Ik had een vriendinnetje dat totaal geen moeite had met het uitknijpen van andermans (wel bekenden, geen voorbijgangers) puistenquote:
quote:Op maandag 22 mei 2023 19:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik had een vriendinnetje dat totaal geen moeite had met het uitknijpen van andermans (wel bekenden, geen voorbijgangers) puisten![]()
Verdert was ze ook wel bijzonder in a good way
Ook mooiquote:
Gadverdammequote:Op maandag 22 mei 2023 19:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik had een vriendinnetje dat totaal geen moeite had met het uitknijpen van andermans (wel bekenden, geen voorbijgangers) puisten![]()
Alles goed Mally?
Yellowstone park is over datumquote:
Waarom ben je nog hier je had toch weer afscheid genomen van fokquote:
Wie zegt dat?quote:Op maandag 22 mei 2023 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ben je nog hier je had toch weer afscheid genomen van fok
Linkje of latenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom ben je nog hier je had toch weer afscheid genomen van fok
Jijzelfquote:
Oh of was het DTS dat was hetquote:
Brrrr.......... Bobbeltjes plastic is wel leuk.quote:
Dat ook jaquote:Op maandag 22 mei 2023 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Brrrr.......... Bobbeltjes plastic is wel leuk.
quote:
Zie post aan Mallyquote:Op maandag 22 mei 2023 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Brrrr.......... Bobbeltjes plastic is wel leuk.
o voor @Soury , ik schrok alquote:Op maandag 22 mei 2023 19:50 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Keer gezien, moest ff zoeken:
[ afbeelding ]
Krijgen jij en Aloa v d SC als jullie eindelijk bekend maken al meer dan drie jaar een stel zijn
Was voor Soury![]()
Ik had ooit een vriendinnetje waar ik de puistjes bij moest uitknijpen. Ik heb er nooit moeilijk over gedaan, ook al kreeg ik ooit een puist tegen mijn voorhoofd gespotenquote:Op maandag 22 mei 2023 19:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alles goed Mally?
GATVERDAMMEquote:Op maandag 22 mei 2023 19:27 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Alles goed Mally?
Hulloquote:
Ben jij zo'n iemand die dat ook lekker vindt?quote:
Ja primaquote:
Omdat te doen bij iemand nee, dat dan weer nietquote:Op maandag 22 mei 2023 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij zo'n iemand die dat ook lekker vindt?
Iedereen wordt toch meteen een stuk vrolijker van dit weer, echt lekker hoor. Je hebt nog aardig wat reisjes te gaan in die paar weken, leuke reisjes ook. Luzern ben ik in september nog langs gereden, groot meerquote:Op maandag 22 mei 2023 21:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja primaZeker met dit weer. Ik moet nog een maandje door bikkelen maar er zitten wat goede reisjes aan vast. Als alles goed gaat Varese, Henley en Luzern te gaan tot 7 juli dus lekker druk.
Bevalt je nieuwe baan?
Ik vind dat ook goor, maar er zijn genoeg vrouwen die dat dus wel lekker vindenquote:Op maandag 22 mei 2023 21:10 schreef Lovely het volgende:
[..]
Omdat te doen bij iemand nee, dat dan weer niet
Mannen ook wel I thinkquote:Op maandag 22 mei 2023 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind dat ook goor, maar er zijn genoeg vrouwen die dat dus wel lekker vinden
Zou het? Ik dacht eigenlijk dat dat meer een vrouwending is.quote:
Ah leukquote:Op maandag 22 mei 2023 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Domni![]()
Ik ben een schildpad aan het haken
Haha nog ingewikkeld ookquote:Op maandag 22 mei 2023 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets gaat het worden, het wordt een memoryspel met kleurtjes. Die kleine schildpadjes worden dan na aflopt opgeruimd in de grote schildpad.
[ afbeelding ]
Ik dacht dat dat wel meeviel, dat kleine klote roodborstje laatst was wel heel arbeidsintensiefquote:
Ik had eerder zoiets verwachtquote:Op maandag 22 mei 2023 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel meeviel, dat kleine klote roodborstje laatst was wel heel arbeidsintensief
Prachtigquote:Op maandag 22 mei 2023 21:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets gaat het worden, het wordt een memoryspel met kleurtjes. Die kleine schildpadjes worden dan na aflopt opgeruimd in de grote schildpad.
[ afbeelding ]
Dat is wel een schatje ja, maar daar kan geen memory inquote:Op maandag 22 mei 2023 21:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had eerder zoiets verwacht
[ afbeelding ]
Babiesquote:Op maandag 22 mei 2023 21:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Prachtig![]()
Niet één schildpad, maar een hele kudde
Zet je internet dan aan hequote:Op maandag 22 mei 2023 22:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn nieuwe voeding werkt maar bij alles wat ik wil updaten krijg ik de melding dat ik geen internetverbinding heb.
Als het niet in het spaans was ...........quote:Op maandag 22 mei 2023 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Snij technieken op groenten .....
Je kunt zelf ook kijken natuurlijk
Had je daar geen lessen voor genomen (tijden geleden )quote:Op maandag 22 mei 2023 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het niet in het spaans was ...........
Ben tot les 3 van de 3000 gekomenquote:Op maandag 22 mei 2023 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Had je daar geen lessen voor genomen (tijden geleden )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |