Te laat, nu zijn mijn gevoelens gekrenkt en moet ik pinda m&m's eten om me beter te voelenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Te veel staat niet voor niets tussen aanhalingstekens he?
Kijk jij in de app?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:18 schreef tja77 het volgende:
Hier staat Kanaan er nog wel in en Carpenter niet.
Snap ik helemaalquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Te laat, nu zijn mijn gevoelens gekrenkt en moet ik pinda m&m's eten om me beter te voelen![]()
Nee. Ziggoracing en dan de stand links in beeld.quote:
Klopt, staat idd nog verkeerdquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee. Ziggoracing en dan de stand links in beeld.
Beide hebben 232,620 staan maar Kanaan 12e, Carpenter 13e.
Stond NIET verkeerd. Ed is naar de fast lane gegaan.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Klopt, staat idd nog verkeerd
En niet meer
Klopt. Dus timing staat nog steeds verkeerdquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:30 schreef Zorro het volgende:
Carpenter kwam van Lane2? Zijn tijd staat nog in LT
In de LT staan ze goed.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:31 schreef franklop het volgende:
[..]
Klopt. Dus timing staat nog steeds verkeerd
Die heb ik niet open staanquote:
Wel een mooi verhaal natuurlijk, dat pakt niemand hem meer afquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:33 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso, honderd jaar in Argentijnse kampioenschapjes titels pakken en verder eigenlijk niks en het dan even denken te gaan maken in de IndyCar als je de 30 al ruim gepasseerd bent.
Moet je als halve Braziliaan tegen Argentijnen zijn?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:33 schreef heywoodu het volgende:
Sowieso, honderd jaar in Argentijnse kampioenschapjes titels pakken en verder eigenlijk niks en het dan even denken te gaan maken in de IndyCar als je de 30 al ruim gepasseerd bent.
Als ik afga op de hele Brazilianen bij ons op het werk tijdens het afgelopen WK: Absoluut.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Moet je als halve Braziliaan tegen Argentijnen zijn?
quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Moet je als halve Braziliaan tegen Argentijnen zijn?
Dat is toch die tekenaar van Dirk-Jan?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, maar ik snap die move niet echt, of wie überhaupt dacht dat dat een goed idee zou zijn. Volgend jaar Michel Florie en Dennis Retera?
Dennis Retera was een van de jonge honden waar opa Michel Florie altijd tegen reed (en vaak van won) in de Formule Ford in Nederland, dat was echt fantastisch. Jammer dat we dat niet meer hebben.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is toch die tekenaar van Dirk-Jan?
Oh nee dat was Mark Retera
Oh knap is het sowieso hoor, dat wilde ik niet ontkennen eigenlijkquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:38 schreef Starflyer het volgende:
Het is gewoon knap wat Canapino doet voor iemand die niet veel meer heeft gereden dan Argentijnse kampioenschappen.
Dirk-Janquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is toch die tekenaar van Dirk-Jan?
Oh nee dat was Mark Retera
Het ging me ook meer om het wonderlijke traject. Van een Jimmie Johnson kun je je indenken hoe mensen op het idee komen, maar iemand die in een willekeurig land zonder echte concurrentie alles wint, hoe komt iemand er überhaupt bij?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:40 schreef Starflyer het volgende:
Het is imho niet anders dan Jimmie Johnson die IndyCar probeert en dan vind ik Canapino het een stuk beter doen
Ik weet niet of het zijn idee was of van Ricardo Juncos die misschien wat Argentijnse sponsoren wilde binnenhalenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het ging me ook meer om het wonderlijke traject. Van een Jimmie Johnson kun je je indenken hoe mensen op het idee komen, maar iemand die in een willekeurig land zonder echte concurrentie alles wint, hoe komt iemand er überhaupt bij?
Enfin, maakt ook niet uit, hij is natuurlijk competitief genoeg om mee te draaien.
Dan moet de laatste op de baan zijn. Die mag dan zijn run afmaken.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:45 schreef heywoodu het volgende:
Hoe lang hebben we eigenlijk nog?
Edit: ah, tot 23.50 zo te horen?
Ik vond de geluiden indrukwekkenderquote:Op zaterdag 20 mei 2023 21:47 schreef heywoodu het volgende:
Die beelden van de overwinningen van Sato
Sato-san dan he.quote:
Stukje verderop welquote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:18 schreef Zorro het volgende:
Waarom hij geen gele vlag krijgt is me een raadsel
En een auto of 11 in lane 2!quote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Malukas nu
En Robb staat klaar in lane 1
De helft kan vast naar huis. Redden ze nooitquote:
Dat laatste meen ikquote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:27 schreef Zorro het volgende:
Is dat nou een bijnaam of heeft ie gewoon extreem hilarische ouders?
Zijn ouders waren groot fan van Steve Irwin.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:27 schreef Zorro het volgende:
Is dat nou een bijnaam of heeft ie gewoon extreem hilarische ouders?
Ah, alleen voor de Amerikaanse niet-Peacock-kijker dan.quote:
Op nbcquote:
Eerder vd rog die hem doodstak danquote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn ouders waren groot fan van Steve Irwin.
Ja mijn grapje was veel leuker als ik "geen groot fan" had gezegd, verdoriequote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Eerder vd rog die hem doodstak dan
Dat lijkt me sterk. Dat is als een jood die zijn zoon Adolf noemt.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zijn ouders waren groot fan van Steve Irwin.
Vond hem best sportief reageren.quote:
Heeft hij je een bet doen verliezen?quote:
Nee. Daar stond niemand.quote:
Josefquote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:38 schreef Zorro het volgende:
Nu nog iemand in de Fast 12, dan is Power eruit
gernequote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:38 schreef Zorro het volgende:
Nu nog iemand in de Fast 12, dan is Power eruit
Die gaat zelfs Rossi wegduwenquote:
Ja, daar kwam ik ook achterquote:
Verbeteren misschien wel, maar geen Fast 12quote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:54 schreef Zorro het volgende:
Die gaat ook niet verbeteren
Tenminste niet naar Fast 12. Geen idee waar hij stond.
Dan is ie iets opgeschovenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 22:55 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Verbeteren misschien wel, maar geen Fast 12
Edit: 23ste
Enige kans op Power eruit is Newgarden. En die staat vér achteraan in lane 2quote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:13 schreef Zorro het volgende:
Power vrijwel gelijk aan vorige run. Zie hem niet verbeteren
Denk dat ie als 24e gaat eindigen ..quote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wilson met nr 24 die als 24e mocht kwalificeren staat nog steeds op P24![]()
Jaquote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:22 schreef Zorro het volgende:
Ik wilde zeggen dat Newgarden de voorlaatste of laatste gaat zijn. Maar iedereen in Lane 1 die niet voor hem vandaan komt kan teveel zijn.
En eindigt waarschijnlijk als 24ste in de race zelfquote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wilson met nr 24 die als 24e mocht kwalificeren staat nog steeds op P24![]()
Als Power dat nou ook doet met 12quote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En eindigt waarschijnlijk als 24ste in de race zelf
Er gaan er weer een stel naar lane 1quote:
Het gaat iets sneller dan ik had ingeschat merk ik. Ik gok dat Newgarden een 3 tot 4 auto's uit Lane 1 kan hebben. Extra, dus niet uit de rij voor hem die naar Lane 1 gaan.quote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er gaan er weer een stel naar lane 1
Newgarden gaat het niet redden zo...
Nog maar 22 min he?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het gaat iets sneller dan ik had ingeschat merk ik. Ik gok dat Newgarden een 3 tot 4 auto's uit Lane 1 kan hebben. Extra, dus niet uit de rij voor hem die naar Lane 1 gaan.
Ik telde 4 minuten per auto maar we hebben net 3 autos in 9 minuten gehadquote:
Is al het hele seizoenquote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:33 schreef Wertha het volgende:
Er moet toch iets mechanisch niet in orde zijn bij RLL? Dat team weet toch wel hoe ze een auto af moeten stellen op Indy. Ze doen al zo lang mee in deze show...
Zou niet alleen voor Newgarden kut zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:40 schreef Wertha het volgende:
Eén foutje en Newgarden mag morgen plichtmatig positie 31 in gaan nemen.
Ik ga de volle aandacht richten op mijn bedquote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:57 schreef heywoodu het volgende:
Zo, nu de volle aandacht op de Nordschleife
waar zenden ze die uit ?quote:Op zaterdag 20 mei 2023 23:57 schreef heywoodu het volgende:
Zo, nu de volle aandacht op de Nordschleife
Thanks inmiddels al gevondenquote:Op zondag 21 mei 2023 00:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En er is een topic voor
SPT / GT-racen #6 LIVE - 24 uur op de Nordschleife (20/21-05-2023)
Pfoe, dit gaat een lastige worden zo na de Nordschleife en met een extra vroege wekker voor werk morgenquote:Op zondag 21 mei 2023 11:09 schreef Starflyer het volgende:
Voor de volledigheid de tijden van de Last 6 en Fast 6 erbij gezet
20.00 uur Fast 12
22.00 uur Last Chance Kwalificatie
23.15 uur Fast 6
Indrukwekkend, maar als hij daardoor een flinke dropoff krijgt op zijn banden, dan is dat helemaal niets waard natuurlijk.quote:Op zondag 21 mei 2023 17:38 schreef Peterselieman het volgende:
Op dit moment is er een training bezig. Palou leidt met 235,6 mph. Snelste rondje van deze editie tot nu toe
Kwam rook van zijn wagenquote:Op zondag 21 mei 2023 17:43 schreef Peterselieman het volgende:
Rinus kwam net tot 234,8 mph, maar wel in zijn derde snelste ronde na eerste 234,1 en 234,5 te hebben gereden. Indrukwekkend.
Wel geel nu. Geen idee nog waarom
Mét towquote:Op zondag 21 mei 2023 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
Snelheden van ver boven de 235 mph nu.
Ze noemen wel een paar belangrijke dingen die er missen. Gearing mogelijk net niet goed, te veel beweging op de rechte stukken. Dat soort dingen kunnen zo een mijl per uur schelenquote:Op zondag 21 mei 2023 18:42 schreef Starflyer het volgende:
RLL is vooralsnog niet sneller dan gisteren in deze training
Dat is een gewaagde uitspraakquote:Op zondag 21 mei 2023 20:14 schreef Zorro het volgende:
Ik durf wel te stellen dat Power de Fast 6 niet haalt
Vergelijkbaar met Rosenqvist gisteren.quote:
Gezien de snelheden lijkt de wind ook anders te staan, op stuk tussen 2/3 gaat het harderquote:Op zondag 21 mei 2023 20:19 schreef Starflyer het volgende:
Ferrucci de eerste die flink sneller is dan gisteren.
klopt, waait minder hard en de wind is gedraaidquote:Op zondag 21 mei 2023 20:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Gezien de snelheden lijkt de wind ook anders te staan, op stuk tussen 2/3 gaat het harder
Dat zeiden ze tijdens de training ook, ja. Veel minder wind dan gisteren.quote:Op zondag 21 mei 2023 20:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Gezien de snelheden lijkt de wind ook anders te staan, op stuk tussen 2/3 gaat het harder
Volgens mij de 2-na-snelste kwalificatie ooit (na Dixon vorig jaar en Luyendyk in 1996)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |