele mannen. Vrouwen hebben van dat beeld hun hele leven al last, kijk maar naar de hele dieet scène. Maar ook mannen komen er op een gegeven moment achter dat ze niet meer aan dat ideaal beeld voldoen. Dus maar snel net doen alsof ze nog wel jong en aantrekkelijk zijn. Bv door een snelle auto of jonge vriendin te nemen.
Dat ik nog serieus er op in ga, is wel een beetje raar
Neequote:
Dat zou alles wel een stuk makkelijker makenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zullen we doen dat iedereen gewoon goed genoeg is?
Jups.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:56 schreef devzero het volgende:
[..]
De "maatschappij" verwacht slanke knappe dames en sterke, viriele mannen. Vrouwen hebben van dat beeld hun hele leven al last, kijk maar naar de hele dieet scène. Maar ook mannen komen er op een gegeven moment achter dat ze niet meer aan dat ideaal beeld voldoen. Dus maar snel net doen alsof ze nog wel jong en aantrekkelijk zijn. Bv door een snelle auto of jonge vriendin te nemen.
Dat ik nog serieus er op in ga, is wel een beetje raar
Welnee dat is onzin hoor niet iedereen wil model barbie zijn of Ken. Dat is maar een klein percentage die zich zo willen bewijzen.quote:
Dat denk ik ook, vooral een media dingetje.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee dat is onzin hoor niet iedereen wil model barbie zijn of Ken. Dat is maar een klein percentage die zich zo willen bewijzen.
Zolang niet iedereen Moeder Theresa of Ghandi is faalt iedereen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zullen we doen dat iedereen gewoon goed genoeg is?
Ik zei Jups opdat hij zo gek is om serieus te antwoorden.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee dat is onzin hoor niet iedereen wil model barbie zijn of Ken. Dat is maar een klein percentage die zich zo willen bewijzen.
Goed genoeg is precies dat, goed genoeg. Dus ook als je geen Ghandi bent.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zolang niet iedereen Moeder Theresa of Ghandi is faalt iedereen.
Zelfs zij falenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
@devzero is serieus liefquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zei Jups opdat hij zo gek is om serieus te antwoorden.
Moeder Theresa was niet zo aardig hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een 5 en halfjes cultuur jaquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Goed genoeg is precies dat, goed genoeg. Dus ook als je geen Ghandi bent.
Absoluut. Gelukkig zijn er maar weinig mensen die echt zo extreem willen zijn. Maar er is wel degelijk druk om slanker of gezonder en zo te zijn. Maar goed, we dwalen af. Het ging om mijn gordijnen die @ieniminimuis voor me ging makenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Gratis en voor nietsquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Absoluut. Gelukkig zijn er maar weinig mensen die echt zo extreem willen zijn. Maar er is wel degelijk druk om slanker of gezonder en zo te zijn. Maar goed, we dwalen af. Het ging om mijn gordijnen die @:ieniminimuis voor me ging maken
Kleur, maat en wanneer kom je ze ophalen? Of kom ik ze brengen?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Absoluut. Gelukkig zijn er maar weinig mensen die echt zo extreem willen zijn. Maar er is wel degelijk druk om slanker of gezonder en zo te zijn. Maar goed, we dwalen af. Het ging om mijn gordijnen die @:ieniminimuis voor me ging maken
Zou wel minimaal 50 euro per uur vragenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kleur, maat en wanneer kom je ze ophalen? Of kom ik ze brengen?
Komt wel goed denk ikquote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:48 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zou wel minimaal 50 euro per uur vragen
Bloemetjes, 5x 3 bij 5 cm (het is tenslotte voor een poppenhuis). En ik ben aankomend weekend bij je in de buurt, dus ik kom ze wel even ophalen.quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kleur, maat en wanneer kom je ze ophalen? Of kom ik ze brengen?
Dat moet lukkenquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Bloemetjes, 5x 3 bij 5 cm (het is tenslotte voor een poppenhuis). En ik ben aankomend weekend bij je in de buurt, dus ik kom ze wel even ophalen.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Bloemetjes, 5x 3 bij 5 cm (het is tenslotte voor een poppenhuis). En ik ben aankomend weekend bij je in de buurt, dus ik kom ze wel even ophalen.
Echt waar?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Gratis en voor nietsZe staat altijd klaar voor fokkers
Ja. Gewoon een DM sturen naar @ieniminimuis en ze zal ook voor jou een jurk of pannenlappen naaien. Wel een hartje bij je verzoek doenquote:
Zeker een hartje erbij doen. Succes gegarandeerdquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Gewoon een DM sturen naar @:ieniminimuis en ze zal ook voor jou een jurk of pannenlappen naaien. Wel een hartje bij je verzoek doen
Marioquote:Op dinsdag 23 mei 2023 18:48 schreef mario390 het volgende:
vrouwen zijn als er wtensoep
beginnen ze pruttelen moet de worst erin
Koenquote:
Ik zie nu je sig pasquote:
Ik ook!quote:
Hoi Deisyy, hoe gaat het met je nieuwe baan?quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook!
En jouw naam in één keer goed gespeld
quote:
Paddestoeliequote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:41 schreef Shii het volgende:
[..]
Hoi Deisyy, hoe gaat het met je nieuwe baan?
[..]
druk, toe aan vakantie, verder een leven vol pieken en dalen.quote:
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
druk, toe aan vakantie, verder een leven vol pieken en dalen.
maar ik mag niet klagen verder
Dat klinkt een beetje hetzelfde als bij mij.quote:
genoeg ellende om me heen dus genoeg reden voorquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:58 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt een beetje hetzelfde als bij mij.
quote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
genoeg ellende om me heen dus genoeg reden voor
Dat is zeker knapquote:Op dinsdag 23 mei 2023 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook!
En jouw naam in één keer goed gespeld
Dat Domni op Arne Slot lijktquote:
je bent en dome ventquote:Op dinsdag 23 mei 2023 20:38 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mario![]()
Hoe is het jetzt met Mutti? Alles weer schimmelvrij voor de carport?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |