SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen hadden ze echter grote aantallen T34 beschikbaar wat destijds een moderne tank was. De situatie is nu anders want de resterende beschikbare tanks zijn van een steeds ouder bouwjaar.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Rusland denkt nog steeds aan de glorieuze opstand van 1917, dus wat verwacht je?
WOII hebben ze ook gered wegens de overmacht aan volk, moderne oorlogsvoering kennen ze niet blijkbaar.
Vind het heel vaag ja. Hier ook:quote:
Nog steeds volgens mij.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:12 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Toen hadden ze echter grote aantallen T34 beschikbaar
Ben benieuwd wanneer deze museumstukken aan het front gaan verschijnenquote:
Da's wel gevaarlijk. Misschien escaleert Rusland dan.quote:Op zondag 21 mei 2023 23:15 schreef skysherrif het volgende:
Alhoewel Oekraine overigens vandaag weer een paar straten wel weer heeft teruggewonnen in west Bakhmut
quote:Op zondag 21 mei 2023 23:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Da's wel gevaarlijk. Misschien escaleert Rusland dan.
quote:Op zondag 21 mei 2023 23:15 schreef skysherrif het volgende:
Alhoewel Oekraine overigens vandaag weer een paar straten wel weer heeft teruggewonnen in west Bakhmut en nog altijd het MIG monument heeft
https://t.me/militarymediacenter/1993quote:Commandant van de grondtroepen van de Oekra๏ense strijdkrachten, kolonel-generaal Oleksandr Syrskyi:
Ondanks het feit dat we momenteel een klein deel van Bakhmut beheersen, verliest het belang van zijn verdediging niet zijn relevantie. Dit geeft ons de mogelijkheid om de stad in te gaan bij een verandering in de situatie. En het zal zeker gebeuren.
We blijven oprukken op de flanken in de buitenwijken van Bakhmut en naderen feitelijk de verovering van de stad in een tactische omsingeling. Hierdoor zullen we in staat zijn om alle hoge gebouwen die door de vijand zijn bezet te controleren en ze geleidelijk te vernietigen. Dit ontneemt de vijand de controle over de toegang tot de stad en geeft ons bepaalde tactische voordelen.
Tijdens het werken met de commandanten bespraken we in detail onze acties en de procedure voor het vernietigen van de vijand. Daarom zetten we de verdediging voort. De situatie is moeilijk, maar onder controle.
Ja die tactische omsingeling is nog wel een beetje overdreven natuurlijkquote:Op zondag 21 mei 2023 23:19 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
https://t.me/militarymediacenter/1993
Het is wachten op het Honderddagenoffensiefquote:Op zondag 21 mei 2023 22:47 schreef LXIV het volgende:
Totale waanzin trouwens, deze aantallen, voor een onbeduidende stad. Het is de ouderwetse gehaktmolen, net als in WO1 ongeveer.
Weer een mystery crash.quote:
SAMP-T of Hawk denk ik.quote:
Eerste reactie...quote:Op maandag 22 mei 2023 00:39 schreef slashdotter3 het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)_ukrainian_soldiers/
Russian tank shots send Ukrainian soldiers running from their positions leaving dead and wounded behind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |