Het zou andersom moeten zijn, migranten moeten woningen krijgen en wij zouden 12 jaar moeten wachten. oh wacht dat is al zo.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:53 schreef Confetti het volgende:
Op de Staatsomroep vertelt een vrouw emotioneel over waarom wij meer rechten zouden moeten hebben dan migranten, alleen maar omdat 'we hier geboren zijn'.
Ze krijgt een applaus van het publiek.
Dit land is goddeloos verloren.
Ik vind wel dat ze gelijk heeft in die zin dat Nederland panisch doet alsof de asielzoekers niet in een tent buiten in een grasveld kunnen slapen zoals in Turkije, Libanon, Jordan en dat ze perse een huis nodig hebben en voorrang krijgen op NLers daarvoor:quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:53 schreef Confetti het volgende:
Op de Staatsomroep vertelt een vrouw emotioneel over waarom wij meer rechten zouden moeten hebben dan migranten, alleen maar omdat 'we hier geboren zijn'.
Wat dit soort knuffelaars niet snappen is dat als we nog 20 jaar doorgaan met dit beleid, de sociale voorzieningen en de welvaart in rap tempo worden afgebroken en onze steden steeds onleefbaarder worden. Er is een reden dat het in al de herkomstlanden van die asielzoekers zo'n grote puinhoop is.quote:Op donderdag 25 mei 2023 19:53 schreef Confetti het volgende:
In Duitsland gaat het heel hard. Zelfs als je gewoon in kleine steden loopt, lijkt het net alsof je in Afrika of ergens in het Midden-Oosten bent.quote:Op donderdag 25 mei 2023 14:55 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Brussel alleen?
Kijk eens in veel grote Duitse steden, of Malmö, Marseille, Parijs, Bordeaux..
Thafuq wat daar rondloopt...
nee , europa heeft de immigratie nodigquote:Op donderdag 25 mei 2023 21:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Duitsland gaat het heel hard. Zelfs als je gewoon in kleine steden loopt, lijkt het net alsof je in Afrika of ergens in het Midden-Oosten bent.
Dat krijg je met enkel er wat minder laten al niet meer opgelost. Met veel minder binnen laten ook niet. Grenzen zouden echt dicht moeten en je moet terug gaan sturen.
Immigratie vergroot die problemen alleen maar.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:34 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee , europa heeft de immigratie nodig
nu blijft de bevolking op peil met jonge mensen , minder babys , alleen sommige landen gaan ze niet heen alleen naar duitsland en nederland
Het is heel sociaal naar die mensen toe ja.quote:Op woensdag 24 mei 2023 20:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haha. Ze willen voorkomen dat mensen buiten slapen dus worden er hotels geregeld (is dat zwart wit?) en dat is blijkbaar asociaal. Daar reageer ik op. Zijn er geen hotels, dan slapen die mensen waarschijnlijk buiten, zie dus gewoon dat bericht. Ik heb dat bericht niet geschreven
nee dat ben ik niet met je eensquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Immigratie vergroot die problemen alleen maar.
EU-regelgeving is geen natuurwet.quote:Op woensdag 24 mei 2023 21:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit is een stokpaardje van andere partijen. Doen alsof de instroom beperken kan, alsof dat een realistisch even-te-regelen-scenario is. Alsof D66 het tegendeel wil. Het is gewoon geen knop waar het kabinet aan kan draaien. Aan de puinhoop in de opvang, daar kan wel aan gedraaid worden. De zogenaamde meer-of-minder-asielzoekers-reizen-naar-europa-knop bestaat niet.
Die huisvestingsproblemen worden niet minder door immigratie. En veel meer bouwen zit er ook niet in door allerlei omstandigheden. Voor zo ver dat al wenselijk zou zijn.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat ben ik niet met je eens
de problemen zijn huisvesting maar dat is niet de schuld van de immigranten, schuld van de politiek zelf
er is geen regelgeving tegen mensen die naar de gebieden gaan waar kansen liggenquote:
veel meer bouwen is noodzaak en meer spreidimng over europa ookquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die huisvestingsproblemen worden niet minder door immigratie. En veel meer bouwen zit er ook niet in door allerlei omstandigheden. Voor zo ver dat al wenselijk zou zijn.
Wel eens van landsgrenzen en paspoorten gehoord?quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er is geen regelgeving tegen mensen die naar de gebieden gaan waar kansen liggen
dat is eeen beetje 1980 idee, ik ben tegen paspoortenquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel eens van landsgrenzen en paspoorten gehoord?
Fijn om te weten dat ik naar elk stuk grond kan wandelen om er een huis te gaan bouwen.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:42 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er is geen regelgeving tegen mensen die naar de gebieden gaan waar kansen liggen
Zeg dat maar tegen de douane-beambten op Schiphol.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat is eeen beetje 1980 idee, ik ben tegen paspoorten
Dat kanquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:45 schreef probeer het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat ik naar elk stuk grond kan wandelen om er een huis te gaan bouwen.
Oké. Geen idee wie die 32.000 zijn maar bedankt voor zo’n lekker duidelijke reactiequote:Op donderdag 25 mei 2023 22:40 schreef probeer het volgende:
[..]
Het is heel sociaal naar die mensen toe ja.
Naar 32.000 anderen een stukje minder.
Het aantal daklozen in Nederland. De mensen waarvoor we geen hotel huren. Waarvoor 'recht op een woning' niet wettelijk verankerd is.quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Oké. Geen idee wie die 32.000 zijn maar bedankt voor zo’n lekker duidelijke reactie
Dat die daklozen er zijn, wat of hoeveel zegt dat?quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:49 schreef probeer het volgende:
[..]
Het aantal daklozen in Nederland. De mensen waarvoor we geen hotel huren. Waarvoor 'recht op een woning' niet wettelijk verankerd is.
De Bulgaren die Russische paspoorten uitgedeeld krijgen anders niet hoor!quote:Op donderdag 25 mei 2023 22:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat is eeen beetje 1980 idee, ik ben tegen paspoorten
Dat we als maatschappij dakloosheid toch niet zo'n nijpend probleem vindenquote:Op donderdag 25 mei 2023 23:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat die daklozen er zijn, wat of hoeveel zegt dat?
Als we consistent zijn wel ja.quote:Zouden zij een hotelkamer moeten krijgen?
Volgens mij zijn beide groepen totaal onvergelijkbaar behalve het niet droog kunnen slapen, maar okéquote:Op donderdag 25 mei 2023 23:10 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat we als maatschappij dakloosheid toch niet zo'n nijpend probleem vinden
[..]
Als we consistent zijn wel ja.
En is dat niet juist het punt, bij het huidige 'er moeten hotels afgehuurd worden voor dakloze vluchtelingen' nieuws?quote:Op donderdag 25 mei 2023 23:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij zijn beide groepen totaal onvergelijkbaar behalve het niet droog kunnen slapen, maar oké
Ja huisvesting is echt het enkele probleem dat deze massale toestroom met zich meebrengtquote:Op donderdag 25 mei 2023 22:40 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat ben ik niet met je eens
de problemen zijn huisvesting maar dat is niet de schuld van de immigranten, schuld van de politiek zelf
Hoe komen mensen als Mohamed de VS binnen?quote:Op vrijdag 26 mei 2023 11:56 schreef slashdotter3 het volgende:
Het waterbed effect, ze komen bij Texas binnen en gaan naar NYC, die verspreidt ze weer andere andere steden binnen de staat en langzaam komen er in elke stad wel een paar om het te verspreiden
https://www.msn.com/en-us(...)ostility/ar-AA1bE8yC
Seeking asylum and work, migrants bused out of New York City are met with hostility
Ze civilized world gaat de komende decennia de wereld bevolking opnemen en aan het werk zettenquote:Op vrijdag 26 mei 2023 17:46 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Hoe komen mensen als Mohamed de VS binnen?
Kunnen Afrikanen visumvrij Mexico betreden? Europa is nogal eenvoudig, we zitten letterlijk tegen Afrika aan, maar de VS ligt een stuk verder.
Eerstvolgende regering graag opdoeken dit.quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:44 schreef Wirelessmouse het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)et-dwang-en-bonussen
Dit gaat een grandioos succes worden...
Echt, dit land...quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:44 schreef Wirelessmouse het volgende:
Bij enige kritiek gerelateerd aan de multiculturele samenleving wordt je idd al snel gezien als iemand die 'groezelig rechts' aanhangt. Al dan niet stiekem.quote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:27 schreef Homey het volgende:
Het kabinet kan lekker doorgaan. Meer asielzoekers.
Want, de Nederlander komt toch niet in opstand. Veel te bang om het labeltje 'racist' te krijgen. "Je bent toch niet tegen asielzoekers?" Tja.
Lekker nog meer problemen over de schutting gooien bij gemeentes. Goed gewerkt in Den Haag!quote:Op vrijdag 26 mei 2023 19:44 schreef Wirelessmouse het volgende:
komen er nog veel meer naar europa, nieuwe bewoners die niet eerst naar de kleuterschool en basis school hoeven , praktijkopleiding, huis , gezin , taal, auto ,klaarquote:Op zaterdag 27 mei 2023 08:27 schreef Homey het volgende:
Het kabinet kan lekker doorgaan. Meer asielzoekers.
Want, de Nederlander komt toch niet in opstand. Veel te bang om het labeltje ‘racist’ te krijgen. “Je bent toch niet tegen asielzoekers?” Tja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |