Mooie pot. Die Monteiro zal zichzelf echt voor zijn kop slaan dat hij die makkelijke smash in het net sloeg. Op zo'n cruciaal moment. Hanfmann stond aan de grond genageld. Overigens had Hanfmann in de 3e set al een matchpoint.quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Lekker potje wel Monteiro - Hanffmann, enthousiast publiek ook voor beide kanten
Ik heb een pittige mening over mensen met Artengo materiaal op een tennisbaan. Ook bij ons amateurs. Het is godverdomme een elitesport. Je komt toch ook niet de baan op met je rackets in een zak van de Lidl??quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:32 schreef Alpha0 het volgende:
Staar Monfils nou met het Decathlon huismerk (Artengo) te tennissen?
Wel goeie pot verder tegen Baez
Wat was dat voor bal jaquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:23 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mooie pot. Die Monteiro zal zichzelf echt voor zijn kop slaan dat hij die makkelijke smash in het net sloeg. Op zo'n cruciaal moment. Hanfmann stond aan de grond genageld. Overigens had Hanfmann in de 3e set al een matchpoint.
quote:Tallon Griekspoor kreeg het zondag tijdens zijn openingspartij op Roland Garros behoorlijk aan de stok met zijn coach Kristof Vliegen. De spanningen liepen zelfs dermate op dat de Belg besloot om nog voor het einde van de partij de baan te verlaten. "Maar ik heb wel een berichtje van hem, dus hij zal stiekem wel blij zijn."
Griekspoor bereikte zondag ten koste van de Spanjaard Pedro Martínez de tweede ronde, maar het liep niet de hele partij zoals gehoopt. "Vertrek lekker als je toch niks zegt", beet Griekspoor zijn coach toe in een mindere fase van de wedstrijd. Vliegen aarzelde niet, pakte zijn tas en verdween van baan 12.
"Ik heb geen idee waarnaartoe, want ik heb hem nog niet gezien", bekende Griekspoor op de persconferentie. "Maar dat gebeurt in het heetst van de strijd. Ik voelde me al niet geweldig en als je naar de rankings kijkt, dan moet je deze negen van de tien keer winnen."
Griekspoor verwacht dat de twee het zondagavond nog bijleggen. "Ik zal hem mijn excuses aanbieden en dan is het zand erover en gaan we gewoon weer door. Het is niet zo dat ik op zoek ga naar een nieuwe trainer hoor, absoluut niet. Hij zal er woensdag gewoon weer bij zijn, tenzij hij de auto heeft gepakt."
Vooral in het middelste gedeelte van de partij tegen Martínez had Griekspoor het moeilijk. Hij verloor de derde set zelfs met 0-6, maar toonde vervolgens veerkracht door de vierde (7-5) en vijfde (6-3) set te winnen. "Ik zag wel een compliment in groepsapp, dus hij zal stiekem toch wel blij zijn."
Heb al tennissers gespot met tennissokken van de Lidlquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen met Artengo materiaal op een tennisbaan. Ook bij ons amateurs. Het is godverdomme een elitesport. Je komt toch ook niet de baan op met je rackets in een zak van de Lidl??
Lekker ludiek!!!!! Wat ook ludiek is is om een tennisbal tussen zo’n figuur z’n ogen te mikkenquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:32 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Heb al tennissers gespot met tennissokken van de Lidl
Paul Haarhuis sloeg McEnroe op de US Open naar de eeuwige jachtvelden met een racket van de HEMAquote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over mensen met Artengo materiaal op een tennisbaan. Ook bij ons amateurs. Het is godverdomme een elitesport. Je komt toch ook niet de baan op met je rackets in een zak van de Lidl??
Boh. Is Rybakina in het echt ook zo schattig?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 21:55 schreef Arizona het volgende:
Ik heb de eerste set van Medje live bijgewoond vandaag, gratis upgrade voor Philippe Chartier op onze kaartjes. Was fantastisch om te zien, echt mooie puntenen Medje die aan het mopperen was
![]()
Verder op Suzanne Lenglen de partij van Ruud gezien, de laatste set van Gauff en de partij van Rybakina. Erg leuke wedstrijden![]()
Haasegod was weggestopt op een praktisch onzichtbare baan![]()
en ik kwam er helaas te laat achter dat Koolhof nog speelde
![]()
Maar echt een topdag gehad
Watquote:Op woensdag 31 mei 2023 00:02 schreef superniger het volgende:
Wel jammer dat Seyboth Wild een vrouwenmepper is.
quote:Op dinsdag 30 mei 2023 23:59 schreef superniger het volgende:
[..]
Boh. Is Rybakina in het echt ook zo schattig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |