ik dacht het Frikandellen waren die iets te lang op de BBQ lagenquote:Op zondag 21 mei 2023 10:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja ik ook. Al weet ik wel inmiddels hoe hard ik ongeveer kan maar sommige bochten zijn toch te haaks waardoor ik nog te bard ga en crash.
Veel crashen leer je veel van![]()
#70 wiel in brand
Manthey vindt dit niet leuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Stolz is er klaar mee en slaat een gat. Daar mag 'ie trots op zijn, haha!quote:Op zondag 21 mei 2023 10:28 schreef StephanL het volgende:
Lol gaan die Mercedessen weer
Samen uit de pit![]()
Ja harde klapper.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:28 schreef Peterselieman het volgende:
Ah, de crash met de Dacia is even op tv geweest
lijkt mij wel. De Dacia kon moeilijk verder aan de kantquote:Op zondag 21 mei 2023 10:30 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja harde klapper.
Neem aan dat de achteropkomende auto de schuldige is, in die zin dat die een veilige plek moet zoeken om in te halen?
Klopt. Spring maar een keer bij mij in de sim.quote:Op zondag 21 mei 2023 10:06 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil Nordschleife en Isle of Man's Snaefell Mountain Course altijd graag in zo'n spelletje doen, maar de spellen die voor mijn matige niveau een beetje leuk zijn hebben het niet en degenen die het wel hebben zijn vaak meer bedoeld voor (semi-)simracen ipv gewoon even een beetje arcade-achtig rijden met de pijltjestoetsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |