Hopen mag 🤞🤞🤞quote:Op zondag 26 mei 2024 12:30 schreef Xylos het volgende:
Netjes larry, toch nog een nl volkslied vandaag![]()
Of misschien stiekem nog een keer straks?

Ik ga er niet heen, maar heb er wel ontzettend veel zin inquote:Op maandag 27 mei 2024 10:22 schreef ueberduitser het volgende:
Zijn er hier nog mensen die naar de ring gaan komend weekend?
Ik ga met m'n zoon en we vertrekken zaterdagochtend zo rond 03:00 uur.
We hebben het plan de auto bij Brünnchen neer te zetten, dan richting GP-Strecke te lopen, daar het begin kijken en dan weer terug naar Brünnchen.

Dank je! M'n zoon had eigenlijk naar Carfreitag gewild, maar dat was op dat moment te kort dag en mij te druk/ver rijden voor die ene dag. Dus heb hem verrast en 2 weekendkaarten voor de 24-uurs gekochtquote:Op maandag 27 mei 2024 10:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga er niet heen, maar heb er wel ontzettend veel zin in
En ik wens jullie veel plezier

Yep, ik ga komend weekend ook. ik ben er donderdag al (pak altijd een hotel in de buurt) meestal zet ik de auto in Welcheradt neer. is 15 minuten naar de gp streckequote:Op maandag 27 mei 2024 10:22 schreef ueberduitser het volgende:
Zijn er hier nog mensen die naar de ring gaan komend weekend?
Ik ga met m'n zoon en we vertrekken zaterdagochtend zo rond 03:00 uur.
We hebben het plan de auto bij Brünnchen neer te zetten, dan richting GP-Strecke te lopen, daar het begin kijken en dan weer terug naar Brünnchen.

Oeh, goede kick, zat Isle of Man TT te kijken en was dit totaal vergetenquote:

Ja, dat deed hij niet helemaal goedquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Schakel net weer in.
Van Linde snijdt hem toch gewoon af?

Was wel een dubieuze situatie, iemand reed zo langzaam dat je oprecht kon denken dat die auto kapot was (en je er dus langs mag).quote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:44 schreef Sabata het volgende:
Voor Grello #911 is de race aardig in het putje aan het gaan. Verkeerde bandenkeus met veel tijdverlies, plus nu "under investigation" voor het negeren van een dubbele gele vlag. ugh. Een van die youtubers die met Broadbent meerijdt is er zijn rijbewijs voor kwijtgeraakt

Al top-5 in de klassequote:Op zaterdag 1 juni 2024 21:53 schreef Peterselieman het volgende:
Als het in dit tempo door gaat zal de Dacia dit jaar heel hoog gaan eindigen.
Als de auto finisht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |